Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Ik heb een eerdere oproep wel gemist denk ik?
Anyway. De Jumbo adverteert nu op de reclamezuil vlakbij mijn huis met 4 krassantjes voor een euro. Een promotie die ze al hebben sinds ik Jumbo frequenteer?
Anyway. De Jumbo adverteert nu op de reclamezuil vlakbij mijn huis met 4 krassantjes voor een euro. Een promotie die ze al hebben sinds ik Jumbo frequenteer?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ik had het ook niet in de gaten tot ik 1 of 2 maanden terug eens krezantjes haalde: die aanbieding is er dus ooit afgehaald. Kon je op wachten natuurlijk met die gierende inflatie.
Ik doe ook maar wat
Lekker met een krassantje en een krantje in de trein. Maij Weggen toch?
Sinds de Joembo ook is overgegaan op die hamkaasrondo’s die ze dan nog kroezanten durven te noemen, kunnen ze me wat met die aanbieding!!1
Van die dingen ja!
Verse krwassants die toch meestal veel te donkerbruin gebakken zijn en er een halve dag liggen en waar iedereen met de tengels aan zit.
Ik doe ook maar wat
En eigenlijk zijn het gewoon Danerolles die uit elkaar vallen als je er naar kijkt. Daarom haal ik kwazans liever bij de bakker. Kost wel meer duur qua financieel geld.
Van die dingen ja!
Flessen inleveren in de supermarkt gaat ook niet altijd makkelijk. Vrijdag in de Boni een dame die tientallen flessen inleverde bij de automaat en er ook de tijd voor nam waardoor anderen lang moesten wachten. Gisteren bij Jumbo was de automaat defect. Ik zag dat een klant een plastic zak vol flessen gewoon ergens op een tafel dumpte en wegging. Vandaag bij Albert Heijn ook een defecte automaat.

Ik werd vandaag vermanend toegesproken door een Duitse winkelmedewerkster omdat ik twee broodjes met mijn vingers had gepakt in plaats van met een tang of plastic handschoen.
Nou let ik altijd goed op dat ik alleen de broodjes aanraak die ik ook daadwerkelijk meeneem, maar ook dat is niet de bedoeling want “sommige mensen hebben vervelende schimmels op hun handen”.
Ik heb maar beloofd dat ik het niet meer zal doen. Sowieso gebruik ik meestal de tang, maar ja, net vandaag dus niet.

Ik heb maar beloofd dat ik het niet meer zal doen. Sowieso gebruik ik meestal de tang, maar ja, net vandaag dus niet.
Die tangen zijn ook goor. Ik doe een zakje om mijn hand en pak daarmee een broodje en keer daarna het zakje binnenstebuiten. En geen smerige tang, en niet met mijn blote handen tussen de broodjes.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dan neem ik twee zakjes. Maar ik koop eigenlijk vooral dingen als vegan kaneelbroodjes, en heb meestal gewoon een “groot brood”. Kleine broodjes in de supermarkt zijn vaak niet goed afgebakken.
Dat doe ik ook vaak inderdaad, maar hier hebben ze alleen van die papieren zakken met zo’n plastic voorkant en daar gaat dat niet mee. Graaien doe ik natuurlijk al helemaal niet. Maar twee broodjes die vooraan liggen voorzichtig oppakken zonder iets anders aan te raken, dan komt er echt minder van mijn hand die bak in dan wanneer ik mijn arm met plastic handschoen helemaal naar binnen moet steken voor een broodje dat achterin ligt.
Ik was zondagochtend in een Franse Lidl, en het brood was er heerlijk. Wat een verademing met de half rauwe deegklonten die ik bij de AH aantref.
Franse stokbrood is aanzienlijk beter dan de stokbrood die je hier in de supermarkt ziet.
-
Eens, bij mijn gezin overleeft het gemiddelde Franse stokbrood zelfs niet een uur...
Why aren't we all multimillion televisionaires?

Bazjet

Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
- Contacteer:
Ik woon nu al meer dan 2 weken in Frankrijk maar heb nog geen enkele baguette op. Slechts een mini-baguette. Ik zal een keertje er een halen, heb ook nog een scherp broodmes speciaal voor baguettes gekocht (al is die ook wel heel handig is om sommige verpakkingen te openen).
Bij de Lidl in België verkopen ze geen gekoelde melk, alleen houdbare. 

Ik reis ongeveer 2x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Verkeerde spelling van polpa, tomatenblokjes in blik?