Mag ik even kwijt
Re: Mag ik even kwijt
Hier (Arnhem) vlogen ze ook over.
-
Ik heb gisteren via YouTube de spoorlijn Maastricht-Heerlen bekeken vanuit de machinistencabine en ik vond het eigenlijk maar een saaie spoorlijn vergeleken met de spoorlijnen net over de grens in België en Duitsland. Als Maastricht-Heerlen dan de mooiste spoorlijn van Nederland is .
-
Wie beweert dan dat dat de mooiste spoorlijn van Nederland is?
Mijn persoonlijke favoriet is Haarlem - Zandvoort.
Mijn persoonlijke favoriet is Haarlem - Zandvoort.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen of schrijven dat Maastricht-Heerlen een mooie spoorlijn is.
Er is een heel mooi stukje tussen Valkenburg en Schin op Geul als je aan de rechterkant zit, waar je een fenomenaal uitzicht krijgt over het Heuvelland. Maar ja, dat is inderdaad vrij beperkt.
Ik dacht dat Lelystad-Zwolle het mooiste stukje was?
Althans, dat stond in The Guardian en dat is een krant en daarmee is het dús waar.
Althans, dat stond in The Guardian en dat is een krant en daarmee is het dús waar.
Vooral dat stukje rond het Drontermeer is echt prachtig inderdaad.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Drontermeer strontermeer!
Nou, het deel tussen Meerssen en Valkenburg waar je af en toe een glimp opvangt van de zijwand van het plateau van Margraten vind ik ook niet slecht!umbusko schreef:Er is een heel mooi stukje tussen Valkenburg en Schin op Geul als je aan de rechterkant zit, waar je een fenomenaal uitzicht krijgt over het Heuvelland. Maar ja, dat is inderdaad vrij beperkt.
Maar inderdaad, als je noord-zuid door het Heuvelland gaat lopen vanaf Sittard is het een stuk aantrekkelijker, en dan is het Pelgrimspad nog weer mooier dan het Pieterpad
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
En de wijngaard bij station Houthem-St. Gerlach niet te vergeten, en de mooie stationsgebouwen langs de route.
Vanochtend hebben mijn vriendin en ik een GTBV claim ingediend en 2 minuten na het indienen kreeg ik al een mail dat de claim goedgekeurd is. Bij mijn vriendin duurde het 7 minuten.
wat is een GTBV claim?
You only live once, but if you do it right, once is enough
Geld terug bij vertraging.
Werd net voor de eerste keer gecheckt in maanden.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
De Lijn bussen en trams. Nog niet klaar. Fout? Stuur PB naar mij.
De Lijn bussen en trams. Nog niet klaar. Fout? Stuur PB naar mij.
-
-
Laatst gewijzigd door Nitein-Repart op di 01 okt 2024, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Waarom zou je dat doen als je geen vertraging had? En er dan ook nog over opscheppen.
Wat verwacht je nu eigenlijk na deze post? Dat je waardering krijgt voor je creativiteit? Dat je belachelijk gemaakt wordt door anderen? Dat mensen je bedanken voor je tip om de boel te flessen?Nitein-Repart schreef: ↑di 01 okt 2024, 14:07 Voor de tweede keer een Fahrgastrechteanfrage ingevuld op basis van leugens. De eerste keer was de RE2 uit Berlin vertraagd in Cottbus aangekomen en kon zo geen aansluiting meer bieden op de RB65 naar Görlitz en Zittau, maar ik was omgereisd met de RE7 en de RE10 en had nog wel de RB65 kunnen pakken. 25% van de ticketprijs teruggekregen, maar wel op tijd in Görlitz aangekomen.
Afgelopen zaterdag ben ik in Emmerich opgestapt, maar had een treinticket vanuit Elten geboekt, maar de RE19 tussen Arnhem en Emmerich viel uit. Op papier 60 minuten vertraging, in de praktijk op tijd aangekomen. Ben benieuwd of Deutsche Bahn 25% van de ticketprijs gaat terugstorten.
-
- OVNL-beheerder
- Contacteer:
Vooral online zetten dat je de boel probeert op te lichten, ik hoop dat de Deutsche Bahn dit ook leest.Nitein-Repart schreef: ↑di 01 okt 2024, 14:07 Voor de tweede keer een Fahrgastrechteanfrage ingevuld op basis van leugens. De eerste keer was de RE2 uit Berlin vertraagd in Cottbus aangekomen en kon zo geen aansluiting meer bieden op de RB65 naar Görlitz en Zittau, maar ik was omgereisd met de RE7 en de RE10 en had nog wel de RB65 kunnen pakken. 25% van de ticketprijs teruggekregen, maar wel op tijd in Görlitz aangekomen.
Afgelopen zaterdag ben ik in Emmerich opgestapt, maar had een treinticket vanuit Elten geboekt, maar de RE19 tussen Arnhem en Emmerich viel uit. Op papier 60 minuten vertraging, in de praktijk op tijd aangekomen. Ben benieuwd of Deutsche Bahn 25% van de ticketprijs gaat terugstorten.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste updates:
06-10-2024 --> 53 nieuwe foto's NIEUW
25-09-2024 --> 134 nieuwe foto's
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste updates:
06-10-2024 --> 53 nieuwe foto's NIEUW
25-09-2024 --> 134 nieuwe foto's
Het blijft mij verbazen dat er in dit wereldje zoveel mensen zijn die openlijk ervoor uitkomen dat ze fraude plegen...
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Ook verbazingwekkend dat het forumbeheer toestaat dergelijke berichtgeving toe te laten.
Hoe dan ook; trap er niet in.
Hoe dan ook; trap er niet in.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Mwoah: het is de oplichter zelf die zich te kijk zet - en dat gelet op de inmiddels verwijderde berichtinhoud zelf ook wel in de gaten heeft gekregen.
Gelukkig hebben we de citaten nog
Gelukkig hebben we de citaten nog
Gezien het feit dat de oplichter een leugenaar is zal dat "de tweede keer" waarschijnlijk eerder de "tigste keer" zijn.
Ik vind het vrij bijzonder dat mensen trots zijn op het feit dat ze fraude plegen en dat ze hun aandachtstekort proberen te vullen door het hier te delen.
Favoriete bussen: VDL SLF(A) Electric (180, 181, 120), Mercedes-Benz eCitaro G, Ebusco 2.2, Van Hool AGG300, Mercedes-Benz CapaCity (L).
Favoriete treinen: Stadler FLIRT, ICMm, VIRMm 2/3.
Ik hou meer van elektrische voertuigen.
Favoriete treinen: Stadler FLIRT, ICMm, VIRMm 2/3.
Ik hou meer van elektrische voertuigen.
De gemeente Rotterdam kwam met het geweldige idee om als campagne tegen drugsgebruik straten te hernoemen zoals Coolsingel in Cokesingel, Zuidplein in Snuifplein en Emmalaan in MDMA-laan. Inmiddels hangen de meeste borden op de muur in studentenhuizen
https://www.rijnmond.nl/nieuws/1900715/ ... dentenhuis
https://www.rijnmond.nl/nieuws/1900715/ ... dentenhuis
De dieven zijn zeer waarschijnlijk figuren die toch al niet vies waren van een snuifje of een goede joint.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022