Dingen die in 2025 toch nog blijken te bestaan

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Anderzam

Re: Dingen die in 2025 toch nog blijken te bestaan

Bericht door Anderzam »

Het zou geen probleem moeten zijn, maar Apple doet - zoals wel vaker - moeilijk.
Je moet inderdaad je telefoon met een kabel verbinden met een computer waarop iTunes staat, vervolgens de MP3 in een speciaal mapje in iTunes zetten, en dan verschijnt de ringtoon magischerwijs op de iPhone.
As long as I know how to love, I know I'll stay alive.
Ivan

Bericht door Ivan »

Android is inderdaad een stuk gemakkelijker om dingen in eigen te maken dan Apple.
Matt

Bericht door Matt »

Heel_Holland_Spot schreef: ma 17 mar 2025, 16:23 Ik heb een video-opname van YouTube gemaakt (van een stationsomroep (A) ) en die video via instellingen als ringtone ingesteld. Ik heb Android, maar het lijkt me dat dat met een Apple geen probleem zou moeten zijn.
Ik heb ook een tijdje een stationsomroep als ringtoon gehad. Tot ik een keer op het station was en dacht dat mijn telefoon of wekker afging :lol:
ArrivaBas
Contacteer:

Bericht door ArrivaBas »

Ik heb sinds dit weekend een nieuwe smartphone en daarmee ook een ander meldingsgeluid uit mijn bibliotheek genomen. Daar zijn op Android-toestellen hele apps voor ontwikkeld. *O*
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Ik heb al zeker drie telefoons geen idee wat mn meldingsgeluid is, dat ding staat permanent op stil. Wel heb ik een trauma van de standaard Samsung-wekker inmiddels.
Plaats reactie