Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
teun
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door teun »

Suus schreef:Zeg, het is dinsdagochtend vroeg en ik heb nog steeds geen vlog van Julsteren in mijn YouTube-notificaties gehad? Is hij iets te enthousiast aan het kussen geweest met zijn meisje?
Het lijkt erop dat die hypothese correct was :mrgreen:
umbusko
Donateur
Berichten: 5378
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Carnavalsmuziek in de bus. Daarom hou ik van Maastricht. :mrgreen: (Overigens kon de chauffeur absoluut niet rijden. :X )
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3499
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Me dunkt dat er veel meer redenen zijn om van Maastricht / Limburg te houden.

(dat onderscheid is bewust, de rest van Limburg is immers minderwaardig :wink:)
umbusko
Donateur
Berichten: 5378
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Zeker waar! :D
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13238
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Een dag uit het leven van kreupele Z2N: Ik had een pakketje besteld, en dat zou tussen 13:35 en 15:35 bezorgd worden. Zie ik om 15:05 een busje van PostNL langsrijden, dus ik denk: Feest! Maar ik woon in een flat, en na vijf minuten zie ik het busje weer wegrijden. Blijkt de beste bezorger alle pakketjes voor de flat bij 1 adres bezorgd te hebben, en dus mocht ik alsnog met de lift naar de brievenbus krukken, naar de zevende verdieping krukken, om daarna toch maar te vragen of de mevrouw daar het pakketje naar mijn voordeur wou brengen. :roll:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39257
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Tja, PostNL he... Ik zat laatst via de website het busje te volgen, maar toen hij naar mij zou moeten komen werd er maar niet aangebeld.
Op een zeker moment hadden de pakjes wel de status "bezorgd"... Blijken ze beneden in de flat in m'n brievenbus te liggen hoewel het officieel geen brievenbuspakketjes waren. Dat geeft bol.com immers normaal keurig aan maar nu niet.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50978
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

DHL: We staan tussen 11:11 en 13:10 voor de deur. Om 11:16 had ik mijn pakketje in handen.

Maar eigenlijk laat ik bijna alles wat ik niet in Rotterdam in een winkel kan kopen naar een afhaalpunt sturen. Dan is het er sowieso op de dag dat de bezorgdienst het beloofd en val ik ook mijn buren er niet mee lastig als ik er om een of andere reden niet ben.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5815
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

#Pakjesafleverschaamte?
Project loading: 75% loaded. Please wait...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39257
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

@Suus: Doe ik hier ook vaak. Kan je bij PostNL ook nog gratis aanpassen als je het niet in de webwinkel kunt kiezen.
Maar avondbezorging gebruik ik ook nogal eens op werkdagen, dat komt doorgaans vrij goed uit en is doordeweeks vaak gratis.

Ook een leuke: DHL avondbezorging komt op zaterdag doodleuk om 12 uur 's middags ;)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3275
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door marvinkok »

Hier kwam DHL langs, was gewoon thuis, ligt er een briefje "pakketje is bij de buren bezorgd op nummer 76"
Ja,heel leuk, maar ik woon zelf op 76 :X
Gelukkig kwam de buurman al snel aanlopen met het pakket ("ja ik zag je lopen dus alsjeblieft") anders was het een zoektocht geworden in de straat :N
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13556
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

Ik krijg meestal een mail dat het pakketje bezorgd is ongeveer 5 minuten voordat de bezorger de straat in rijdt.

Maar ondertussen ben ik mijn stem kwijt. Ligt die ook in dit topic toevallig? :X
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6049
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Mijn stem zoek ik ook al een paar dagen. Zullen we een clubje oprichten? "The Missing Voices" (A)
Goh.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13556
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

En dan meedoen aan The Lost Voice of Holland? :pos:
umbusko
Donateur
Berichten: 5378
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Ik laat pakketjes ook altijd op een afhaalpunt bezorgen als dat kan, vandaag nog een pakketje opgehaald bij de Albert Heijn. Ideaal als je niet thuis bent of niet de hele dag wilt wachten. Ik vond het wel wat minder toen mijn bestelde boek anderhalve week eerder dan aangekondigd opeens op het afhaalpunt van Post NL lag, terwijl ik in Praag was. Na 1 week wordt het dus zonder pardon retour afzender gestuurd, zonder optie om aan te geven dat je pas later kunt komen. Toen moest ik iemand anders sturen om het namens mij op te halen. :X
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door JordiBrabant »

Ronaldussen schreef:Zullen we een clubje oprichten?
Zo'n clubje is er toch al.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6049
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Wubbo schreef:En dan meedoen aan The Lost Voice of Holland? :pos:
Ik voorspel winst :pos:
Goh.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39257
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

marvinkok schreef:Hier kwam DHL langs, was gewoon thuis, ligt er een briefje "pakketje is bij de buren bezorgd op nummer 76"
Ja,heel leuk, maar ik woon zelf op 76 :X
Ow, die is bij mij vaak leuk met PostNL... "Uw pakket is bezorgd bij de buren op nummer 35". Nou woon ik zelf op nummer 36 dus dat is lekker dichtbij zou je denken, maar het is doorgaans dan de Primera die op nummer 35 in de straat om de hoek zit :P
Heb ook een keer gehad dat m'n pakketje op de woensdag voor Hemelvaart was bezorgd bij een winkel aan de overkant, maar die vervolgens pas op maandag weer open was. Tja.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5828
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Had voor DHL-avondbezorging gekozen, want een paar euro's goedkoper.
Aflevering 's middags rond een uurtje of twee.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
PatrickM
Berichten: 1981
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PatrickM »

Met PostNL heb ik qua bezorging nooit problemen, we zijn zo ongeveer de eerste op de route dus hij is er altijd om 11:30. Er is hier wel praktisch altijd iemand thuis, en als er dan niemand thuis is wordt ‘t wel ergens rond ‘t huis verstopt (want ja, in de polder kan dat wel). Vervelender zijn TNT en DHL Express die altijd het prachtige levertijdvak ‘8:00-18:00’ geven. Daar mag je dus de hele dag voor thuisblijven, want die hebben altijd een handtekening nodig voor ontvangst, en een pallet kan niet zo makkelijk ergens verstopt worden als we er niet zijn..
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39257
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Ow nu ook wel een leuke met PostNL... volgens de live informatie in de app staat de bezorger nog een kilometer verderop hemelsbreed met 6 adressen te gaan, in werkelijkheid staat het pakketje dat ik verwachtte inmiddels op tafel hier :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Chrysa
Berichten: 8017
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

PatrickM schreef: want die hebben altijd een handtekening nodig voor ontvangst
Mwah, dat houdt ze hier ook niet tegen. Handtekening door de bezorger zelf en een briefje door de bus met waar in de tuin ik mn spullen kan vinden. Ideaal.
PatrickM
Berichten: 1981
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PatrickM »

Dat doet PostNL hier inderdaad ook soms wel, maar die van TNT nemen het vrolijk weer mee terug als we er niet zijn.
Timon91
Berichten: 871
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 14:24
Locatie: Arnhem

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Timon91 »

Ik woon in een galerijflat, PostNL en DHL (met name de laatste) nemen überhaupt nauwelijks de moeite om aan te bellen :neg: Kost veel te veel tijd, zo'n flat :') Ik heb een DHL busje met een pakketje voor mij letterlijk een keer op de parkeerplaats zien omkeren en wegrijden, twee minuten later kreeg ik een mailtje met "u was niet thuis". Helaas gebeurt dit in zo'n 80% van de gevallen. Ik laat alles ook zoveel mogelijk naar een pakketpunt sturen, maar dat kun je helaas niet altijd aangeven.
Mijn Flickr account.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50978
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Mikos schreef:#Pakjesafleverschaamte?
Als je zoals ik in de grote stad woont, zijn de meeste dingen gewoon te koop in de winkels. Daar werken vriendelijke mensen met wie je ook nog een praatje kan maken. En je kan nog eens een kopje soep eten bij de Hema.

Dat ik vandaag een pakketje kreeg thuisbezorgd was omdat ik in een schoenenwinkel in de stad een heel mooi paar enkellaarsjes (in de uitverkoop :oops:) had gezien. Ik zweef qua schoenmaat tussen de 41 en 43, maar in dit geval was het paar in maat 41 net iets te klein en was maat 42 niet meer aanwezig. Nadat ze eerst naar filialen in de buurt had rondgebeld om te vragen of ze daar aanwezig zijn ze uiteindelijk op hun advies bij de webshop besteld :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM
Berichten: 7707
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Timon91 schreef:Ik woon in een galerijflat, PostNL en DHL (met name de laatste) nemen überhaupt nauwelijks de moeite om aan te bellen :neg: Kost veel te veel tijd, zo'n flat :') Ik heb een DHL busje met een pakketje voor mij letterlijk een keer op de parkeerplaats zien omkeren en wegrijden, twee minuten later kreeg ik een mailtje met "u was niet thuis". Helaas gebeurt dit in zo'n 80% van de gevallen. Ik laat alles ook zoveel mogelijk naar een pakketpunt sturen, maar dat kun je helaas niet altijd aangeven.
Krijgen pakketbezorgers bij DHL per afgeleverd pakket betaald? Helaas is het in pakketbezorgland ook een race to the bottom geworden...
Beul van de blindegeleidelijn
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 gasten