Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Suus schreef:Hoeveel politieauto’s zijn er wel niet in Rotterdam
(..)
Paar honderd, zeg ik uit mijn hoofd met kennis van 10 jaar geleden...
Ik vond het opvallend dat er nog geen enkele Mercedes B-klasse tussen staat, kennelijk weten ze daar aan de Boezembocht die nog mooi ff buiten de deur te houden. :D
Waarom zou je? Om half zeven zitten er mensen in de trein, en door in de cabine een foto te nemen voorkom je sowieso dat je een foto maakt zonder dat iemand herkenbaar in beeld is. Bovendien: de foto kwam online om 06:27, dat is enkele minuten na vertrek van trein 519 uit Gouda, dus misschien was de HC wel net terug van het sleutelen en op weg naar zijn Railpocket. Niet zo negatief denken, Durashift. (A)
Beter dan HC's bij SGM. Die komen niet eebs meer op het perron. Die deuren worden vanuit cabine gesloten waardoor reizigers bij problemen geen aanspreekpunt meer hebben.
Aking schreef:Stel nou dat een trein met 3 (of 4) keer ICM rijdt, op welke cabinedeur klop je dan precies? (A)
En ook een VIRM-6 is nog best een wandelingetje hoor :Y
Ik zat afgelopen donderdag in de trein en daar riep de HC om in welk treinstel hij zat en waar (in de voorste cabine van stel 4039). Dus als je hem nodig had en je zat toevallig in het andere stel heb je pech, maar dat heb je altijd bij 6 bakken ICM.
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
umbusko schreef:Je kunt nog altijd op de deur van de cabine kloppen toch? :Y
De meesten geven niet aan waar ze zitten en heb al verhalen gehoord dat een HC aangaf niet beschikbaar te zijn voor reizigers. Als je overlast hebt moet je maar uitstappen en halfuur wachten op volgende trein.
jelmerrr schreef:heb al verhalen gehoord dat een HC aangaf niet beschikbaar te zijn voor reizigers. Als je overlast hebt moet je maar uitstappen en halfuur wachten op volgende trein.
In zo'n geval zou ik toch echt wel aan de noodrem trekken geloof ik :X :')
jelmerrr schreef:De meesten geven niet aan waar ze zitten
Dat is niet anders dan anders; ook "vroeger" kon een HC in de cabine verdwijnen. En met meerdere stellen zat je ook "vroeger" niet per se in hetzelfde stel als de HC.
jelmerrr schreef:en heb al verhalen gehoord dat een HC aangaf niet beschikbaar te zijn voor reizigers. Als je overlast hebt moet je maar uitstappen en halfuur wachten op volgende trein.
Dat is echt belachelijk. Als een HC argumenten heeft om zijn werk niet te willen doen, moet hij dat niet afwentelen op de reiziger maar een oplossing vinden met zijn werkgever. Die zou dan moeten besluiten om de betreffende persoon in ieder geval geen rijdende dienst te geven. Tenminste, ik neem aan dat dit niet het beleid is van de vervoerder? :X
Ik weet niet wat de situatie daar was natuurlijk en hoevaak het voorkomt. Misschien was toen de trein ook heel druk en durfdd de HC daarom niet op perron te kijken.
Gecontroleerd wordt er volgens mij nog helemaal niet, zat conducteurs gezien vandaag maar ik ben niet één keer om een kaartje gevraagd. Over het algemeen was het in de trein niet druk, behalve in de SLT-6 die eventjes het gehele intercityverkeer van het afgelopen half uur tussen Amersfoort en Utrecht erbij kreeg :')
Ik heb een videosollicitatiegesprek te pakken voor een hele toffe functie, dus er moet nu toch maar eens een einde komen aan mijn Corona-kapsel. Dus donderdag mag ik weer met de trein *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ik gok dat Suus (terecht) kritisch is door wie ze haar haar laat knippen. Zo ben ik, toen ik in Nijmegen woonde, ook jarenlang naar de kapper bij mijn ouders in her dorp geweest.