Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
STF schreef:Ik begrijp niet waar de buiten-sensor van me weerstation is gebleven; hij zou bij harde wind van de vensterbank naar beneden gevallen kunnen zijn in de grote struik eronder maar ik heb de hele struik doorzocht en niets gevonden...
Je zal verbaasd staan, maar ze jatten alles wat los en vast zit. Ik had zo'n oud klein fietscomputertje op m'n stuur zitten, het ding deed het al jaren niet meer. Op een dag glad vergeten van het stuur af te halen, ik kom terug: weg.
Zo kan je een super irritante reclame toch nog leuk maken.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken! NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Ryanair vanaf Eindhoven, Easyjet vanaf Schiphol of Vueling vanaf Schiphol (die laatste heeft meeste keus). Trein klinkt leuk maar duurt lang als je een weekje hebt (duurt hele dag) en is snel uitverkocht.
De low cost carriers zijn alleen nogal high cost op zo'n korte termijn. Ik keek ook al voor een global-interrailticket ofzo, dat is vaak nog voordeliger, maar in Frankrijk lijkt het concept 'trein', op de TGV (met extra reserveringsupplementen) na, niet te bestaan. -o-
Anders maar naar Zuid-Italië sporen, dan kan je tenminste snel Duitsland door. In de ICE in Duitsland heb je tegenwoordig toch geen toeslag meer nodig?
Ik heb voor mijn Interrail One Country pas in ieder geval geen toeslag betaald voor de IC en ICE-treinen, de voorwaarden voor een Global Pass zullen niet veel anders zijn (behalve dat je administratie wat meer werk is).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Zo, en het 9e dagje is voorbij... Nog 8 te gaan en het gaat nu eindelijk lekker rustig in Ahoy =). Wel druk, morgen al uitverkocht... but doesn't matter =).
Proud Titans Supporter Ach, zak er toch allemaal in
Zo, ik heb een nieuwe wekkerradio. De vorige had vele jaren trouwe dienst (ik kreeg hem toen ik nog op de basisschool zat) de laatste tijd wat kuren. Zo ging hij bij het eerste alarm niet meer af maar bij het tweede alarm wel. En er was ook iets met de klok, want als ik twee klokken naast elkaar gelijk had gezet, had ik na een bepaalde termijn een afwijking tussen de twee klokken. Kan natuurlijk ook aan de andere klokken liggen, maar vind het wel opvallend :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
De pieptoon van mijn wekkerradio is al jaren geleden overleden, het duurde weken voordat ik het me pas realiseerde. Ik dacht dat ik elke dag door het alarm heen sliep...
Karl schreef:De low cost carriers zijn alleen nogal high cost op zo'n korte termijn. Ik keek ook al voor een global-interrailticket ofzo, dat is vaak nog voordeliger, maar in Frankrijk lijkt het concept 'trein', op de TGV (met extra reserveringsupplementen) na, niet te bestaan. -o-
Anders maar naar Zuid-Italië sporen, dan kan je tenminste snel Duitsland door. In de ICE in Duitsland heb je tegenwoordig toch geen toeslag meer nodig?
Maar de TGV is ook best te betalen. Voor een zitplaatsreservering betaal je 1,50€ als je al een vervoerbewijs hebt, zoals Interrail bijvoorbeeld. Op enkele treinen die zijn aangewezen als Piekuur trein, kan dat oplopen tot iets meer dan 10 euro.
Bij de Italiaanse HST is het tarief standaard 10 euro toeslag per rit per (verplichte) reservering.
Er is hier iemand (buren) naast of boven me al ongeveer 2 en half uur aan het timmeren tegen de muur aan. En niet alleen vandaag, maar al een paar weken, een dag of 4 per week ongeveer 4 uren nonstop. Behalve dat het aardig op mijn zenuwen werkt, vraag ik me af wat er zo lang en veel te timmeren valt in een appartementje.
Caspar schreef:(...) Maar de TGV is ook best te betalen. Voor een zitplaatsreservering betaal je 1,50€ als je al een vervoerbewijs hebt, zoals Interrail bijvoorbeeld. Op enkele treinen die zijn aangewezen als Piekuur trein, kan dat oplopen tot iets meer dan 10 euro.
Bij de Italiaanse HST is het tarief standaard 10 euro toeslag per rit per (verplichte) reservering.
Oh, bedankt, dat is inderdaad wel te betalen.
Alleen jammer dat je niet weet of ze weer gaan staken of niet, is er trouwens een website waar je alleen reservering kunt kopen? Als je die bij de NS Hispeedbalie koopt, dan betaal je ongetwijfeld ook balie-/servicekosten van een paar euro per reservering?
Als de Fransen blijven staken, dan ga ik wel wodka drinken in Polen ofzo.