Hallo,
Voor vrijdag 15 april a.s. heb ik een slaapplaats gereserveerd in Nightjet 403 van Amsterdam naar Zürich, maar ik lees allerlei tegenstrijdige informatie mbt deze trein op die bewuste dag.
Ik heb mijn ticket rechtstreeks bij ÖBB geboekt, via de app. Toen ik begin dit jaar een plekje reserveerde kon ik op basis van de route al zien dat de trein zou worden omgeleid. Geen probleem zou je zeggen.
Nu, nog maar ruim een maand verwijderd van de reis weet ik niet meer of ik deze reis überhaupt nog kan maken. En dat op basis van de volgende informatie die ik (niet) heb gevonden:
- De trein in kwestie is niet meer terug te vinden in reisplanners, zowel bij ÖBB, DB als NS
- In de ÖBB app krijg ik bij mijn ticket de melding dat het reisschema is veranderd en ik een extra ticket nodig heb voor deze reis
- Volgens de werkzaamhedenladder van NS International wordt de trein alleen maar omgeleid en stopt hij niet in Arnhem en Duisburg
Door al deze tegenstrijdige informatie weet ik niet meer zo goed waar ik aan toe ben. Rijdt deze trein nou wel of niet? Is er een manier om erachter te komen wat nou waar is?
Alvast bedankt!