Spoordienstregeling Duitsland 2024
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2024
Ook niet alle seizoensverbdiningen staan er op. Zo mis ik o.a. de Wendelstein bahn
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 65
- Lid geworden op: zo 04 dec 2016, 11:28
- Locatie: Karlsruhe, voormalig Ruhrgebied
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2024
Verbeteringen of correcties voor de Duitsland-kaart kunnen hier worden geplaatst: https://forms.gle/7EbZqZYQqXwooJrQA
Groetjes uit Duitsland
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2024
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat dat erg leuk is. Tegelijkertijd ook dat naarmate het project zijn voltooiing nadert het gevoel van een gapend gat steeds sterker wordt - wat te doen als dit eenmaal klaar is...?
-
- Berichten: 1200
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2024
Een kaart van Tsjechië/Zwitserland/ander land?
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2024
Een tijdpad bedenken voor een doorgetrokken stoptrein Amersfoort-Arnhem? Of misschien eentje voor een intercitystop op Hoogeveen?
Ik heb geen onderschrift
-
- Berichten: 827
- Lid geworden op: do 11 jan 2018, 13:46
- Locatie: Groot-Utrecht
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2024
Een ontwerp van de stationsomgeving Berghem Piekenhoef?
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
- ThatPCDude
- Berichten: 515
- Lid geworden op: vr 12 nov 2021, 14:04
- Locatie: Beverwijk/Delft
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2024
Daarvoor moet je echt geen leven hebben met al die kleine lijntjes en stukken spoor waar al jaren niets meer rijdt maar die nog steeds in alle systemen staan als zijnde spoor wat in dienst is
Dagelijks pendelstudent tussen Beverwijk en Delft!
Buschauffeur i.o. voor Arriva in ZHN, alle berichten zijn op persoonlijke titel.
Buschauffeur i.o. voor Arriva in ZHN, alle berichten zijn op persoonlijke titel.
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2024
Wel heel erg gesimplificeerd met alleen hoofdlijnen.
Eindhoven is een eindpunt maar verder is er niets in het gebied tussen Rotterdam, Utrecht, Keulen en Brussel.
Dan is de interrail kaart nog gedetailleerder.
Eindhoven is een eindpunt maar verder is er niets in het gebied tussen Rotterdam, Utrecht, Keulen en Brussel.
Dan is de interrail kaart nog gedetailleerder.
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: ma 30 okt 2023, 14:38
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2024
Kan dat, een ICE 3neo vanaf juni?tjoektjoek schreef: ↑za 30 sep 2023, 14:14 https://www.deutschebahn.com/de/presse/ ... n-11892750
Persbericht, wat voor mij nieuw is, is dat ICE 3neo gaat rijden naar Nederland en België zodra de toelating gereed is. Ben benieuwd naar de voortgang. Ik dacht dat deze treinen pas in 2025 naar Nederland ging rijden.
Als je kijkt op https://int.bahn.de/nl
dan zie je daar bij het kiezen van een zitplaats bijvoorbeeld op 15 juni 2024 een mij onbekend plannetje van een trein, met fietsplaatsen in het eerste rijtuig...
ICE 121 Amsterdam Centraal - Frankfurt.
Maar reserveren van fietsplaatsen lukt blijkbaar pas vanaf zondag 18 augustus.
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2024
Als alles goed gaat moet inderdaad in juni de ICE3neo gaan rijden, als ik het goed heb onthouden. Maar uiteraard is dat onder voorbehoud van toelating en andere dingen.
Ik hoop heel erg dat het wat verlichting gaat brengen in de uitval.
Ik hoop heel erg dat het wat verlichting gaat brengen in de uitval.
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2024
Sinds gisteren rijdt er een nieuwe 2-uurlijkse RE50 tussen Rostock en Neustrelitz, met aansluiting op de RE5 (uit Stralsund) naar Berlijn. Samen met de andere RE5 (Rostock - Berlijn) is er daarmee nu een uurdienst. De RE50 wordt gereden met Talenten van de S-Bahn Rostock. Persbericht DB.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten