Uw trein is uitgevallen, sla drie beurten over.
Algemeen Fonds kaart;
Repareer de wissels en seinen, 5.000 per wissel, 3.000 per sein.

Weet jij toevallig of ProRail soms meer verdient aan aanbestede lijnen? Er staat namelijk geen enkel NS-traject opVinny schreef:Ik ben vanaf vandaag bezitter van het speciale ProRail monopoly, limited edition
En dan de vakjes zijn alle smaken koffie in de koffiezetapparaat? Ga nu naar ' De Esspresso' Indien u langs start komt, krijgt u E 100,- .Vinny schreef:Ik ben vanaf vandaag bezitter van het speciale ProRail monopoly, limited edition
Het was hier ook weer prima fietsweer vandaag. Weer eens lekker van Zeist naar Overvecht gefietst via Blauwkapel :)tsov schreef:Vanmiddag was het trouwens heerlijk weer toen ik rond 16u op de pont zat in de stralende zon :D
Wat staat er op de kans- en AF kaarten?Mark schreef:U heeft als TRDL een ernstige fout gemaakt, met een ongeval als gevolg. Ga naar de gevangenis
Nee, dat is de ZLSMKarl schreef:Barneveld heeft hier de plaats van Ons Dorp ingenomen? :D
Als je nog iets tegen het lachen zoekt, bekijk dan even jullie eigen lijnen op de bijgevoegde lijnennetkaart. Zoals ik eerder al ergens anders op OVNL schreef kloppen die voor geen meter.JeePee schreef:Ik kreeg vandaag fanmail van Arriva. Zoals elk jaar krijg ik als relatie de OV-gids van DAV en Dordrecht stad opgestuurd. Deze standaardbrief bezorgde toch wel enige hilariteit in een bedrijf dat nog geen jaar oud is :) :)
Ook echt een minuut na mijn zoekactie toegevoegdwebguy schreef:En nu wel :)
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 67 gasten