Nice, want ik ga van het weekend eens flink treinen, dus wellicht kom ik je tegen. :DMikos schreef:Werken? Zwoegen!
Mag ik even kwijt
- Hainje
Re: Mag ik even kwijt #203
- Mikos
- Contacteer:
We lezen de ervaringen achteraf wel (A)
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
-
Vraag dan gewoon op welke treinen de dikke controleur zit :')Hainje schreef:Nice, want ik ga van het weekend eens flink treinen, dus wellicht kom ik je tegen. :DMikos schreef:Werken? Zwoegen!
-
Leuk, ik kan niet wachten op de reisverslagen van Hainje *O*
- Hainje
Dat vraag ik wel via PM, ik denk niet dat Mikos trek heeft om heel zijn roosters hier neer te plempen.Aking schreef:Vraag dan gewoon op welke treinen de dikke controleur zit :')

Vrees dat je dan heel lang kunt wachten. Het wordt gewoon ordinair kilometervreten, daar is voor jullie niets aan.JWM schreef:Leuk, ik kan niet wachten op de reisverslagen van Hainje *O*

-
*Wacht op een nummertjesopmerking van JWM*
- Hainje
Duurt wel lang..........Aking schreef:*Wacht op een nummertjesopmerking van JWM*
-
En jij hebt daar wel zin in? Meestal heb je toch wel een reisdoel.Hainje schreef: Vrees dat je dan heel lang kunt wachten. Het wordt gewoon ordinair kilometervreten, daar is voor jullie niets aan.
- Mikos
- Contacteer:
Het heeft weinig zin daarnaar te vragen; aankomend weekend zijn er werkzaamheden en zijn de diensten inhoudelijk aangepast. Daarnaast moet er wel iets mysterieus aan mij overblijven; je kunt me tegenkomen op de trein of op het station, maar je weet nooit wanneer. En of ik het wel was. :Y
-
Klap in m'n gezicht. Wil je wel alle nummers plaatsen of hou je die informatie ook voor jezelf -o-Vrees dat je dan heel lang kunt wachten. Het wordt gewoon ordinair kilometervreten, daar is voor jullie niets aan.
- Hainje
Het is vooral een kwestie van trajecten afstrepen.Chrysa schreef:En jij hebt daar wel zin in? Meestal heb je toch wel een reisdoel.
Anticlimax dit.... -o-Mikos schreef:Het heeft weinig zin daarnaar te vragen; aankomend weekend zijn er werkzaamheden en zijn de diensten inhoudelijk aangepast. Daarnaast moet er wel iets mysterieus aan mij overblijven; je kunt me tegenkomen op de trein of op het station, maar je weet nooit wanneer. En of ik het wel was. :Y
Nummertjes???JWM schreef:Klap in m'n gezicht. Wil je wel alle nummers plaatsen of hou je die informatie ook voor jezelf -o-
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
*staat op uit de dood*Mikos schreef:Het heeft weinig zin daarnaar te vragen; aankomend weekend zijn er werkzaamheden en zijn de diensten inhoudelijk aangepast. Daarnaast moet er wel iets mysterieus aan mij overblijven; je kunt me tegenkomen op de trein of op het station, maar je weet nooit wanneer. En of ik het wel was. :Y
Ik heb jou een tijd lang vaak gezien op de [serie=Intercity|2017|Roosendaal - Nijmegen - Zwolle3600[/serie], maar de laatste jaren eigenlijk helemaal niet meer..
Gediplomeerd ongeluksmagneet
- Mikos
- Contacteer:
Dat heeft een reden... *spooky muziekje en neerdwarrelende mist*
-
Mijn woorden. Maar als jij beloofd reisverslagen te maken wil ik wel een goed woordje voor je doen bij Mikos hoor.Hainje schreef:Anticlimax dit.... -o-
- Hainje
Zover ik weet dwarrelt mist niet, maar ik kan iets gemist hebben.
- Mikos
- Contacteer:
De literatuur denkt daar heel anders over! En dat goede woordje van JWM gaat je nu ook niet meer helpen... -o-
-
Ja oké, dat ben ik nu ook aan het plannen. :') Ik doe het echter wel op een weekdag, anders wordt het zo duur.Hainje schreef:Het is vooral een kwestie van trajecten afstrepen.Chrysa schreef:En jij hebt daar wel zin in? Meestal heb je toch wel een reisdoel.
-
Hainje is een rijke tatta! Jeweettog!
-
Als het goedkoop moet ga eens in Budapest kijken. Daar betaal je omgerekend €5,36 voor een dagkaart en daar krijg je dan dit voor terug. Incluis boten en een tandradbaan best een prima deal dacht ik zo (A)ArrivaBas schreef:In Tallinn zou ik juist het OV gaan misbruiken om van sight naar sight te gaan, want dat schijnt daar gratis te zijn. :Y (A) Weet niet of het echt leuke sights heeft trouwens.
En qua sights zit het ook wel goed, en ze hebben er de kinderspoorweg *O*
-
Volgens mij geldt dat voor alle steden in het Oostblok, zelfs Berlijn is niet duur qua OV gezien wat je er voor terug krijgt. In Tsjechië kun je voor €22 een dag het hele land door, inclusief RailJet en EuroCity.
-
- dylanwild94
- Donateur
vind berlijn nou niet echt bij het Oostblok van Europa horen. -o-
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
- Zugführer
- OVNL-beheerder
De term oostblok verwijst in feite naar de landen achter het toenmalige ijzeren gordijn (dus inclusief de DDR en Berlijn) en is dus sinds 1990 niet actueel meer (A)
- Hainje
Nee dat weekendkaartje van de AH. Dus ik ga gewoon treinen van vrijdagmiddag tot zondagavond.Aking schreef:Hainje is een rijke tatta! Jeweettog!

- Mikos
- Contacteer:
En in Nederland heb je voor 13,95 een Dagkaart om per trein het hele land door te reizen, inclusief Intercity's. Met wat goede deals kun je toch aardig goedkoop door de diverse landen reizen. Dat in combinatie met goedkope vliegtickets en de wereld ligt aan je voeten!
Als je dan toch met een goedkope vlucht naar Nederland bent gevlogen, dan kan ik een bezoek aan de Zaanse Schans aanbevelen en ook Giethoorn. En in Utrecht hebben ze een Spoorwegmuseum! *O*
Als je dan toch met een goedkope vlucht naar Nederland bent gevlogen, dan kan ik een bezoek aan de Zaanse Schans aanbevelen en ook Giethoorn. En in Utrecht hebben ze een Spoorwegmuseum! *O*
-
Maar treinen zijn kut.