DDietzen schreef: ↑do 02 nov 2023, 22:51 Met de nieuwe dienstregeling 2024 wordt de vlotte overstap in Berlijn tussen de richtingen Amsterdam (IC) en Warschau (EC) vernaggeld. (...) Zo'n belabberde aansluiting zette mij aan het denken: wat nu als je die treinen op elkaar zou doorkoppelen? (...)
Dus, topidee of flopidee? U mag nu gaan schieten![]()
[Verzameling] Lolligheid in een draadje
-
Re: [Verzameling] Lolligheid in een draadje
Je kan er altijd nog tot in den treure over doorfantaseren zoals even geleden gebeurde:
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
-
-
Mám! Kom snel kijken! Ik ben genoemd in het lolligheidsverzameldraadje! Ik ben officieel lollig!!!!1!eenenelftig!JordiBrabant schreef: ↑vr 01 mar 2024, 22:13 Je kan er altijd nog tot in den treure over doorfantaseren zoals even geleden gebeurde:DDietzen schreef: ↑do 02 nov 2023, 22:51 Met de nieuwe dienstregeling 2024 wordt de vlotte overstap in Berlijn tussen de richtingen Amsterdam (IC) en Warschau (EC) vernaggeld. (...) Zo'n belabberde aansluiting zette mij aan het denken: wat nu als je die treinen op elkaar zou doorkoppelen? (...)
Dus, topidee of flopidee? U mag nu gaan schieten![]()

-
- Donateur
Onze Oosterburen hebben een ambitieus digitaliseringsprogramma opgezet met als doel begin 22e eeuw op email en Windows 95 te zijn overgestapt. Ook moet er dan in winkels met de pinpas betaald kunnen worden:
https://www.ad.nl/buitenland/waarom-e-m ... ~a1242ee2/
Wifi staat gepland voor uitrol begin 23e eeuw.
https://www.ad.nl/buitenland/waarom-e-m ... ~a1242ee2/
Wifi staat gepland voor uitrol begin 23e eeuw.
-
Eind 23e eeuw moet het zeker mogelijk zijn dat enkele supermarkten op zondag in grote steden tussen 3 en half 5 's middags open kunnen?
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
- trolly
Waarom die haast?
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
De winkels op de grotere stations zijn geopend en dat zijn soms best grote supermarkten.
-
- Donateur
Op de werkvloer van NRC:
"Zou je niet eens wat aanhalingstekens om die titel van dat boek zetten?"
- "Neuuhhh..."
...
"... hoezo, eigenlijk?"

"Zou je niet eens wat aanhalingstekens om die titel van dat boek zetten?"
- "Neuuhhh..."
...
"... hoezo, eigenlijk?"

- Meltrain
- Donateur
Iemand vraagt aan ChatGPT wat de oplossing van het raadsel "Baanlicht Taureem" is
:
https://www.kakhiel.nl/posts/50408-ns-k ... rvan-maakt
De oplossing staat hieronder:

https://www.kakhiel.nl/posts/50408-ns-k ... rvan-maakt
De oplossing staat hieronder:
- Spoiler: show
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
- Donateur
Na de Willy Wonka Experience is er nu ... de Bridgerton Experience!
Tickets voor slechts 1000 dollar!
https://www.ad.nl/buitenland/exclusief- ... ~a54c9593/

https://www.ad.nl/buitenland/exclusief- ... ~a54c9593/
- Suus
- Contacteer:
De mensen van de Vlaamse televisie hebben besloten de Nederlandse natie eens flink te dissen!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- trolly
Dat zal ons leren.
Non oltrepassare la linea gialla
- Z2N
- Donateur
- Suus
- Contacteer:
De Talgo Avril Lavigne.

*duikt weg*

*duikt weg*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Hainje

*gooit propje*
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Een softwarestoring bij Regionalverkehr Bern-Soloturn leidde tot automatische omroepen die 65.766.691 minuten vertraging aankondigden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
-
- Donateur
"Binnenkort die nieuwe tram hè, hoe zouden we de mensen kunnen uitleggen dat zo'n tram best wel groot en zwaar is?" "Hold my juupke François, ik heb een idee!" Soms hou ik toch van Belgen.

Bonusplaatje: de testritten voor de tram zijn in volle gang, waarbij de schermen op de perrons het ook al doen met een doorlopende tekst "de tram rijdt nog niet, alstublieft nog niet instappen". Blijkbaar worden beide takken, zowel naar Coronmeuse als naar Liège Expo (i.e., Bressoux) aangeduid als L1.
Ik heb ook op station Liège-Guillemins een gratis grote papieren plattegrond weten te scoren, ik zal hem een dezer dagen scannen en in een geschikt topic plaatsen. Ik kon hem online althans nog niet vinden.

Bonusplaatje: de testritten voor de tram zijn in volle gang, waarbij de schermen op de perrons het ook al doen met een doorlopende tekst "de tram rijdt nog niet, alstublieft nog niet instappen". Blijkbaar worden beide takken, zowel naar Coronmeuse als naar Liège Expo (i.e., Bressoux) aangeduid als L1.

-
Als je goed kijkt, dan lijkt de tram ook best op een nijlpaard 

- ThatPCDude
- Donateur
Ik was gisteren nog in Luik! En heb toen ook wat mooie plaatjes en video's kunnen maken van de trams. Wel viel het me op dat ze niet allemaal met lijnfilms rijden. Daarnaast is die trambel wel echt oorverdovend hard.umbusko schreef: ↑di 22 apr 2025, 11:18 "Binnenkort die nieuwe tram hè, hoe zouden we de mensen kunnen uitleggen dat zo'n tram best wel groot en zwaar is?" "Hold my juupke François, ik heb een idee!" Soms hou ik toch van Belgen.![]()
[afbeelding]
Bonusplaatje: de testritten voor de tram zijn in volle gang, waarbij de schermen op de perrons het ook al doen met een doorlopende tekst "de tram rijdt nog niet, alstublieft nog niet instappen". Blijkbaar worden beide takken, zowel naar Coronmeuse als naar Liège Expo (i.e., Bressoux) aangeduid als L1.Ik heb ook op station Liège-Guillemins een gratis grote papieren plattegrond weten te scoren, ik zal hem een dezer dagen scannen en in een geschikt topic plaatsen. Ik kon hem online althans nog niet vinden.
[afbeelding]
Dagelijks pendelstudent tussen Beverwijk en Delft!
Buschauffeur bij Qbuzz in ZHN, alle berichten zijn op persoonlijke titel.
Buschauffeur bij Qbuzz in ZHN, alle berichten zijn op persoonlijke titel.
-
- Oud-beheerder OVNL
Zoekt er nog iemand een nieuwe baan?
-
Deze website heeft inderdaad geen vacature voor Paus, maar de functie is wel vacant.We hebben op dit moment geen vacatures Paus. We hebben wel vacatures van vergelijkbare groepen