Aansluitgarantie Eurostar

Plaats een reactie

Smilies
:) :( ;) :o :s :D :p :cry: :| :') :6 :lol: :oops: :@ (A) :X :shock: 8-) :x :evil: :twisted: :roll: :mrgreen: :Y :N :pos: :neg: :!: :?: :arrow: :idea: *O* -0- _O_ _O- :trein: *bus* :geek: :ugeek:
Bekijk meer smilies

BBCode staat AAN
[img] staat AAN
[flash] staat UIT
[url] staat AAN
Smilies staan AAN

Voorafgaande berichten
   

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Aansluitgarantie Eurostar

Aansluitgarantie Eurostar

door gpvos » wo 30 nov 2022, 13:43

Vanochtend stonden er tussen Londen Stratford en Ebbsfleet twee treinen stil waardoor de vroege Eurostar richting Londen zo'n 42 minuten vertraging opliep (ik zat niet in die trein). Op de website van Eurostar stond:
eurostar.com schreef:Je trein heeft vertraging om operationele redenen.

Kom naar de ticketpoortjes van de check-in op het tijdstip zoals aangeduid op het ticket. Anders mis je mogelijk de trein.

Als u een aansluiting mist in het VK, of bij een van onze Railteam-partners (https://bit.ly/RailteamNL) in Belgiƫ, Nederland of Frankrijk, mag u de eerstvolgende beschikbare trein nemen. Vraag aan een van onze medewerkers om uw ticket te valideren.

Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak.
Het is duidelijk een standaardtekst die voor beide richtingen geldt. Aan de continentale kant noemen ze Railteam die inderdaad een HOTNAT-garantie aanbiedt voor aansluitende hogesnelheidstreinen, ook als je geen doorgaand kaartje hebt. Maar ik dacht dat het aan de Britse kant alleen gold als je een (duur en alleen met grote moeite te verwerven) kaartje naar/van het mythische London International CIV had, en daar hebben ze het helemaal niet over. Is de aansluitgarantie aan die kant inderdaad uitgebreider dan ik dacht?

Omhoog