Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
julsteren
Berichten: 2354
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door julsteren »

Ja daar kom ik dus een beetje in tijdnood mee, vertrek zo pas uit Berlijn *O*
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Nitein-Repart
Berichten: 3663
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Nitein-Repart »

umbusko schreef:Deze lijkt mij. Je zou ook nog kunnen overwegen om met stoptreinen te gaan, dan hoef je alleen tussen Bad Schandau en (Schöna of) Děčín met de bus. Hier is wel een Duitse poster van: hier. :Y De werkzaamheden zijn dus in Duitsland.

Zonde om het hele stuk tot Ústí nad Labem met een bus te doen; dat is net het mooie stuk.
Met de bus van Bad Schandau naar Decin lijkt mij absoluut geen straf, je zit in hetzelfde Elbedal als de trein. Een bus van Desden naar Usti is inderdaad een stuk minder, je gaat dan toch over de snelweg. Echter, de bus van Bad Schandau naar Decin betekent natuurlijk wel meer reistijd dan de bus tussen Dresden en Usti.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
julsteren
Berichten: 2354
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door julsteren »

Ik vermaak me anders best in dit Hongaarse restauratierijtuig
Afbeelding
*trein* *trein* *trein*
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5826
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Egészségére!!!! :D
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
JothamvW
Berichten: 1237
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door JothamvW »

Als je maar Nyugi doet
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Aking
Berichten: 15597
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dat ik me daarstraks realiseerde dat ik in een oude tramloods slaap. Er is weinig meer van te herkennen, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk *O*
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6061
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Wakker worden met een liedje van Jan Smit in je kop, beroerder opstaan kan bijna niet -o-
Goh.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5826
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

@ Aking
Ben het spoor een beetje bijster, maar waar reis je nu rond?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5826
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Ronaldussen schreef:Wakker worden met een liedje van Jan Smit in je kop, beroerder opstaan kan bijna niet -o-
Eens, en wens je dan verder vandaag ook heel veel sterkte. :Y
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
julsteren
Berichten: 2354
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door julsteren »

Beetje nu aan het wakker worden in R 945, eerste klasse stoelen lijken verdomd veel op die van een NS flirt..

Afbeelding
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Aking
Berichten: 15597
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

isadora schreef:@ Aking
Ben het spoor een beetje bijster, maar waar reis je nu rond?
Одеса *O*
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5826
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Ah, strandvakantie. :pos:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10668
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Одаро.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking
Berichten: 15597
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Het strand heb ik nog niet gezien, alleen de haven *O*

Maar ik ga zo wel dit ding eens opzoeken, schijnt naar het strand te gaan:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13265
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

julsteren schreef:Beetje nu aan het wakker worden in R 945, eerste klasse stoelen lijken verdomd veel op die van een NS flirt..
Ziet er goed uit, maar ik geef zelf de voorkeur aan mijn wakker worden vanmorgen, aan boord van RR 704. Ontbijt van roerei met spek en ui, niks meer aan doen! :pos:

Minder leuk: zojuist op de EC 273 heeft een klootviool kans gezien om mijn camera te jatten. Nou had ik al geen hoge pet op van Hongarije, maar dit helpt natuurlijk ook niet mee. :N
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Michael
Berichten: 11807
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Michael »

Ronaldussen schreef:Wakker worden met een liedje van Jan Smit in je kop, beroerder opstaan kan bijna niet -o-
Deze toevallig? :lol: :lol:

https://youtu.be/LB7cZLLyVfE
umbusko
Donateur
Berichten: 5419
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Z2N schreef: Minder leuk: zojuist op de EC 273 heeft een klootviool kans gezien om mijn camera te jatten. Nou had ik al geen hoge pet op van Hongarije, maar dit helpt natuurlijk ook niet mee. :N
Hm, dat is minder. :(

Mijn trein van Liverpool naar Carlisle (en Edinburgh) werd gecancelled, zodat de route Carlisle-Glasgow via Kilmarnock weer van het programma gedonderd is. In plaats daarvan reis ik nu naar Carlisle via Barrow-in-Furness en de Cumbrian coast en daarna rechtstreeks naar Glasgow.
Aking
Berichten: 15597
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Z2N schreef:Minder leuk: zojuist op de EC 273 heeft een klootviool kans gezien om mijn camera te jatten. Nou had ik al geen hoge pet op van Hongarije, maar dit helpt natuurlijk ook niet mee. :N
Ik ben vaker in Boedapest geweest dan in Den Haag of Helmond, en er is tijdens mijn reizen nog nooit iets van me gejat (in welk land dan ook trouwens) dus ik weet niet of dat nou zoveel met Hongarije te maken heeft...
en-es
Berichten: 4592
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Ik ken de omstandigheden niet rond de diefstal van de camera maar vaak is het zo dat de gelegenheid de dief maakt. En dat is overal.
Van mij is ook nooit wat gestolen in Boedapest maar ik ben er 3 keer geweest waarvan de laatste keer 24 jaar geleden.
julsteren
Berichten: 2354
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door julsteren »

Z2N schreef:
Minder leuk: zojuist op de EC 273 heeft een klootviool kans gezien om mijn camera te jatten. Nou had ik al geen hoge pet op van Hongarije, maar dit helpt natuurlijk ook niet mee. :N
Aiii.. da's echt super kut -o-

Inmiddels heb ik de eerste beeldjes online staan
https://youtu.be/F-mHH9E4UGA
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6061
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

isadora schreef:
Ronaldussen schreef:Wakker worden met een liedje van Jan Smit in je kop, beroerder opstaan kan bijna niet -o-
Eens, en wens je dan verder vandaag ook heel veel sterkte. :Y
Nog bedankt :pos: :mrgreen:
Michael schreef:
Ronaldussen schreef:Wakker worden met een liedje van Jan Smit in je kop, beroerder opstaan kan bijna niet -o-
Deze toevallig? :lol: :lol:

https://youtu.be/LB7cZLLyVfE
Nee. En ik weiger te noemen welke wel :X :X
Goh.
en-es
Berichten: 4592
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

PHS schreef: Blaming the victim, heet dat met een chique term. En niet alleen is het vaak totale onzin (het is meer de verkeerde persoon op de verkeerde plek tegenkomen), het is ook nog eens behoorlijke trap na naar het slachtoffer :neg:
Als dat zo overkomt dan spijt het me. Het is absoluut niet mijn bedoeling Z2N de schuld te geven of een trap na te geven.
umbusko
Donateur
Berichten: 5419
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

umbusko schreef: Mijn trein van Liverpool naar Carlisle (en Edinburgh) werd gecancelled, zodat de route Carlisle-Glasgow via Kilmarnock weer van het programma gedonderd is. In plaats daarvan reis ik nu naar Carlisle via Barrow-in-Furness en de Cumbrian coast en daarna rechtstreeks naar Glasgow.
In Barrow werd iedereen de trein uitgemikt en naar een nieuw aan te koppelen voorste stel gestuurd; het achterste stel ging in opzending mee. Toen reden we maar tot Whitehaven, omdat er geen machinist was. “Neem de volgende trein maar.” :') Northern by Arriva... Gelukkig zijn die Sprinters Class 156 een heel stuk beter dan de Class 319 die ze voorschotelden in de trein uit Liverpool. Wat is dat een vreselijke trein zeg.
Post
Berichten: 814
Lid geworden op: do 28 mei 2015, 20:33
Locatie: Uden

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Post »

PHS schreef:
en-es schreef:Ik ken de omstandigheden niet rond de diefstal van de camera maar vaak is het zo dat de gelegenheid de dief maakt. En dat is overal.
Blaming the victim, heet dat met een chique term. En niet alleen is het vaak totale onzin (het is meer de verkeerde persoon op de verkeerde plek tegenkomen), het is ook nog eens behoorlijke trap na naar het slachtoffer :neg:
Maar je kunt natuurlijk niet alles onder blaming the victim goed praten. De Nederlandse overheid heeft niet voor niks een campagne om je deur op slot te doen als je weg gaat. Dus nee het is niet goed dat er criminelen zijn, maar met alleen die constatering ben je nog niet veilig. Maar ik geef toe, dit is altijd een lastig punt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten