Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
ODRAIL

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

isadora schreef:Ben mijn platenverzameling aan het inventariseren met behulp van Discogs.
Komt er net een exemplaar voorbij, dat meer dan 180 euro waard is. :shock:
Dat kun je wel eens hebben ja. Zat gisteren postzegels uit te zoeken. Toen kwam ik een exemplaar tegen die waarschijnlijk ook iets duurder is dan zijn broertjes en zusjes :wink: .
Cas

Bericht door Cas »

Groetjes vanuit een KTX-Sancheon, de Koreaanse hogesnelheidstrein! In 2:35 van Seoul naar Busan, het hele land door. Heerlijk comfortabel, moet ik zeggen, vele malen beter dan de vliegtuigstoelen waar ik me naar Seoul in heb moeten proppen, en met stroom, wifi en zeeën aan beenruimte!
請勿靠近車門
Aking

Bericht door Aking »

Goeiesmorges! Ik ga zo maar eens m'n nest uit komen *O*
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Zo ... ook goede middag :shock: :wink: .

Lekker geslapen?
Aking

Bericht door Aking »

Joah wel aardig.

Ze zijn hie tinder m'n raam al een maand een school aan het slopen, en sinds dat ik m'n afdekfolie op de slaapkamer heb vervangen door (verduisterende) gordijnen is het eigenlijk iets te licht hier, maar kleine geitjes hou je toch enzo :Y
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Ik werk in de avond, dus ik heb in de ochtend echt nog wat slaap nodig. Ik heb lichte gordijnen en slaap dus met een maskertje op. Ik probeer mijn biologische wekker op 10:30 te houden maar met dat maskertje is het zo lekker donker dat het heel makkelijk is nog even door te tuffen :oops:
Gediplomeerd ongeluksmagneet
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Is een verduisterend rolgordijn in combinatie met een verduisterend gordijn iets? Dit heb ik zelf ook :wink: .
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Heb dat eens bij de woonwinkel gevraagd, dat kost me 200 euro. Een maskertje 75 cent bij de AC. Ik weet het wel :P
Aking

Bericht door Aking »

Die maskertjes zijn te klein voor die bolle kop van me -o-

En een verduisterend rolgordijn, graag *O* Maar ik heb ongeveer 4x2 meter ramen, betaal jij? :mrgreen:

Bericht door Post »

Indirect doen we dat al toch?
Aking

Bericht door Aking »

Ik betwijfel of KM46 dat ook doet :mrgreen:

En indirect heb ik niet heel veel aan, daar betaal ik mijn huur van. Graag direct dus :Y
trolly

Bericht door trolly »

*gaat met pet rond voor stukje elastiek zodat maskertje aan Akings bolle kop kan worden aangepast*
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Aking schreef:Die maskertjes zijn te klein voor die bolle kop van me -o-
Als ik je avatar zo zie is je bolle kop aan de linkerkant toch verrekte netjes afgeplat.
ArrivaBas
Contacteer:

Bericht door ArrivaBas »

Zo. Vanmiddag was het examen Frans mijn laatste examen van het eerste tijdvak. Nu corrigeren alle vakdocenten de examens en daarna gaat het per pompkar en/of postduif naar een tweede corrector in Barger-Compascuum of zo. *O*
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Aking

Bericht door Aking »

Ardan schreef:
Aking schreef:Die maskertjes zijn te klein voor die bolle kop van me -o-
Als ik je avatar zo zie is je bolle kop aan de linkerkant toch verrekte netjes afgeplat.
Je moet niet alles geloven wat op de interwebs staat meneer. Fotomanipulatie bestaat al als lang als er foto's bestaat :Y
trolly schreef:*gaat met pet rond voor stukje elastiek zodat maskertje aan Akings bolle kop kan worden aangepast*
Het elastiekje is niet het probleem, het formaat van het maskertje wel -o-

Dus doe nog maar iets meer rondgaan met die pet van je :Y
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Ai. Ik moet je toch even meesleuren naar het geleedpotigen-copulatie-topic.

Edit: Ronaldussen heeft het al opgepakt :pos:
AppleMoose

Bericht door AppleMoose »

Graag gedaan :pos:
En blandning av sött och salt.
Jultar

Bericht door Jultar »

umbusko schreef:Eind goed, al goed! :D Al heeft ook iemand met zijn fikken aan deze envelop gezeten. :N De verzender (hoop ik) heeft overigens extra maatregelen genomen door de envelop nog van wat plakband te voorzien.

http://i.imgur.com/TgaBGW7.jpg
http://i.imgur.com/YFd6X64.jpg
Nou, ook bij mij worden er keurig nieuwe kaarten opgestuurd en de oude ongeldig gemaakt.
Overigens kreeg ik een e-mail geforward van ACP Rail waarvan ik niet helemaal weet of het de bedoeling was dat ik 'm meekreeg, maar wij zijn dus niet de enige met dit probleem in de afgelopen weken en ze vermoeden dat de brieven daadwerkelijk moedwillig opengemaakt worden, al is het maar deels om de waarde te kunnen schatten.
Laatst gewijzigd door Zugführer op do 23 mei 2019, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: foto's uit quote gehaald
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Het zal wel aan mij liggen, maar waarom klinkt het in Tsjechische R-treinen altijd alsof er halverwege het gangpad ergens een coupé met een kermis is? :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

Misschien ben je net in het rijtuig gaan zitten met een kinderbioscoop in het midden (dětské kino)? :mrgreen:
Jultar schreef:Nou, ook bij mij worden er keurig nieuwe kaarten opgestuurd en de oude ongeldig gemaakt.
Overigens kreeg ik een e-mail geforward van ACP Rail waarvan ik niet helemaal weet of het de bedoeling was dat ik 'm meekreeg, maar wij zijn dus niet de enige met dit probleem in de afgelopen weken en ze vermoeden dat de brieven daadwerkelijk moedwillig opengemaakt worden, al is het maar deels om de waarde te kunnen schatten.
Fijn dat het opgelost wordt! En toch wel vreemd. Na een paar keer zo’n persoonlijke railpass te treffen, zou je toch moeten snappen dat je er niks aan hebt...
Jultar

Bericht door Jultar »

Nou ja, ACP rail levert natuurlijk veel meer dan alleen passen. Ook reguliere treinkaartjes kan je bij hen kopen, dus als je goedkoop wilt reizen...
cassie127

Bericht door cassie127 »

Tijd voor stevigere enveloppen... Zoals Interrail dat bijvoorbeeld doet
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

En voor Blanco enveloppen. Want de envelop die Umbusko had ontvangen was doelbewust open gesneden.
en-es

Bericht door en-es »

Ik had begin maart op db.de een ticket naar Saarbrücken gekocht via Venlo voor het hemelvaart-weekend. Nou kreeg ik vanochtend een mail van Deutsche Bahn dat mijn reis langer gaat worden. Er blijken werkzaamheden tussen Helmond en Horst Sevenum te zijn tussen 30 mei en 2 juni. Ben ik nog langer onderweg. :x
Aking

Bericht door Aking »

Hoeveel langer wordt je reis?
Plaats reactie