Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Alargule schreef: wo 22 sep 2021, 22:19 Ik heb zelfs in mijn huidige 208 uit 2020 nog geen spiegelverwarming, dus een 13 jaar oude 206 zal dat al helemaal niet hebben, dunkt me.

Maar wie weet, met die gekke Fransen.
Ach als da ding ok Neelie Kroes Kontrol heb, dan is het maar een kleine stap naar spiegelverwarreming ey? :P
🍉
dennistd
Berichten: 5527
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

nvdw schreef: wo 22 sep 2021, 22:48 Bij Peugeot en Citroën zit de spiegelverwarming gekoppeld aan de achterruitverwarming.
Bij mijn C1 niet. Achterruitverwarming heeft ie wel trouwens, waarschijnlijk omdat het verplicht is? :lol:

Bevalt me trouwens al 8,5 jaar prima. Veel goedkoper kun je niet autorijden denk ik *O*
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Deze maand meer dan 9000km gereden in een auto die niet van mij is. Dat is pas goedkoop! *O*
dennistd
Berichten: 5527
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Ik rij maandelijks heel veel kilometers (gisteren nog 275km) in een voertuig dat niet van mij is, en ik krijg daarvoor zelfs geld toe :6
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3015
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door nvdw »

dennistd schreef: do 23 sep 2021, 01:50Bij mijn C1 niet.
Als het er niet op zit, dan niet uiteraard ;)

Maar ik denk dat het voor Alargule wel eens het proberen waard kan zijn.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stefan »

Zeker als de spiegels elektrisch verstelbaar zijn zal er vast ook wel verwarming in zitten. :Y
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

trolly schreef: wo 22 sep 2021, 22:38 krabbende buren
Haarlem?
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Stefan schreef: do 23 sep 2021, 07:20 Zeker als de spiegels elektrisch verstelbaar zijn zal er vast ook wel verwarming in zitten. :Y
Nou nee hoor -0-
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Ik weet eigenlijk niet of ik verwarmde spiegels heb (Opel Corsa 2006), toen mijn spiegelglas eruit viel zeiden ze eerst van niet en toen van wel. Ik heb wel een verwarmd stuur, dat is echt heerlijk.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Je hebt toch ook van die schapenvelletjes voor het stuurwiel? Volgens mij heb je die zelfs met bijpassende pompons voor de handrem en versnellingspook :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
umbusko
Donateur
Berichten: 5284
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Ik dacht dat ik inmiddels alles wel gezien had qua Belgische bussen, maar lijn 684 heeft me toch nog weten te verbazen. Dat hij op de terugweg een aantal lusjes in dezelfde richting rijdt als op de heenweg, dat kan ik begrijpen. Maar dat hij één lusje (van een minuut of 5) alleen op de terugweg 2x achter elkaar rijdt, die constructie was ik nog niet eerder tegengekomen. :mrgreen: Als in, niet eens twee keer hetzelfde lusje op twee verschillende momenten tijdens de route, maar gewoon echt direct nog een keer. :')
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Alargule schreef: do 23 sep 2021, 07:50
trolly schreef: wo 22 sep 2021, 22:38 krabbende buren
Haarlem?
Nee, Amsterdam. Vlooien dus, geen muggen.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Vanochtend weer de uitnodiging voor de jaarlijkse griepprik ontvangen.
Nitein-Repart
Berichten: 3469
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Nitein-Repart »

Mag ik even kwijt dat ik ontzettend veel zin heb om in 2022 weer naar allerlei Europese bestemmingen te reizen. Tussen zaterdag 7 maart 2020 en woensdag 8 september 2021 in enkel Arriva-treinen en Arriva- en Breng-bussen gezeten en nu gelukkig door de vaccinaties twee weken geleden door België getreind en volgende week opnieuw door België, Duitsland en Luxemburg treinen.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Wat is Zaltbommel een leuk, oud stadje. Ik ben er wel vaker doorheen gekomen, maar vanmiddag tijdens een stadswandeling het centrum eens van dichterbij bekeken.
Rob357
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 08 okt 2018, 09:56

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Rob357 »

... dat ik morgen (na de minimale tijd wachten van 24 uur) mijn derde GTBV in 8 dagen ga aanvragen :N . Vorige week de grote storing, zondag vanuit Zwolle problemen en vandaag tussen Utrecht en Amersfoort (en Amersfoort Deventer maar daar schijnen wel wel door te kunnen met de 1661). En dan reken ik alles <30 minuten niet eens mee. Ik heb nooit zo'n probleem met treinreizen, maar zo vaak vertraging demotiveert wel snel.
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

Tom024 schreef: vr 24 sep 2021, 16:13 Wat is Zaltbommel een leuk, oud stadje. Ik ben er wel vaker doorheen gekomen, maar vanmiddag tijdens een stadswandeling het centrum eens van dichterbij bekeken.
Mee eens, ik ga het lokale museum nog eens met een bezoek vereren.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21267
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Nitein-Repart schreef: vr 24 sep 2021, 15:24 Mag ik even kwijt dat ik ontzettend veel zin heb om in 2022 weer naar allerlei Europese bestemmingen te reizen. Tussen zaterdag 7 maart 2020 en woensdag 8 september 2021 in enkel Arriva-treinen en Arriva- en Breng-bussen gezeten en nu gelukkig door de vaccinaties twee weken geleden door België getreind en volgende week opnieuw door België, Duitsland en Luxemburg treinen.
Dat is wel een erg groot verschil. :shock:
Had je het niet beter langzaam kunnen opbouwen met treinen van NS en bussen van Keolis? :mrgreen:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13108
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

In memoriam: de 1,5 meter. Enkele minuten geleden is de wettelijke basis achter de veiligheidsafstand komen te vervallen.

Wel een boeiende gewaarwording net: ik ben op Utrecht Centraal momenteel, waar een HC me net wees op de opgeheven mondmaskerplicht in de stationshal. Werd gewaardeerd. :mrgreen:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Help, ik moet een nieuw onderschrift componeren -0-
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Conducteurs die mensen aanspreken dat ze overbodig een mondkapje dragen, moet niet veel gekker worden. Waar waren ze toen mensen aangesproken moesten en moeten worden in de trein dat ze juist wel gedragen moesten worden :s
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

In de achterste cabine, neem ik aan.
Ardan schreef: za 25 sep 2021, 00:51 Help, ik moet een nieuw onderschrift componeren -0-
:Y

Die nieuwe maatregelen zijn enorm belastend voor horecamedewerkers.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Heb vannacht een mailtje van NS ontvangen dat het tarief van WeekendVrij per 1 november omhoog gaat van € 31,- naar € 37,-. Voor de tweede klasse. Ik vind hier dingen van. -0-
🍉
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Z2N schreef: za 25 sep 2021, 00:09 In memoriam: de 1,5 meter. Enkele minuten geleden is de wettelijke basis achter de veiligheidsafstand komen te vervallen.
Voelde gisteren al wel als een speciale gebeurtenis toen ik 9 meter aan afstandslijn van de vloer op het werk kon verwijderen. Die zaten na al die tijd behoorlijk vast (en nu staan er nog strepen doordat de vloer waar de sticker zat nu schoner is)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten