Daniel schreef:Van Syntus inmiddels (na een klacht over de klachtafhandeling kon het opeens binnen 24 uur, ze zaten al een week over de door hunzelf vermelde reactietermijn heen) een reactie.
Ik heb inmiddels drie weken geleden ook een opmerking gestuurd naar Syntus dat de dienstregelingen van Syntus Overijssel niet werken. Ik heb er nooit meer iets over gehoord, maar drie dagen later deden wel de dienstregelingen het weer. :')
Al kloppen ze nog niet helemaal: bij de lijnen 1 t/m 4 krijg je alleen de Zwolse versie, bij lijn 5 krijg je de Deventer versie (is immers een ringlijn) én in één richting de Zwolse versie, bij lijn 6 krijg je alleen de Deventer versie (die betssta immers niet in Zwolle ;) ), bij lijn 7 krijg je alleen de Deventer versie en bij lijn 8, 9 en 11 krijg je alleen de Zwolse versie (al bestaan 9 en 11 ook niet in Deventer). :?
Verder heeft de site ook nog steeds moeite met lijnen die letters hebben: lijn 83s wordt niet gevonden, maar 83S wel.
Syntus is zelf blijkbaar ook niet tevreden over dat systeem, want bij Syntus Gelderland hebben ze het alweer vervangen door een aparte PDF van elke buslijn.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.