Ow dus ik moet me fotocamera een bril opzetten?Daantje schreef:Die foto ziet eruit zoals ik het ongeveer zie als ik m'n bril niet op heb![]()

Ow dus ik moet me fotocamera een bril opzetten?Daantje schreef:Die foto ziet eruit zoals ik het ongeveer zie als ik m'n bril niet op heb![]()
Als DDAR met een stofje ;)Caspar schreef:Ik zie op die reservering dat ik overigens een stoel beneden heb, het is dus blijkbaar een TGV Duplex :D Zit dat beetje comfortabel, of is het vergelijkbaar met Virm?
Bij mij precies het zelfde. Links heb ik -1,75 en Rechts +2,00. Dus als ik hem afzet zie ik ook vrij weinig. Nog meer bril cq lensdragers op dit forum?Daantje schreef:Die foto ziet eruit zoals ik het ongeveer zie als ik m'n bril niet op heb
Da heb ik nou ook:pReiziger Ddrs schreef:Hehe, ook één oog met 'n afwijking zeker... nou is 't bij mij rechts +0,25 dus da's niet echt iets waar je last van hebt. 'tis dat m'n rij-instructeur ooit het vermoeden had dat er ergens een afwijking in m'n ogen zat anders had ik 't nooit laten meten.
Meest opvallende: m'n beide opa's en oma's, m'n vader, m'n broertje, m'n oom, m'n tante en m'n neef en nicht hebben een bril/lenzen en m'n moeder heeft 'n leesbril nodig. Ben dus de enige in de familie zonder
Hoi, hier een mcn met kennis van mcn-opleidingen en vereisten en antwoorden op je vragen:Pimz0r schreef:Nou hier komt het:
1.Kun je als je adhd hebt toch nog machinist worden.
2. Hoeveel verdien je er ongeveer mee.
3. Welk schoolniveau heb je nodig en waar vind de opleiding plaats?
4. Hoelang moet je studeren ervoor.
ik heb het zelf al opgezocht maar kwam er niet veel wijzer uit.Als ik nog meer vragen heb stel ik die tzt wel.
Pimz0r schreef:
Hoe oud moet je eigenlijk zijn om de opleiding te beginnen?
Daan schreef: Machinist in het personenvervoer kan/mag je worden vanaf je 21ste.
Een GPS om je foto's te taggen via de exif ja. Dat is heel iets anders dan dat je er echt mee kan navigeren ;)STF schreef: En je hoeft niet bang te zijn dat je verdwaalt tijdens het fotograveren want die Nikon heeft een ingebouwde GPS, haha.
Op zich kan dat natuurlijk wel, maar hou er rekening mee dat je een bepaald aantal jaren bij NS moet blijven omdat je anders je opleidingskosten zelf moet betalen. NS is natuurlijk geen liefdadigheidsinstantie die een jaar lang in jou gaat investeren om te zien dat jij na dat jaar weggaat ;-).Pimz0r schreef:Klopt veolie rijdt hier ook rond.
Maar kun je bijvoorbeeld ook bij ns je opleiding halen en dan bij veolia gaan werken?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 gasten