Weerberichtengekwek

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
waldo79
Berichten: 7689
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door waldo79 »

Ik heb iets vernomen over een World Jamboree van de Scouting, ben jij daar ook?
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3511
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Tom024 »

Groot Nieuws: het is eindelijk droog. *O*
TffpaA
Berichten: 3453
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door TffpaA »

Wat zijn dat voor rare blauwe vlekken in de hemel? En wie heeft daar nou zo'n felle lamp aangezet? CCCHHHHHHHHHH!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6494
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Daantje »

Het kletsnatte weekend is mij ontzettend meegevallen in het westen. Zaterdagochtend heb ik nog droog kunnen wandelen op het strand en gisteren was het een groot deel van de middag ook nog droog.
en-es
Berichten: 4567
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door en-es »

In Londen valt het mij ook mee. Met name afgelopen zaterdag was veel regen en onweer voorspeld maar dat viel reuze mee. Wel motregen tot eind van de middag maar geen onweer. Gisteren en vandaag vooral zonnig.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13248
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Z2N »

Ik begon de dag vanmorgen weer eens met het kantelen van de plantenbakken, om het overtollige water eruit te krijgen. Dat alles het nog lijkt te doen mag echt een wonder heten, gezien de enorme volumes aan water die ik in de afgelopen weken al weg heb laten stromen. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
TffpaA
Berichten: 3453
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door TffpaA »

Daantje schreef: ma 07 aug 2023, 09:03 Het kletsnatte weekend is mij ontzettend meegevallen in het westen. Zaterdagochtend heb ik nog droog kunnen wandelen op het strand en gisteren was het een groot deel van de middag ook nog droog.
Ik ben anders toch tijdens een wandeling in een niet nader te noemen bos tot op het onderbroekje doorweekt geraakt van de regen. Die volgens Buienradar dáár niet zou vallen.

Weg met die wichelroedetroep, dus.
rooddolfijn
Berichten: 807
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 13:46
Locatie: Groot-Utrecht

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door rooddolfijn »

Hier in Denemarken is het vannacht pas gaan regenen na anderhalve week droog. Temperatuur is wat laag, graadje of 19, maar verder prima vakantieweer.
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
Cas
Berichten: 887
Lid geworden op: zo 01 apr 2018, 04:38
Locatie: Leuven/Utrecht

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Cas »

In Kopenhagen krijgen we vandaag toch windstoten en flink wat regen, dus ik blijf nog even binnen.

Laatst gewijzigd door Cas op ma 07 aug 2023, 10:49, 2 keer totaal gewijzigd.
請勿靠近車門
DDietzen
Berichten: 1355
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 12:58

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door DDietzen »

waldo79 schreef: ma 07 aug 2023, 08:34 Ik heb iets vernomen over een World Jamboree van de Scouting, ben jij daar ook?
Gelukkig niet, ik heb flink wat horrorverhalen daarover gehoord. Nee, ik ben hier tweeënhalve week op studiereis. Hopelijk niet langer dan dat, want de hittegolf is nog niet voorbij of er komt een tyfoon onze kant op :')
TffpaA
Berichten: 3453
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door TffpaA »

Ah joh. Klimaatverandering. Later lachen we hierom.
cassie127
Berichten: 6624
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door cassie127 »

Ik ben zojuist met de Glacier Express door de sneeuw gereden
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Kalil Nieuw
Berichten: 1474
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Kalil Nieuw »

Daantje schreef: ma 07 aug 2023, 09:03 Het kletsnatte weekend is mij ontzettend meegevallen in het westen. Zaterdagochtend heb ik nog droog kunnen wandelen op het strand en gisteren was het een groot deel van de middag ook nog droog.
Ook hier in het westen viel het eerst nog mee. Op zaterdag was het vaker droog met af en toe een miezerregenbuitje. Op zondag was het echter toch nat. Voor in de nacht en vroege ochtend. Dat merkte ik dan niet zo veel, maar toen ik in de middag buiten was miezerregende het veelal om de haverklap. Van die miezerregen wordt je juist nat van. Maar dat is alleen maar goed, vooral omdat ik weet dat het weer eindelijk moet gaan opknappen. :)
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15395
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door ODRAIL »

De temperatuur gaat inderdaad iets omhoog naar voor Nederland gezien normale zomerse waarden. Wel met hier en daar af en toen een bui. Maar echt hete tot tropische tempersturen gaan er deze zomer waarschijnlijk niet meer inzitten.
waldo79
Berichten: 7689
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door waldo79 »

In september kan het nog 30 graden worden (A)
DDietzen
Berichten: 1355
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 12:58

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door DDietzen »

Morgen vlieg ik rond het middaguur (lokale tijd) terug uit Seoul richting huis. Volgens de huidige prognoses zal de tyfoon ergens morgen Seoul bereiken. Het zal me benieuwen of onze vlucht doorgaat :D

Update een kwartier later: zojuist bericht gekregen dat onze vlucht is geannuleerd!
en-es
Berichten: 4567
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door en-es »

Heerlijk zonnig in Bristol. Zowel gisteren als vandaag.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8924
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door ArrivaBas »

Vandaag was het ook lekker weer voor een wandelingetje door Tilburg tijdens de lunchpauze. Zo kan ik toch nog wat compenseren voor het gemis aan een lekker tintje op mijn huid na de zomervakantie. Voor morgen zie ik ook weer mijn favoriete weersomstandigheden om te bezorgen in de weerkaarten staan (lees: zonnig en warm).
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2881
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door ICE11 »

Vanochtend toen ik tijdens zonsopgang van thuis vertrok was het al herfstachtig. Negen graden, een beetje vocht op het auto en het gras....
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5829
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door isadora »

Wenn das Sprudelwasser ist gefroren, das Schlitschuhlaufen ist geboren,..........of iets in die trend.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15395
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door ODRAIL »

ArrivaBas schreef: do 10 aug 2023, 19:38 Voor morgen zie ik ook weer mijn favoriete weersomstandigheden om te bezorgen in de weerkaarten staan (lees: zonnig en warm).
Gelukkig is dit maar voor een dag. Daarna weer gewoon Nederlands zomerweer :pos: ;) .
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3511
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Tom024 »

Gek weer: het was vanochtend nog lange tijd bewolkt, binnen een halfuur trok het open en was het opeens zonnig en warm. En ook wel benauwd.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6494
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Daantje »

Ja hè. Ik ging vanmorgen wandelen omdat het vanmiddag warm zou worden maar dat kon ik me vanmorgen nog niet voorstellen. Toen was het eigenlijk nog best fris.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13248
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Z2N »

Na een weekje Brexitanië ben ik sinds vanavond laat weer thuis, ik ga morgen mijn tas uitpakken. Ik merk dat de natuur me dankbaar gaat zijn. :mrgreen:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3511
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Tom024 »

De voorspelde smog is boven Nijmegen goed zichtbaar. :shock:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten