Mag ik even kwijt
- isadora
Re: Mag ik even kwijt
Straks/maandag allemaal in het reisverslag.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
-
Bedankt voor de herinnering – ik ga dinsdag een heel stuk (Kassel-Herleshausen v.v.) met die dingen...Suus schreef:Er zijn wat inrichtingsverschillen. Cantus heeft heel harde rechtopstaande stoelen
Die joode ahle Zick, die maache mer jrad mit, denn die joode ahle Zick vun Morje, die es hück.
De goede oude tijd, die beleven we net, want de goede oude tijd van morgen is vandaag.
De goede oude tijd, die beleven we net, want de goede oude tijd van morgen is vandaag.
- trolly
Doe ook een lijstje met nummers, anders wordt JWM weer verdrietig :(Hainje schreef:Ik had die trein op de planning staan, maar ik heb KM46 dus niet gespot omdat ik überhaupt niet op dat traject gereisd heb. De routes komen maandag, dan upload ik ook een megafapbaar kaartje met alle trajecten. :D
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
- Contacteer:
Hoe dom ben je dan als je dit voor elkaar krijgt

- Meltrain
- Donateur
Michael, heb je je zaterdag niet verveeld nu de schaatsbaan gesloten is?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
Oooh je voert de spanning wel maximaal op. Je zou zo scenarioschrijver kunnen worden.Hainje schreef:Want die had ik in de planning zitten, maar uiteindelijk niet meegereden.
- Mikos
- Contacteer:
Secret message to Hainje: De dikke controleur vertrekt vanmiddag net voor vier uur uit Zwolle richting het westen en komt pas in het holst van de nacht weer terug. Ik kom ben dus niet in de buurt van Groningen te vinden (A)
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
- Hainje
Nah. Ben niet zo van de nummertjes.trolly schreef: Doe ook een lijstje met nummers, anders wordt JWM weer verdrietig :(

:DJWM schreef: Oooh je voert de spanning wel maximaal op. Je zou zo scenarioschrijver kunnen worden.

Mikos schreef:Secret message to Hainje: De dikke controleur vertrekt vanmiddag net voor vier uur uit Zwolle richting het westen en komt pas in het holst van de nacht weer terug. Ik kom ben dus niet in de buurt van Groningen te vinden (A)

Had zo gehoopt op een meet en greet met mijn favoriete conducteur. Ik weet niet of ik dit ga trekken hoor.
-
- Contacteer:
Re: RE: Re: Mag ik even kwijt
Ik niet. Ik had genoeg leuke dingen te doenMeltrain schreef:Michael, heb je je zaterdag niet verveeld nu de schaatsbaan gesloten is?
- ODRAIL
Nee ... ik had de trein vanuit Gouda van 11:02u (een half uur later dus) en in Alphen aan den Rijn ben ik verder gereisd naar UtrechtHainje schreef:Was dat de rit van 10:33u vanaf Gouda? Want die had ik in de planning zitten, maar uiteindelijk niet meegereden. Hadden we elkaar kunnen spotten! :DKM46 schreef:Mag ik even kwijt dat ik vanochtend voor het eerst in een FLIRT-treinstel heb gezeten. Tussen Gouda en Alphen aan den Rijn.
-
Nu vraag je er ook om, kan niet missen dit: https://www.ovtijden.com/arnu/rl/2467/2 ... 57:00+0100Mikos schreef:Secret message to Hainje: De dikke controleur vertrekt vanmiddag net voor vier uur uit Zwolle richting het westen en komt pas in het holst van de nacht weer terug. Ik kom ben dus niet in de buurt van Groningen te vinden (A)
Allemaal massaal naar Zwolle *O*
- Mikos
- Contacteer:
Dat zal mij benieuwen :Y Maarre, iets voor vieren is ook om kwart voor vier... (A)
- Hainje
Wat hebben ze in Oost-Groningen veel weilanden zeg! Allememachies! 

- Zugführer
- OVNL-beheerder
En dan zeggen ze wel eens dat Nederland vol is 

-
En weer subtiel een tipje van de sluier oplichten. Je maakt mij steeds nieuwsgieriger.
- Mikos
- Contacteer:
Hij houdt je wel in spanning, he? 

-
Hij voert de spanning nu ook wel heel erg op 

-
Iets specifieker graag.. middag (voor of na) OF avond (begin of laat) ?Hainje schreef:(..) De routes komen maandag, dan upload ik ook een megafapbaar kaartje met alle trajecten. :D
:)
- Mikos
- Contacteer:
Er staat ook niet bij wélke maandag... (A)
Is men zich er trouwens van bewust dat er nog maar iets meer dan een week de tijd is om je aan te melden als aspirant-forumbeheerder? Het zou toch vervelend zijn als het forum straks compleet uit de hand loopt omdat Wubbo en Chauf21 er mee stoppen en Trolly het hele forum overneemt met zijn uitzinnig diepgaande topics of dat JWM een tweede zuurpruimentopic opent omdat hij van (zure) mening is dat het eerste niet hard genoeg loopt, laat staan dat Regenmaker geen tegengas krijgt en alleen nog maar topics over bussen gaat openen? :X
Is men zich er trouwens van bewust dat er nog maar iets meer dan een week de tijd is om je aan te melden als aspirant-forumbeheerder? Het zou toch vervelend zijn als het forum straks compleet uit de hand loopt omdat Wubbo en Chauf21 er mee stoppen en Trolly het hele forum overneemt met zijn uitzinnig diepgaande topics of dat JWM een tweede zuurpruimentopic opent omdat hij van (zure) mening is dat het eerste niet hard genoeg loopt, laat staan dat Regenmaker geen tegengas krijgt en alleen nog maar topics over bussen gaat openen? :X
-
Wat is hier nu de bedoeling van? Wil je dat iedereen je nogmaals smeekt om je alsjeblieft kandidaat te stellen?
-
Gezien het feit dat het mij erg sterk lijk dat er in heel Nederland op dit moment geen openbaar vervoer rijdt, wil ik even kwijt dat de website ovzoeker.nl een storing heeft.
-
@JWM: Of om op te merken dat je nu niet bestrijdt een hij te zijn...
-
Ow, is dat een issue ja?
-
Jij bent best een issue ja 

- Hainje
We hebben hier bijna allemaal wel wat issues....