Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39321
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Gecondoleerd beiden
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
umbusko
Donateur
Berichten: 5420
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Ook jelmerrr veel sterkte!
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cora »

Voor jou ook gecondoleerd.


Edit:Even n grapje in de spoiler gezet. Is niet relevant tot wat er nu gebeurd vandaar
Spoiler: show
... dat mijn adsense ruzie met Aking heeft :Y Ik krijg steeds advertenties voor vliegketters
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51024
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Dankjulliewel, ook voor de personen die nog na dit bericht gaan reageren.
jelmerrr schreef:Gecondoleerd Suus, ik had afgelopen woensdag begrafenis van mijn opa maar daar hoefde ik gelukkig niet zoveel te zingen.
Jij ook gecondoleerd. Opzich vind ik het niet erg om te zingen (heeft de zorgverzekering tenminste niet voor niets in logopedie geïnvesteerd :mrgreen: ), maar dezelfde liederen zijn zondagochtend ook op TV te zien en daar ligt het tempo iets hoger en dan zingen ze wat makkelijker...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15414
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Lincoln schreef:Edit:Even n grapje in de spoiler gezet. Is niet relevant tot wat er nu gebeurd vandaar
Spoiler: show
... dat mijn adsense ruzie met Aking heeft :Y Ik krijg steeds advertenties voor vliegketters
Een goede adblocker gebruiken of je webbrowser zo instellen dat de advertenties geblokkeerd worden :idea: .
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cora »

Normaal gebruik ik die ook :twisted: heb ik weer ruzie met Daniël -o-

Alleen ik heb geen idee of je extenties op mobiel kan zetten @KM46
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15414
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Sorry ... je scheef er niet bij dat het op je mobiel was.

En of je het daar ook kunt uitschakelen weet ik niet. Ik internet niet op mijn mobiel.
Aking
Berichten: 15597
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Lincoln schreef:Alleen ik heb geen idee of je extenties op mobiel kan zetten @KM46
Dat kan :Y
Lincoln schreef:dat mijn adsense ruzie met Aking heeft :Y Ik krijg steeds advertenties voor vliegketters
Als je er niet op zoekt of het er niet over hebt krijg je er ook geen advertenties van als het goed is (A)

Tenzij je alles zo goed dicht hebt zitten dat Ome koekel je random advertenties voor moet schotelen *O*
Chrysa
Berichten: 8023
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Dat heb ik dus, overal gepersonaliseerde ads uitstaan... De meeste van mijn advertenties zijn nu datingapps voor moslims en lease-volvos. :')
Heb in geen van beide erg veel interesse.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15414
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Aking schreef:Tenzij je alles zo goed dicht hebt zitten dat Ome koekel je random advertenties voor moet schotelen *O*
Zelf heb ik alles zo dichtzitten dat er helemaal geen advertenties meer doorkomen :pos: :wink: .
Aking
Berichten: 15597
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ook op je mobiel ja?

Dat is knap, aangezien je net aangeeft dat je niet internet op je mobiel...
umbusko
Donateur
Berichten: 5420
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Dan klopt het toch? Komen er ook geen advertenties door. :mrgreen:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15414
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Het klopt helemaal ja :pos: :wink: .
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5826
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Jelmerrr en Suus; sterkte beiden.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Cora »

Aking schreef:Als je er niet op zoekt of het er niet over hebt krijg je er ook geen advertenties van als het goed is (A)

Iets met even op de KLM website kijken :Y
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15414
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Dat mijn fotocamera uit 2014 op het punt staat te overlijden :shock: :? .
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13265
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Uit het verhalenboek van kreupele Z2N, vandaag: "Het ideale ziekenhuisbezoek". Ik moest vandaag voor controle langs de chirurg, afspraak stond om 13:40. Mijn bus zou om 13:20 aankomen, dat klonk al vrij ideaal maar voor de zekerheid had ik toch maar wat lectuur meegenomen in de vorm van het pamflet Het water komt van Rutger Bregman. 13:25 loop ik langs de balie om mij aan te melden, krijg ik te horen: 'Ga maar vast in die kamer zitten, de chirurg komt er zo aan!' En er werd niet gelogen: Gesprek met de chirurg, verwijdering van mijn hechtingen én gesprek over nieuwe medicatie waren in no-time afgerond, en zo stond ik om 13:40 alweer mijn volgende afspraken te maken. Dan nog even langs de apotheek, en om 13:50 liep ik naar buiten. Dan had de eerste bus terug naar huis, van 13:44, ook nog eens 9 minuten vertraging, dus met in totaal 3 minuten wachttijd kon ik om 13:53 weer de bus in, 13 minuten na het begin van mijn oorspronkelijke afspraak.

We vergeten het soms weleens, maar de Nederlandse zorg is van wereldklasse. :D
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51024
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Het meest geschrokken ben ik van de apotheek zonder wachtrij.

Ik moet ALTIJD wachten bij de apotheek. En altijd na een paar dagen terugkomen, maar dan krijg ik een code voor de bonnetjesautomaat zodat ik als eerste aan de beurt kan zijn (en dan worden mensen heel boos, gek genoeg).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15597
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ik sta eigenlijk nooit langer dan een minuut of vijf te wachten bij de apotheek, maar het komt ook vaak zat voor dat ik helemaal niet sta te wachten *O*
Stefan
Berichten: 4318
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stefan »

Ik kan me mijn laatste bezoek aan de apotheek niet eens meer herinneren. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3278
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door marvinkok »

Dat was in 5 minuten gepiept... Ik liep precies binnen toen de laatste wegliep, en na mij zat er weer een man of 15 :')

Opvallender vond ik hoe snel we afgelopen zomer door de huisarts werden geholpen toen onze jongste dochter een snee boven haar oog had door een val. Van bellen, heen rijden, geholpen worden, en weer terug rijden was in 45 minuten gepiept. Nog bij een "vreemde" huisarts ook :X
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51024
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik moet er nu nog vaker heen dan gebruikelijk door problemen met de levering van mijn medicatie, daarom mag er alleen nog maar één doosje per keer worden meegegeven in plaats van een voorraad voor drie maanden.

Dat ik in een zeer dichtbevolkte wijk woon (ca. 20.000 inwoners/km2) die niet bovenaan alle goede lijstjes staat helpt ook niet mee met het aantal mensen dat de apotheek bezoekt, het is er gewoon altijd heel erg druk.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1520
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door JordiBrabant »

De grootste huisartsenpraktijk van het dorp heeft dorp heeft een punctualiteitsprobleem: een afspraak die meer dan een kwartier later dan gepand begint, is eerder regel dan uitzondering. Daarentegen wordt je wel netjes geholpen en wordt er tijd voor de patiënten genomen. "Ieder nadeel heb ze voordeel" Zoals die Amsterdamse filosoof zou zeggen.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39321
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

De laatste keer dat ik er geweest ben is al even geleden, maar wachten hoef ik ook niet vaak bij de apotheek. Het ideale is namelijk dat mijn apotheek een klein filiaal heeft bij de huisartsenpraktijk en daar is het altijd veel rustiger dan op de hoofdvestiging.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51024
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

JordiBrabant schreef:De grootste huisartsenpraktijk van het dorp heeft dorp heeft een punctualiteitsprobleem: een afspraak die meer dan een kwartier later dan gepand begint, is eerder regel dan uitzondering. Daarentegen wordt je wel netjes geholpen en wordt er tijd voor de patiënten genomen. "Ieder nadeel heb ze voordeel" Zoals die Amsterdamse filosoof zou zeggen.
Mijn huisarts heeft in plaats van de gebruikelijke tien minuten afspraken van een kwartier. Daar schijnt een speciale regeling te zijn voor achterstandsbuurten waar een huisarts vrijwillig aan mee mag doen. Daardoor loopt de huisarts bij mij eigenlijk nooit uit.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 106 gasten