Ennes schreef:Zullen we dan ook regels opstellen om vouwfietsen uit de trein te weren, reizigers die hele hutkoffers meezeulen en alles blokkeren weren, reizigers die met doppen in de oren zitten
Ja! Graag! Nu *O*
en zeiken dat je niet hebt omgeroepen
Nou zeiken lijkt me niet okee :N maar als een omroepbericht onverstaanbaar is en ik kom later een HC tegen dan zou ik 'm daar wel even op wijzen ja :) Dat is toch juist goed ook?
reizigers die te besodemieterd zijn om ook even goede morgen/middag/avond terug te zeggen weren, reizigers die minuten lang nodig hebben om hun kaartje te zoeken weren, en reizigers bij wie je telkens wéér om een kortingskaart moet vragen, of die heel asociaal blijven doorgaan met hun telefoongesprek en vinden dat je maar even moet wachten weren, enz, enz,
Ook vervelend ja. Maar ja, voor reizigers is het ook niet altijd even duidelijk hoor. Conducteurs die onnodig lopen te vragen of je kortingkaart uit het hoesje mag bijvoorbeeld. Ik doe het altijd maar omdat ik geen zin in gezeik heb, maar nodig is het niet, en blij word ik er niet van ook.
btw... waarom moet er perse vermeld worden dat het om Marokkaan ging met een harde MP3 Speler? ik kom ze dagelijks tegen van elk merk, elke kleur en elk type hoor!
Dat kan :Y Maar dit was dus een Marokkaan :)