Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
dennistd
Berichten: 5578
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Nee, de klanten van Welkom Energie gingen naar Eneco, tegen €0,46/kWh en €1,80/m³. Ben vervolgens zelf overgestapt naar Vattenfall waar je toen nog via een bepaalde link een goedkoop 3-jarig contract kon afsluiten.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3524
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Gisteren heb ik een restaurant bezocht waar ze een serveerrobot hadden, kan niet zeggen dat dat nu echt een vooruitgang is.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5826
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Durashift schreef: zo 06 mar 2022, 01:31 Nou, dat was schrikken: voor 32 dagen energie uiteindelijk 380 euro moeten betalen. Grof schandaal is het.
Het zouden maar zo de tarieven voor de (nabije) toekomst kunnen worden.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
VIRM
Berichten: 7716
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Tom024 schreef: zo 06 mar 2022, 12:49 Gisteren heb ik een restaurant bezocht waar ze een serveerrobot hadden, kan niet zeggen dat dat nu echt een vooruitgang is.
Hoe werkt dat nu in de praktijk?
Beul van de blindegeleidelijn
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Mijn geld terug bij vertraging verzoek is in negen minuten goedgekeurd? :shock:
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3524
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

VIRM schreef: zo 06 mar 2022, 18:35
Tom024 schreef: zo 06 mar 2022, 12:49 Gisteren heb ik een restaurant bezocht waar ze een serveerrobot hadden, kan niet zeggen dat dat nu echt een vooruitgang is.
Hoe werkt dat nu in de praktijk?
Iemand komt je (drank)bestelling opnemen, zet dat vervolgens op de robot en programmeert het ding zodat het weet naar welke tafel het moet, waar je het er zelf mag afpakken. Door dat programmeren lijkt de tijdswinst me eigenlijk nihil, maar het staat natuurlijk wel fancy (en onpersoonlijk).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51023
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Leg dan meteen een tablet op tafel voor de bestellingen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21510
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Tom024 schreef: ma 07 mar 2022, 05:55
VIRM schreef: zo 06 mar 2022, 18:35
Tom024 schreef: zo 06 mar 2022, 12:49 Gisteren heb ik een restaurant bezocht waar ze een serveerrobot hadden, kan niet zeggen dat dat nu echt een vooruitgang is.
Hoe werkt dat nu in de praktijk?
Iemand komt je (drank)bestelling opnemen, zet dat vervolgens op de robot en programmeert het ding zodat het weet naar welke tafel het moet, waar je het er zelf mag afpakken. Door dat programmeren lijkt de tijdswinst me eigenlijk nihil, maar het staat natuurlijk wel fancy (en onpersoonlijk).
Dan doet het Vytopna Restaurant in Praag het toch leuker. :Y
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
VIRM
Berichten: 7716
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Hoe doet die het? ;)
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13265
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Beter. :)
.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
dennistd
Berichten: 5578
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Vergeet Schwerelos in Hamburg en Dresden (daar zelfs tegenover het station) niet. Daar komt je eten en drinken per achtbaan, soms zelfs door een looping.
TffpaA
Berichten: 3498
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Dreigmail van de DHL:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51023
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik ben nu voor de tweede keer een lavallière aan het strikken. Nu snap ik al het geklaag over stropdassen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3053
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door nvdw »

Op de vooravond van mijn 37ste verjaardag toch nog een nieuw woord geleerd, waarvoor dank Suus :)

Stropdassen knopen vind ik geen probleem, maar ik draag ze zo weinig dat ik altijd weer even moet puzzelen hoeveel lengte ik nodig heb om een dubbele knoop te leggen (want een enkele knoop vind ik zo sneu).
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
rikthoff
Berichten: 311
Lid geworden op: wo 26 dec 2018, 12:15

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door rikthoff »

In mijn eerste baan was het verplicht stropdassen knopen. Je kreeg er zelfs les in. Want "de klant verwacht een persoon met een stropdas".

Later zo veel om gelachen. Ook met mijn klanten toendertijd. Want die voelden diezelfde druk. Mijn openingszin was dan ook: "zullen we de kraag eens lossen?"

En dan had je een gesprek ;)
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3278
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door marvinkok »

Verplichte stropdas is al even verdwenen uit het kledingregelement, maar ik draag hem nog altijd. Voelt gewoon raar om het niet te doen :X
Het feit dat ik bij de verkeersleiding überhaupt geen uniform aan hoef is al apart :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51023
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

nvdw schreef:Op de vooravond van mijn 37ste verjaardag toch nog een nieuw woord geleerd, waarvoor dank Suus :)
Graag gedaan en alvast gefeliciteerd :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
dennistd
Berichten: 5578
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

marvinkok schreef: wo 09 mar 2022, 19:26 Verplichte stropdas is al even verdwenen uit het kledingregelement, maar ik draag hem nog altijd. Voelt gewoon raar om het niet te doen :X
Het feit dat ik bij de verkeersleiding überhaupt geen uniform aan hoef is al apart :Y
Sinds de nieuwe kleding draag ik hem niet meer. En daarvoor ook alleen de clip-versie.
en-es
Berichten: 4594
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Ik heb echt in mijn hele leven nog nooit een stropdas gestrikt of gedragen.
VIRM
Berichten: 7716
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

marvinkok schreef: wo 09 mar 2022, 19:26 Het feit dat ik bij de verkeersleiding überhaupt geen uniform aan hoef is al apart :Y
Dat je ook verkeersleider bent valt mij nu pas op. Buschauffeur, machinist en nu verkeersleider. Wat kun jij niet bij Keolis? :D
Beul van de blindegeleidelijn
TffpaA
Berichten: 3498
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Iemand die het gezegde wel erg letterlijk nam:

https://nos.nl/artikel/2420574-man-omge ... raksluizen

Helaas met fatale afloop.
Michael
Berichten: 11807
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Michael »

marvinkok schreef: wo 09 mar 2022, 19:26 Verplichte stropdas is al even verdwenen uit het kledingregelement
Was dat bij mijn werkgever ook maar zo. Daar is een stropdas gewoon verplicht tussen 1 oktober en 1 april.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6061
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Wat is dat nu weer voor een rare regel?
Goh.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3524
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Ben je zeker van die 1 april? Ik had deze week nog een discussie met een collega of het nou 1 april of 1 mei was.
dennistd
Berichten: 5578
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

VIRM schreef: do 10 mar 2022, 09:24
marvinkok schreef: wo 09 mar 2022, 19:26 Het feit dat ik bij de verkeersleiding überhaupt geen uniform aan hoef is al apart :Y
Dat je ook verkeersleider bent valt mij nu pas op. Buschauffeur, machinist en nu verkeersleider. Wat kun jij niet bij Keolis? :D
Volgens mij is ie nog geen dienstindeler, toevallig is daar net een vacature voor zag ik ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 38 gasten