Coronavirus

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Plaats reactie
trolly

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

Goed dat we een autotopic hebben dan :pos: :Y *O*
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Alargule

Bericht door Alargule »

Zekers!

:wink: .
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Ik begrijp dat mijn foto van gisteren vandaag door een Tweede Kamerlid gebruikt gaat worden in een besloten discussie over de toekomst van het OV.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Lijn 45
Contacteer:

Bericht door Lijn 45 »

Ze lezen mee! :shock:
trolly

Bericht door trolly »

Nou, die conclusie is wellicht een beetje voorbarig, maar ze kijken kennelijk wel naar de plaatjes :Y

________________________________________________________________________________________________
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Ik weet wel bijna zeker dat sommige topics op dit forum nauwlettend in de gaten gehouden worden door betrokken :Y

Maar in dit geval heb ik de foto gisteren ook op Twitter geplaatst en sindsdien regent het notificaties, dus ik vermoed eerder dat daar naar de plaatjes wordt gekeken :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
trolly

Bericht door trolly »

Whut??!? Je denkt serieus dat twitter meer invloed heeft dan OVinNl???

Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Niet altijd. Maar na de directeur van Rover, de voorzitter van Rover, diverse lokale politici en een Tweede Kamerlid in mijn notificaties voorbij te hebben zien komen vermoed ik dat in dit geval Twitter toch iets meer effect heeft ;-)
Tom024
OVNL-beheerder

Bericht door Tom024 »

Je bent dus een ovfluencer?!
Alargule

Bericht door Alargule »

Die Suus toch. Maar wat is je twitterhandle eigenlijk?
Tom024
OVNL-beheerder

Bericht door Tom024 »

Wellicht wil ze door ons alleen op gepaste afstand gevolgd worden?
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Even geduld mensen, ik was aan het videobellen :wink:

Je kan mijn nuttige en minder nuttige tweets bekijken onder @smveerman.
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

@Suus: Is het nog wat geworden met je sollicitatie?
Dennenboom

Bericht door Dennenboom »

Tatsachen schaffen zeggen de Duitsers. CDA wil weer minder OV omdat er te weinig reizigers zijn:
Het CDA in de Tweede Kamer ziet ook de keerzijde van het lage aantal reizigers: het kost heel veel geld om een normale dienstregeling te handhaven, terwijl slechts 30 procent van de passagierscapaciteit wordt benut. CDA-Kamerlid Mustafa Amhaouch denkt dan ook dat moet worden overwogen om uit kostenoverwegingen de dienstregeling opnieuw te versoberen. Dit gebeurde ook in de maanden dat het aantal coronabesmettingen in Nederland nog erg hoog was. GroenLinks-Kamerlid Suzanne Kröger vindt dat een sobere dienstregeling geen goede oplossing is: 'Minder treinen is wat mij betreft geen goed idee. Ik denk dat je meer moet spreiden.'
https://www.bnr.nl/nieuws/mobiliteit/10 ... -reizigers

Ik vermoed dat die 30% overigens eigenlijk 12% (30% van 40%) is, want 30% is al weer bijna de waarde van voor half maart.
ICE11

Bericht door ICE11 »

Suus schreef:Nieuw: posters van de Rijksoverheid in de tramhaltes...
(...)
Zucht :X
Zoiets hadden wij hier ook eens. Een onderaannemer had nieuwe reclame van een autodealer op zijn bussen met de slogan "Nie mehr auf den Bus warten!" (nooit meer op de bus wachten). De opdrachtgever vond dit niet mooi en zo moest men de slogan veranderen in "Warte nicht länger...." (Wacht niet langer).
huibf
Donateur

Bericht door huibf »

Dennenboom schreef:Tatsachen schaffen zeggen de Duitsers. CDA wil weer minder OV omdat er te weinig reizigers zijn:
Het CDA in de Tweede Kamer ziet ook de keerzijde van het lage aantal reizigers: het kost heel veel geld om een normale dienstregeling te handhaven, terwijl slechts 30 procent van de passagierscapaciteit wordt benut. CDA-Kamerlid Mustafa Amhaouch denkt dan ook dat moet worden overwogen om uit kostenoverwegingen de dienstregeling opnieuw te versoberen. Dit gebeurde ook in de maanden dat het aantal coronabesmettingen in Nederland nog erg hoog was. GroenLinks-Kamerlid Suzanne Kröger vindt dat een sobere dienstregeling geen goede oplossing is: 'Minder treinen is wat mij betreft geen goed idee. Ik denk dat je meer moet spreiden.'
https://www.bnr.nl/nieuws/mobiliteit/10 ... -reizigers

Ik vermoed dat die 30% overigens eigenlijk 12% (30% van 40%) is, want 30% is al weer bijna de waarde van voor half maart.
Nogal wiedes. Wanner worden die posters weggehaald waaron aangemoedigd wordt om de bus ,tram niet te nemen.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

De bus-variant heb ik zelf nog niet gezien, maar is als miniatuur gebruikt op de homepage van Rover. Die hebben ook gevraagd of ze mijn foto mochten gebruiken bij een artikel, dat is dit bericht geworden: https://www.rover.nl/nieuws/50-corona/1 ... r-spreiden
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Hmm ... de foto in het bericht van Rover is dezelfde als die Suus op de vorige pagina poste :? .
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Ik denk dat je de batterijen van je bril even moet vervangen :idea:
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Ik denk het niet.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Dan adviseer ik mijn bericht met de link naar het artikel van Rover nogmaals te lezen.
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Mijn excuus ... verkeerde bril op :oops: .
Aking

Bericht door Aking »

:')
Aking

Bericht door Aking »

Aking schreef:
umbusko schreef:Kun je eigenlijk nog steeds je eigen beker meenemen? Of is dat niet contactloos genoeg in deze tijd? (Nog los van dat het met een mondkapje wel heel onhandig drinkt. :wink: )
Dat laatste hebben ze wat op gevonden:

Als ik in de trein, bus, tram of metro iets wil drinken/eten, mag ik dan mijn mondkapje even afdoen?

Zet het mondmasker zo min mogelijk op en af.
Goh, ondertussen hebben ze de pagina stilletjes aangepast #kudtns

Ik zie weer een zooitje sepots aankomen wegens onvoldoende duidelijk, of wordt men tegenwoordig geacht meerdere keren per dag de adviespagina's te bekijken :X :')
AppleMoose

Bericht door AppleMoose »

Ook na deze aanpassing geldt er nog geen verbod op het afdoen van het mondkapje als je wil eten of drinken, dus met die seponeringen zal het wel meevallen.
En blandning av sött och salt.
Plaats reactie