Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Plaats reactie
Michael
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #17

Bericht door Michael »

Ik heb de foto gewoon rechtop gemaakt. Tapatalk zet die foto op zijn kant. Er staan 3 namen op ja. De bus is van TCR en rijdt voor Arriva dus die namen kloppen. Ze zijn het Veolia logo er vergeten af te halen
Durashift

Bericht door Durashift »

Foutje van de gene die het werk inplant op mijn flexklusje.. Kom ik daar vanavond aan.. is hij er ook. Dat is vreemd. Had ik de verkeerde tijd gekregen, mag dadelijk om 00:00 aantreden. :D

Ach ja, net maar ff een tukje gedaan. Meest vervelende was eigenlijk nog dat ik gehaast het avondeten heb moeten verorberen om op tijd, voor niks dus, te komen.
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Wat doe je voor werk daar dan? :o
Durashift

Bericht door Durashift »

Chrysa schreef:Wat doe je voor werk daar dan? :o
Kippenvangen.
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Wat is de site van Arriva een puinhoop zeg. Ik wilde een restitutieverzoek indienen omdat Arriva weer eens 90 man in een stadsbus probeert te proppen op lijn 123, maar het contactformulier kan je niet op de brabantse pagina invullen, want dat stuk van de pagina mist gewoon. Als je dan maar handmatig de site op "heel Nederland" zet in het dropdown-menu krijg dan krijg je een 404 error, want dan is de URL opeens anders ofzo. Uiteindelijk maar via Twitter om dat formulier gevraagd, maar hoe zij hem wel gevonden hebben... :?
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

Bij Arriva zit er nu een fout in de Albatros. De ritten lijn 123 die naar Raamsdonksveer rijden tonen Baarle-Nassau via Ulicoten op de bestemmingsfilm. Ook in de apps staat er lijn 123 naar Baarle-Nassau
Aking

Bericht door Aking »

Chrysa schreef:Wat is de site van Arriva een puinhoop zeg. Ik wilde een restitutieverzoek indienen omdat Arriva weer eens 90 man in een stadsbus probeert te proppen op lijn 123, maar het contactformulier kan je niet op de brabantse pagina invullen, want dat stuk van de pagina mist gewoon. Als je dan maar handmatig de site op "heel Nederland" zet in het dropdown-menu krijg dan krijg je een 404 error, want dan is de URL opeens anders ofzo. Uiteindelijk maar via Twitter om dat formulier gevraagd, maar hoe zij hem wel gevonden hebben... :?
Zij hebben hem natuurlijk meerdere keren per de nodig voor Chrysa's die hem niet kunnen vinden (A)
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Als ik geld krijg omdat zij niet kunnen plannen vind ik het prima hoor. Makkelijk verdiend. :p
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

Oh ja. Stadsbussen op de streek mag tegenwoordig. Met al die frequentieverhogingen is er geen andere mogelijkheid dan stadsbussen op de streekdienst in te zetten.
JWM

Bericht door JWM »

Verhogingen? Chrysa loopt toch juist constant te miepen over frequentieverlaging?
PatrickM

Bericht door PatrickM »

Nou, ik was weer goed wakker vandaag...
Ik was vanmorgen iets te laat op school, dus ik loop met een behoorlijke pas naar de geschiedenisvleugel. Blijkt dat ik ergens op de eerste verdieping moet zijn :')
Dat an sich is nog niet zo heel erg, maar er zit ook nog een andere klas in het lokaal waar ik inliep...
Conversatie die daarna volgde:
*ik loop binnen*
Docent: Maisaai..(daarna gelach)
Ik: Oh, ik zit ergens anders, tweede keer dat ik deze fout maak. Ik ben weer weg, joe!
Docent: Maisaai!

dat doe ik nooit meer...
Chrysa

Bericht door Chrysa »

JWM schreef:Verhogingen? Chrysa loopt toch juist constant te miepen over frequentieverlaging?
Shush.

Lijn 122 (Die bij mij door het dorp loopt) is omlaag gegaan van 2x/uur naar 1x/uur. Vrijwel alle andere lijnen hebben frequentieverhogingen ja. :')
PatrickM

Bericht door PatrickM »

Chrysa schreef:Wat is de site van Arriva een puinhoop zeg. Ik wilde een restitutieverzoek indienen omdat Arriva weer eens 90 man in een stadsbus probeert te proppen op lijn 123, maar het contactformulier kan je niet op de brabantse pagina invullen, want dat stuk van de pagina mist gewoon. Als je dan maar handmatig de site op "heel Nederland" zet in het dropdown-menu krijg dan krijg je een 404 error, want dan is de URL opeens anders ofzo. Uiteindelijk maar via Twitter om dat formulier gevraagd, maar hoe zij hem wel gevonden hebben... :?
Niet zo zeuren, bij ons hebben ze in de nieuwe dienstregeling twee volle bussen ineen gepropt... met als gevolg héél veel achterblijvers.
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

JWM schreef:Verhogingen? Chrysa loopt toch juist constant te miepen over frequentieverlaging?
Haar lijn 122 heeft een frequentieverlaging gehad ja. Veel andere lijnen hebben juist frequentieverhogingen gehad. (lijn 9 (was lijn 627) van 4 naar 6 keer per uur in de spits. 115 van 4 naar 6 keer per uur in de spits, 123 en 132 van 2 naar 4 keer per uur in de spits)
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Zeg Michael, mag ik dat autootje van je overkopen in ruil voor een busabonnement? :p

Dat zijn trouwens wel erg veel nummertjes voor een antwoord gericht op JWM.
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

Kun je rekenen?
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Ik ben net zo goed in rekenen als jij bent in sarcasme detecteren. :)
baladid

Bericht door baladid »

henk1234 schreef:Nou, ik was weer goed wakker vandaag...
Ik was vanmorgen iets te laat op school, dus ik loop met een behoorlijke pas naar de geschiedenisvleugel. Blijkt dat ik ergens op de eerste verdieping moet zijn :')
Dat an sich is nog niet zo heel erg, maar er zit ook nog een andere klas in het lokaal waar ik inliep...
*ik loop binnen*
Ik: Oh, ik zit ergens anders, tweede keer dat ik deze fout maak. Ik ben weer weg, joe!

dat doe ik nooit meer...
Deze snap ik niet... Wat is Maisaai?
Die joode ahle Zick, die maache mer jrad mit, denn die joode ahle Zick vun Morje, die es hück.
De goede oude tijd, die beleven we net, want de goede oude tijd van morgen is vandaag.
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Zal wel een vage reservebelgische uitroep zijn.
Gediplomeerd ongeluksmagneet
Hendrik

Bericht door Hendrik »

Gewoon een soort van hallo... :P
PatrickM

Bericht door PatrickM »

baladid schreef:
henk1234 schreef:Nou, ik was weer goed wakker vandaag...
*ik loop binnen*

dat doe ik nooit meer...
Deze snap ik niet... Wat is Maisaai?
Flakkees voor hallo/goedendag inderdaad. Moest het zelf ook eerst opzoeken hoor :oops:
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

Sta je afgelopen zaterdag een foto te maken op station Eindhoven en tijdens het maken van de foto komt er ineens een bus door het beeld gereden. Dan krijg je dit als resultaat:

Afbeelding
dylanwild94
Donateur

Bericht door dylanwild94 »

Ik had gisterenochtend een afspraak bij de soa-poli in Rotterdam die zitten op SchiedamseDIJK en in de SMS las ik SchiedamseWEG daar waar ik dus ook stond in eerste instantie.... :oops:
Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

dylanwild94 schreef:een afspraak bij [*lalala*, red.] in Rotterdam
Is dat niet een beetje heel privé? :P
Gediplomeerd ongeluksmagneet
JWM

Bericht door JWM »

Jij stelt het niet op prijs als ik over mijn chlamydia vertel?
Plaats reactie