Mag ik even kwijt
-
Re: Mag ik even kwijt
Ow hoe zit dat ook alweer precies, Vodafone en Ziggo zijn toch samen gegaan?
- ODRAIL
Heb je de overstap zelf aangevraagd?
-
Je moet uberhaupt nooit overstappen voor de laagste prijs, gewoon elk jaar ff die toko bellen en zeggen dat je bij Toko B goedkoper uit bent en overweegt om over te stappen. Elk bedrijf zal op basis van dat dreigement meteen je factuur weer verlagen. :')
- Mikos
- Contacteer:
Dat vind ik over dat gezeur over de politiek ook. En dat duurt nog minstens anderhalve maand... Dat topic laat ik met plezier links liggen.Ronaldussen schreef:Maar dat gezever over die beheerdersvacature begint nu wel vervelend te worden.
Nog drieënhalf uur! *O*je moet weten wanneer je er mee moet stoppen.
Maar, ik zal er wel over stoppen. Beetje promotie is kennelijk niet gewenst.
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
- AppleMoose
-
Mikos mag wat mij betreft eerst nadenken voordat hij een bericht plaatst. Als hij dat nu al doet, mag hij wat mij betreft wat langer nadenken voordat hij een bericht plaatst. Eerst even tot tien tellen, bijvoorbeeld. Dan zou het voor ons wat makkelijker zijn om zijn nuttige en relevante berichten te vinden tussen de onzinnige en irritante berichten...
Maar ja, wie ben ik om daar iets van te zeggen? Waarom doe ik het dan toch?
Maar ja, wie ben ik om daar iets van te zeggen? Waarom doe ik het dan toch?

- Mikos
- Contacteer:
Regels voor een slowchat? Kom op, zeg...
-
Stel je voor dat mensen opeens goede content posten... Nee bedankt. -o-
-
En dat wil dan de toekomstige beheerder worden... (A)Mikos schreef:Regels voor een slowchat? Kom op, zeg...
-
Het was slechts een gratis tip... Nog een gratis tip: daar had je wellicht ook iets minder denigrerend over kunnen doen. (A)Mikos schreef:Regels voor een slowchat? Kom op, zeg...
- ODRAIL
Het jaar 2017 is nog maar 31 dagen oud, toch voelt het bij ons thuis dat we al bijna een jaar verder zijn. Zoveel is er al gebeurd in die eerste maand van het nieuwe jaar.
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Gelukkig zijn jullie zelf allemaal wél perfect :)
Gediplomeerd ongeluksmagneet
-
-
Verre van dat! Maar dat betekent toch niet dat je nooit een voorzichtige opmerking mag maken over posts van een ander? Ik heb er in elk geval geen enkele moeite mee als iemand mij aanspreekt op de inhoud van door mij geplaatste berichten!Ardan schreef:Gelukkig zijn jullie zelf allemaal wél perfect :)
- Mikos
- Contacteer:
Oi, oi, mensen. Even stoppen nu, voor het te ver gaat en het uit de hand loopt!
We zitten hier in een slowchat; daar kun je net zo ouwehoeren als je wilt, want het gaat niet over een specifiek onderwerp. Hier heb je dus geen nuttige of relevante berichten, hooguit onderwerpen en berichten die je kunnen interesseren. Als men specifieke regels wil opwerpen, dan kun je dat (mijns inziens) het beste voorstellen in het topic Denk mee!
Ik lees en post in dit topic met een grote grijns, laat je vooral niet gek maken. Ik heb meer zelfreflectie dan men denkt, net als iedereen hier. :pos:
We zitten hier in een slowchat; daar kun je net zo ouwehoeren als je wilt, want het gaat niet over een specifiek onderwerp. Hier heb je dus geen nuttige of relevante berichten, hooguit onderwerpen en berichten die je kunnen interesseren. Als men specifieke regels wil opwerpen, dan kun je dat (mijns inziens) het beste voorstellen in het topic Denk mee!
Ik lees en post in dit topic met een grote grijns, laat je vooral niet gek maken. Ik heb meer zelfreflectie dan men denkt, net als iedereen hier. :pos:
- dylanwild94
- Donateur
vandaar dat je ook zo rechts ben.Mikos schreef:Dat vind ik over dat gezeur over de politiek ook. En dat duurt nog minstens anderhalve maand... Dat topic laat ik met plezier links liggen.Ronaldussen schreef:Maar dat gezever over die beheerdersvacature begint nu wel vervelend te worden.

we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
-
O nee, het conducteurtje wordt boos, dadelijk krijgen we nog een UvBMikos schreef:Oi, oi, mensen. Even stoppen nu, voor het te ver gaat en het uit de hand loopt!

- Mikos
- Contacteer:
dylanwild94 schreef:vandaar dat je ook zo rechts ben.

frankberg19 schreef:O nee, het conducteurtje wordt boos, dadelijk krijgen we nog een UvB

-
Je probeert je beheerderspositie te redden!
Te laat jongen! Nou heb je het verpest! bij iedereen!

Te laat jongen! Nou heb je het verpest! bij iedereen!

- Mikos
- Contacteer:

-
Ja euh.... Kerstpakketgarantie! :Y Dan ga ik je problemen pas weer oplossen vriend! 

-
KM46 schreef:Heb je de overstap zelf aangevraagd?
Zelf niets moeten regelen zelfs. Komt allemaal vanuit Vodafone omdat het samen gaat met Ziggo. Om die fusie mogelijk te maken heeft Vodafone de tv tak moeten verkopen. T-mobile neemt dit over vanaf 16 februari.JWM schreef:Je moet uberhaupt nooit overstappen voor de laagste prijs, gewoon elk jaar ff die toko bellen en zeggen dat je bij Toko B goedkoper uit bent en overweegt om over te stappen. Elk bedrijf zal op basis van dat dreigement meteen je factuur weer verlagen. :')
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
Net terug van een studievoorlichtingsavond, en zeer waarschijnlijk ga ik Built Environment doen aan de NHTV.
Wordt wel lekker veel forensje spelen op een dag met meer dan 5 uur reistijd...
Wordt wel lekker veel forensje spelen op een dag met meer dan 5 uur reistijd...
-
Nee niks.
Ksst!
Ksst!

-
Dat dacht ik al -o-
Maar ik doe pas over 1,5 examen, tijd genoeg om je er op voor te bereiden dus...
Maar ik doe pas over 1,5 examen, tijd genoeg om je er op voor te bereiden dus...