Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Best lastig hoor, een levendig forum creëren. Ik begon 12 jaar geleden met nederlandmetro, waar ik nooit echt leven in heb weten te krijgen. Misschien was het onderwerp te specifiek. Of had ik gewoon geen geluk. Of was ik gewoon een stomme lul, wie zal het zeggen (eens kijken wie deze als eerste inkopt). Maar het forum bestaat allang niet meer.
Maar die redirect van OHIH...da's wel een giller zeg.
Alargule schreef:Maar die redirect van OHIH...da's wel een giller zeg.
Als ex-insider verbaasde het mij eerlijk gezegd weinig. Het is van het laatste opperhoofd en die hield er wel vaker... aparte ideeën op na. :X
Om terug on topic te gaan; de PB die ik Erjeebee een tijd geleden heb gestuurd, staat nog altijd ongelezen in zijn postvak. Ik denk dat dat een beetje bevestigt wat mijn onderbuikgevoel me ingeeft.
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
:Y Uiteraard; de man die begin dit jaar vrij actief was, heel open en eerlijk vertelde dat het niet goed ging, toen meldde dat er een positieve wending aan het verhaal zat en daarna nooit meer heeft ingelogd en niet meer reageert op het forum of op persoonlijke berichten zal vast even op vakantie zijn. -o-
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
Mikos schreef::Y Uiteraard; de man die begin dit jaar vrij actief was, heel open en eerlijk vertelde dat het niet goed ging, toen meldde dat er een positieve wending aan het verhaal zat en daarna nooit meer heeft ingelogd en niet meer reageert op het forum of op persoonlijke berichten zal vast even op vakantie zijn. -o-
Werkte hij niet bij een busmaatschappij in Queensland? En weten we toevallig ook welke? Anders zou het beheer misschien eens contact kunnen opnemen om hun bezorgdheid te uiten. Gelet op wat we van erjeebee weten is deze afwezigheid inderdaad reden tot zorg.
Alargule schreef:Werkte hij niet bij een busmaatschappij in Queensland? En weten we toevallig ook welke? Anders zou het beheer misschien eens contact kunnen opnemen om hun bezorgdheid te uiten. Gelet op wat we van erjeebee weten is deze afwezigheid inderdaad reden tot zorg.
Lijkt me dat je die moeite beter kunt besparen. Idee is symphatiek, maar de privacy weegt zwaarder.
Sowieso is de kans groot dat het beheer meer info uit zijn emailadres kan extraheren, en dat hij zo opgespoord kan worden voordat er iemand de bus naar Australistan pakt :Y
Tja, die werkgever van Erjeebee ziet ons al komen. "Wij zijn van het OV in Nederland forum en we willen graag weten hoe het met Erjeebee is want we maken ons grote zorgen over hem!"