Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ondertussen is IC 385 pünktlich onderweg naar Hamburg, en ik zit er nog in ook -o-

Dus iemand moet zo langzamerhand even bellen, iets met een bommel-ding ofzo. Want zo wordt 't heulemaal niks natoerliek :X
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50998
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Daniel schreef:Zo ook maar eens kijken of Amersfoort Centraal inmiddels onthult is, dat "Amersfoort Vuilniszak" van de afgelopen week zag er ook niet echt uit :P
Morgen om 8:00 gaat de vuilniszak eraf.

In Eindhoven hebben ze er nog niet eens Centraal achter gezet op het dak. Wel hadden ze worstenbroodjes.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Cas
Berichten: 887
Lid geworden op: zo 01 apr 2018, 04:38
Locatie: Leuven/Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cas »

Prioriteiten op orde daar in Eindhoven, zie ik.
請勿靠近車門
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Spot the errors:

Afbeelding

Van dit pareltje van een site, die ongetwijfeld met de beste intenties is opgezet, maar bol staat van het amateurisme.

En ja, natuurlijk vind ik daar ook mijn Amsterdamse metroplattegrond terug, compleet met copyright, GVB-logo, afwijkende lettertypes en een nogal amateuristisch toegevoegde lijn 51. Beter slecht gejat...

Afbeelding
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ik zeg aanklagen die hap! :Y BСУКА БЛЯТЬ!
umbusko
Donateur
Berichten: 5407
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Ik ben zelf altijd wel tevreden over https://www.gleisplanweb.eu/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50998
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik gebruik voor Franse steden altijd http://carto.metro.free.fr
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM
Berichten: 7711
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Wat voor route heeft de afscheidsrit van de DDM1 vandaag overigens genomen?
Beul van de blindegeleidelijn
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8786
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Milco »

Amersfoort Centraal - Amsterdam Centraal - Alkmaar - Haarlem - Zandvoort aan Zee - Haarlem - Amsterdam Centraal - Almere Centrum - Lelystad Centrum - Zwolle - Amersfoort Schothorst - Amersfoort Centraal. :)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 25-05-2024 --> 194 nieuwe foto's!

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
VIRM
Berichten: 7711
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Moest je reserveren? En was het één lange rit, of kon je tussendoor ook in- en uitstappen?
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersnaam
Berichten: 630
Lid geworden op: di 18 apr 2017, 13:51
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Gebruikersnaam »

Je moest je vooraf opgeven via de NVBS. In eerste instantie konden NVBS-leden ook een introducé opgeven, maar die waren later ineens niet meer welkom. Ook waren er nog enkele winacties meen ik me te herinneren. In Alkmaar, Zandvoort aan Zee, Lelystad en Zwolle waren volgens de planning sowieso stops van ongeveer 30 minuten of zelfs meer.
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5306
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Lijn 45 »

Er was een winactie, er was een quiz van 10 vragen over DDM-1, uit de mensen die alle vragen goed hadden werd een winnaar gekozen, die een NS kersttrui kreeg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50998
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

De universiteit van Gießen (in Duitsland) is sinds 8 december 2019 van het internet afgesloten wegens problemen met malware. Wat er sindsdien gebeurt lijkt wel een extra lange aflevering van "Kanniewaarzijn". Computers die één voor één met USB-sticks gecontroleerd moeten worden om een groene sticker te krijgen, 38.000 gebruikers moeten in een gymzaal een nieuw wachtwoord voor hun account komen ophalen bij de ICT-afdeling, niemand kan bij zijn/haar e-mail dus alles moet nu per brief gecommuniceerd worden. En nog steeds is onduidelijk wanneer er weer internet zal zijn :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6053
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Heb mezelf een nieuwe spiegelreflexcamera als kerstcadeau gegeven. *O* Mijn oude was al een tijdje stuk en was het niet meer waard om te repareren.
Goh.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21494
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Suus schreef:De universiteit van Gießen (in Duitsland) is sinds 8 december 2019 van het internet afgesloten wegens problemen met malware. Wat er sindsdien gebeurt lijkt wel een extra lange aflevering van "Kanniewaarzijn". Computers die één voor één met USB-sticks gecontroleerd moeten worden om een groene sticker te krijgen, 38.000 gebruikers moeten in een gymzaal een nieuw wachtwoord voor hun account komen ophalen bij de ICT-afdeling, niemand kan bij zijn/haar e-mail dus alles moet nu per brief gecommuniceerd worden. En nog steeds is onduidelijk wanneer er weer internet zal zijn :')
Arme baladid. :cry: Vandaar dat we hem al zo lang niet meer gezien hebben....
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50998
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ronaldussen schreef:*Onderschrift met sneeuw*
Er schijnt sneeuw te liggen in de Harz: https://wintersport.harzinfo.de

Of je kan even navragen of er bij Baladid al sneeuw ligt, die sprak ik vandaag nog op de Twitters :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Hamburg is in ieder geval sneeuwloos. Ik zal proberen om onderweg naar buiten te kijken of ik sneeuw tegenkom, maar het is vrij donker dus kein garantie *O*
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2881
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ICE11 »

Suus schreef:De universiteit van Gießen (in Duitsland) is sinds 8 december 2019 van het internet afgesloten wegens problemen met malware.
Ik dacht dat de "Digitalisierung" de toekomst en de oplossing van al onze problemen zou zijn*..... _O-


* tenminste als je sommige politicis geloofd.....
Laatst gewijzigd door ICE11 op ma 16 dec 2019, 22:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dat is het in de toekomst vast ook, en als dat niet het geval is, is het dus nog geen toekomst (A)
umbusko
Donateur
Berichten: 5407
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Suus schreef:De universiteit van Gießen (in Duitsland) is sinds 8 december 2019 van het internet afgesloten wegens problemen met malware.
Bij de RU was het veel erger vandaag: de coffee corner was dicht, en de drie verschillende soorten koffieautomaten in de buurt waren ook defect (of ja, eentje blijkt al twee maanden geleden stopgezet te zijn in verband met die nieuwe coffee corner :') ) :evil:
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6053
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Suus schreef:
Ronaldussen schreef:*Onderschrift met sneeuw*
Er schijnt sneeuw te liggen in de Harz: https://wintersport.harzinfo.de

Of je kan even navragen of er bij Baladid al sneeuw ligt, die sprak ik vandaag nog op de Twitters :Y
Tack *O*
Goh.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10650
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

umbusko schreef:
Suus schreef:De universiteit van Gießen (in Duitsland) is sinds 8 december 2019 van het internet afgesloten wegens problemen met malware.
Bij de RU was het veel erger vandaag: de coffee corner was dicht, en de drie verschillende soorten koffieautomaten in de buurt waren ook defect (of ja, eentje blijkt al twee maanden geleden stopgezet te zijn in verband met die nieuwe coffee corner :') ) :evil:
:shock:

SHIHIT!
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dat ik de ghetto weer veilig bereikt heb *O*

Dus even de was doen, en dan maar eens kijken wanneer ik m'n mattie in Bucuresti op ga zoeken *trein*
Durashift
Berichten: 5700
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

Ik zag vanmiddag bij EVO bus op de parking een elektrische Citaro staan.

Dit type:
Spoiler: show
Afbeelding
Bron:
https://www.mercedes-benz-bus.com/nl_NL ... -data.html
Wellicht tzt te zien als testobject bij een vervoerder?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dat ik in Deemter in het ziekenhuis zit, want ik ben Ome Aking geworden. *O*
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 59 gasten