Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
erjeebee
Berichten: 1472
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door erjeebee »

ik vraag uw pardon??????

Heb je de rest van mn verhaal gelezen?
Huis augustus 2015 te koop gezet en pas in 2018 verkocht.
Aangekocht in 2011 voor 190K Euri, minstens 50K in geinvesteerd en verkocht voor 195K Euri....
Niet rijk van geworden, integendeel.

Ook nog eens een keer dubbele hypotheek gehad tussen oktober 2016 en maart 2018 (huis hier en in NL).

Ik zou 70 uur per week werken
(40 uur in een k*t job die leuk verdient en 30 uur in een leuke job die k*t verdient=bussen)
nou niet bepaald onder de renteniernoemer willen scharen.
TffpaA
Berichten: 3499
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Sarcasme en internet - het blijft een gevaarlijke combinatie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12913
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

erjeebee schreef: do 23 mei 2024, 10:21 Het land van de grote witte wolk is inderdaad zeer goed vertoefbaar BEHALVE dat we het hier hebben over huizenprijzen als emigratiedrijfveer en laten die nu aan "the other side of the ditch" (as we call it here) absoluut torenhoog en onveroorloofbaar zijn.
-0-
🍉
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6503
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Ik zag vanmorgen een huis voorbij komen in Rotterdam, Little C voor 415.000 euro met niet eens een aparte slaapkamer :shock:
umbusko
Donateur
Berichten: 5420
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

erjeebee schreef: do 23 mei 2024, 10:01
umbusko schreef: zo 19 mei 2024, 00:19 Groeten uit Praag. (A)
Had ik voor dit soort mededelingen niet een apart toppik geopend :?:
Jawel, maar ik reageerde op het bericht voor mij in dit topique. :Y
April064
Berichten: 743
Lid geworden op: za 25 jun 2022, 16:59
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door April064 »

Een tijdje terug vroeg ik mij in het Korte Vragen topic af wanneer de Broodzaak op Gv omgebouwd zou worden tot Backwerk.

Hij is recentelijk gesloten en het lijkt er nu op dat hij in verbouwing gaat. Wel jammer, zover ik weet was dat de laatste Broodzaak in Nederland. Al vind ik dat hij het alsnog lang volgehouden heeft.
zij/haar/hen/hun
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12913
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Geen enkele formule kan tippen aan C'est du pain i.m.o.
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51024
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Er zit nog steeds een Broodzaak op station Breda. Ik heb hem alleen al een tijdje niet meer geopend gezien.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21512
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

April064 schreef: do 23 mei 2024, 14:58 Wel jammer, zover ik weet was dat de laatste Broodzaak in Nederland. Al vind ik dat hij het alsnog lang volgehouden heeft.
Op Amsterdam Zuid is nog steeds een Broodzaak aanwezig.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
umbusko
Donateur
Berichten: 5420
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Toch zonde. Bij de Broodzaak kwam ik altijd wel graag, al waren ze wel altijd erg prijzig, maar Backwerk vind ik echt 10x niks.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3524
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Een keer bij de Backwerk in Den Bosch een zeer matige Brezel gekocht voor bijna twee euro, nee laat maar. :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51024
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Backwerk vraagt bijna zeven euro voor een half stokje tonijnsalade. Het heeft echt niets te doen met de Duitse keten met dezelfde naam.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
April064
Berichten: 743
Lid geworden op: za 25 jun 2022, 16:59
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door April064 »

Meltrain schreef: do 23 mei 2024, 19:16
April064 schreef: do 23 mei 2024, 14:58 Wel jammer, zover ik weet was dat de laatste Broodzaak in Nederland. Al vind ik dat hij het alsnog lang volgehouden heeft.
Op Amsterdam Zuid is nog steeds een Broodzaak aanwezig.
Ah, er is er dus nog eentje. Mooi, maar die gaat helaas vast ook verdwijnen.

Echt wel jammer, ik ben een keer bij Backwerk geweest en het was niks speciaals. De Broodzaak heb ik betere ervaringen mee.
zij/haar/hen/hun
Stefan
Berichten: 4318
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stefan »

Suus schreef: do 23 mei 2024, 20:22 Backwerk vraagt bijna zeven euro voor een half stokje tonijnsalade. Het heeft echt niets te doen met de Duitse keten met dezelfde naam.
Maar de tijden dat je echt goedkoop een broodje kon scoren bij de Duitse Backwerk, is ook wel voorbij.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
VIRM
Berichten: 7718
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Ach, over een paar jaar zit er weer een andere broodjeszaakformule in... De hoeveelste wijziging is dit nu in stationsretailformuleland?
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39321
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Suus schreef: do 23 mei 2024, 20:22 Backwerk vraagt bijna zeven euro voor een half stokje tonijnsalade. Het heeft echt niets te doen met de Duitse keten met dezelfde naam.
Zelfs de Nederlandse Backwerk's buiten stations zijn totaal niet te vergelijken met de stationsvestigingen.

Maar die op de stations moeten wel veel vragen. Op veel stations moeten ze hun dagomzet in een ochtendje draaien, want vele vestigingen zijn al vroeg in de middag dicht. Geloof alleen op Amsterdam Centraal niet zo'n beetje.
umbusko schreef: do 23 mei 2024, 19:47 Bij de Broodzaak kwam ik altijd wel graag, al waren ze wel altijd erg prijzig, maar Backwerk vind ik echt 10x niks.
De Backwerk op het station heeft op zich lekkere saucijzenbroodjes wel, maar na een paar keer toevallig precies daarna last van m'n darmen gekregen te hebben kom ik er ook niet veel meer. Bij de Broodzaak kwam ik inderdaad wel vaker, maargoed, die waren over het algemeen ook wel wat langer open.

Heel wat anders: heerlijk vandaag weer hoe vlot ze altijd werken bij burgerzaken hier in Amersfoort. Op 't scherm met nummers staat dan wel dat je op het afgesproken tijdstip wordt geholpen (en er daarom iemand die later binnenkomt eerder opgeroepen kan worden), maar ik sta er standaard voor het tijdstip van m'n afspraak buiten.
Vandaag was een tikkeltje extremer: ik was vroeg voor m'n afspraak (iets te ruim gepland na aankomst van de bus van werk) en was dus op het afspraaktijdstip alweer thuis :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
erjeebee
Berichten: 1472
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door erjeebee »

TffpaA schreef: do 23 mei 2024, 10:29 Sarcasme en internet - het blijft een gevaarlijke combinatie.
:lol:
Mijn sarcasmesensor hapert af en toe. Zal 'm eens na laten kijken door de sarcasmesensorboer.
April064
Berichten: 743
Lid geworden op: za 25 jun 2022, 16:59
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door April064 »

Voor mijn vakantie deze zomer in Estland wilde ik voor een dagje een auto huren.

Helaas mag je in Estland pas vanaf je 21e een auto huren. Ik word volgende week 20, dus dat gaat hem helaas niet worden.

Met wat voorzichtig plannen, kan ik met 3 bussen die 1x per dag gaan en 1 trein die 2x per dag gaat, toch wel mijn doel bereiken en op een redelijke tijd weer terug zijn bij het hotel in Tartu. Ik doe er wel veel langer over, alle aansluitingen duren langer dan een uur, en ik kan minder zien dan ik had gewild, maar ach, dat maakt niet uit. Het wordt waarschijnlijk toch nog een leuke dag.
zij/haar/hen/hun
TffpaA
Berichten: 3499
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

erjeebee schreef: vr 24 mei 2024, 02:54 [...] de sarcasmesensorboer.
Zelf heb ik altijd goede ervaringen gehad met deze. Die heeft ook een eigen werkplaats, maar je moet even checken of die nog open is.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15414
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

*Zucht* Denk je op zondagochtend heerlijk uit te kunnen slapen. Wordt je om 06:30 uur gewekt door het gekoer van een duif "Roekoe-koe-koe" Roekoe-koe-koe". *Zucht"
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8831
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Milco »

Die duif had natuurlijk niet door dat het zondag is… ;)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 08-06-2024 --> 56 nieuwe foto's!

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15414
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Nee ... duidelijk niet.

En dan krijg je er hier ook nog gekoer in het mierenneuktopic over :s .
TffpaA
Berichten: 3499
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Met het verkeerde been uit bed gestapt? :Y (A)
umbusko
Donateur
Berichten: 5420
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

ODRAIL schreef: zo 26 mei 2024, 11:23 *Zucht* Denk je op zondagochtend heerlijk uit te kunnen slapen. Wordt je om 06:30 uur gewekt door het gekoer van een duif "Roekoe-koe-koe" Roekoe-koe-koe". *Zucht"
Je zou haast zeggen dat die duiven in 4 jaar tijd niks geleerd hebben. (A)
ODRAIL schreef: zo 12 jul 2020, 11:49 Ach ... ik werd vanochtend om 6:30 uur wakker door koerende duiven :? :wink: .
TffpaA
Berichten: 3499
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

_O- :pos: ;) .
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 108 gasten