Mag ik even kwijt
Re: Mag ik even kwijt
Nou, daar zijn de Vandermadieten aan de Spaklerweg op Bèta Wibaut III het niet mee eens hoor!
Spoor En Kaart. Nu ook op Bsky.
Hainje schreef: Can you explain this to me like I am five, please?
Oh wacht, ik snap hem.
Je hebt het over een parallel universum.
Dan heb je niet goed gelezen
Ik heb niet het vermoeden geponeerd dat er geen Spaklerweg (of zelfs een Metrostation Spaklerweg) zou bestaan in parallelle universa.
Je hebt het over een parallel universum.
Dan heb je niet goed gelezen
Ik heb niet het vermoeden geponeerd dat er geen Spaklerweg (of zelfs een Metrostation Spaklerweg) zou bestaan in parallelle universa.
En je moet ook de kleine lettertjes goed lezen.
Ik ben 5x (x >=0 en x <=9)
Ik ben 5x (x >=0 en x <=9)
Scotty kun je het beste de app gebruiken die werkt zoals de oude DB Abfahrten und Ankünfte en gaat het doorklikken wel goed.umbusko schreef: ↑do 09 jan 2025, 23:58 Ugh, ik probeerde net al een simpel weekendreisje te plannen met de nieuwe Abfahrten und Ankünfte (die heel gelikt zijn met een kaartje per rit, maar waar je niet meer naar het volgende station door kunt klikken ) en vervolgens met de oude Scotty, maar daar springen ook de hele tijd allerlei instellingen terug, voor de datum bijvoorbeeld of 'toon alleen treinen in Oostenrijk'. Ik was toch al geen fan van Scotty.
Ik hoop dat iemand in dit vacuüm springt, want ik gebruikte de functionaliteit om al doorklikkend je reis op te bouwen echt de hele tijd. Gelukkig ben ik nog net oud genoeg om te weten hoe je spoorboekjes leest.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Door een lekkage in de waterleiding een straat verderop hebben we bij mijn moeder thuis een lage waterdruk. Op de begane grond komt er nog wel wat water uit de kraan, maar in de badkamer niet.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Thanks, dat is beter dan de website, al blijkt het maar beperkt te werken. Ik kom namelijk één vertrekstaat verder, daarna kan ik geen trein meer aanklikken. Dus vertrekstaat -> trein -> vertrekstaat, maar dan stokt het.cassie127 schreef: ↑vr 10 jan 2025, 16:25Scotty kun je het beste de app gebruiken die werkt zoals de oude DB Abfahrten und Ankünfte en gaat het doorklikken wel goed.umbusko schreef: ↑do 09 jan 2025, 23:58 Ugh, ik probeerde net al een simpel weekendreisje te plannen met de nieuwe Abfahrten und Ankünfte (die heel gelikt zijn met een kaartje per rit, maar waar je niet meer naar het volgende station door kunt klikken ) en vervolgens met de oude Scotty, maar daar springen ook de hele tijd allerlei instellingen terug, voor de datum bijvoorbeeld of 'toon alleen treinen in Oostenrijk'. Ik was toch al geen fan van Scotty.
Ik hoop dat iemand in dit vacuüm springt, want ik gebruikte de functionaliteit om al doorklikkend je reis op te bouwen echt de hele tijd. Gelukkig ben ik nog net oud genoeg om te weten hoe je spoorboekjes leest.
In de DB Navigator blijkt het doorklikken ook te werken en heb ik dat probleem niet dat het stokt, daar kan ik gewoon onbeperkt door. Alleen wordt iedere keer de Verkehrsmittelauswahl gereset, waardoor de hele lijst vol komt te staan met bussen, boten, metro's, trams en belbussen. En het uitzetten daarvan is vrij omslachtig ook. Als dat opgelost zou worden, zou in ieder geval de app bruikbaar zijn.
Bij de grote demonstratie in Brussel zijn enkele brandweerlieden met de politie op de vuist gegaan...
https://nos.nl/artikel/2551626-grote-st ... in-brussel
https://nos.nl/artikel/2551626-grote-st ... in-brussel
Bizar dat hulpverleners met hulpverleners op de vuist gaan...
Beul van de blindegeleidelijn
-
Ik had stiekem gehoopt op een waterkanonnengevecht.
Waarom heeft de lokale ME niet ingegrepen?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Die waren nog bezig met het uitschakelen van de ambulance broeders.
/s
/s
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
Dan rest er slechts het leger/NAVO.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Die zitten daar toch maar te niksen, dus dat komt goed uit. Wel verrassend dat de slag om Brussel uiteindelijk dan toch niet tussen Walen en Vlamingen gaat, maar broederlijk tussen hulpverleners wordt uitgevochten.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Politiek gezien is Brussel op het moment wel een slachtveld en het ligt in de lijn der verwachting dat de nieuwe federale regering na het afronden van de formatie middels grondwettelijke maatregelen een deel van het bestuur van de stad gaat overnemen, maar dat kan misschien beter in de politieke tas
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.