En ik heb de keuze uit een verrassingspakket, een cadeaukaart of een donatie aan een goed doel.
Mag ik even kwijt
-
Re: Mag ik even kwijt
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
Ik kreeg een tegoed waarmee ik bij een on-line cadeauwinkel kon winkelen. Uiteindelijk afgezien van een klassiek kerstpakket (daar zat chocopasta, limonade, popcorn etc in) en gekozen voor een intern goed doel, chocolade, honing-mosterddressing en een scharenset.
Verder nog aangevuld met een aparte box met pinda's, wijn en bier voor de online kerstborrel.
Verder nog aangevuld met een aparte box met pinda's, wijn en bier voor de online kerstborrel.
-
- Donateur
Dat klinkt allemaal heel verstandig, alleen honing-mosterddressing zou ik nooit gekozen hebben. Die maak je zelf heel snel (honing, mosterd en olijfolie mengen en naar smaak azijn, citroensap, zout en/of peper toevoegen) en is vrijwel altijd lekkerder dan wat er uit zo'n potje of tube komt. Vind ik tenminste.
- Z2N
- Donateur
Gävlebocken 2021 heeft de kerst niet gehaald:
- Z2N
- Donateur
Ik kreeg gisteren aan het eind van de middag een telefoontje van mijn kapper, met de simpele mededeling: 'vorig jaar miste je net je kerstafspraak door de lockdown. Wil je morgen komen in plaats van woensdag de 22e, want we denken dat we na morgen dicht moeten blijven.' Ik zei maar ja, en nu zit ik met een frisgeknipte kop te kijken naar het nieuws dat na vanavond een serieuze lockdown dreigt. 

- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Vooruitziende blik. Ik ben toevallig vorige week ook naar de kapper geweest. Hoop in godsnaam dat ik een mogelijkheid houd om te trainen voor mijn revalidatie.
-
- OVNL-beheerder
Twee broodjes frikadel en een kerstpakket rijker 

-
Ik ben gister bij de kapper geweest. Had een afspraak om 16u maar was pas om 16.45u aan de beurt, zo erg waren ze uitgelopen...
-
Kan je als Nederlander ook een (booster)prik halen over de grens in NRW? Op de site van de gemeente Gronau (wat voor mij het dichtst bij is) zie ik dat bij de vrije inloop enkel een "Ausweisdokument" strikt noodzakelijk is, maar ik zie nergens iets staan of een buitenlands ID-bewijs wel of niet geldig is.
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
In Aken schijnt het te kunnen
-
-
Stond laatst een artikel over in Tubantia (premium): https://www.tubantia.nl/enschede-e-o/ve ... ~ae4d2c15/DDietzen schreef: ↑za 18 dec 2021, 14:49 Kan je als Nederlander ook een (booster)prik halen over de grens in NRW? Op de site van de gemeente Gronau (wat voor mij het dichtst bij is) zie ik dat bij de vrije inloop enkel een "Ausweisdokument" strikt noodzakelijk is, maar ik zie nergens iets staan of een buitenlands ID-bewijs wel of niet geldig is.
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Ik vond dit toevallige ABCD'tje wel grappig 

En als het autotopic met een E begon hadden we een ABCDEF'je gehad
Doe ik verder nog wat nuttigs vanavond? Mwah

En als het autotopic met een E begon hadden we een ABCDEF'je gehad

Doe ik verder nog wat nuttigs vanavond? Mwah

Gediplomeerd ongeluksmagneet
- Hainje

♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
- Z2N
- Donateur
Iedereen alvast fijne feestdagen gewenst!
Ik hoop vooral dat iedereen, ondanks de maatregelen, iemand heeft om dezer dagen mee samen te zijn. Voor veel mensen lijkt dat evident, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Bij de Stationshuiskamer in Baarn kreeg je gisteren met de koffie ook een kaartje, dat je kan gebruiken om aan iemand te geven zodat die uitgenodigd kon worden voor de komende periode. Ik hoop dat niemand (hier) zo'n kaartje nodig heeft, maar gun vooral elke ontvanger van soortgelijke kaartjes een vreudige eindejaarsperiode toe.

Ik hoop vooral dat iedereen, ondanks de maatregelen, iemand heeft om dezer dagen mee samen te zijn. Voor veel mensen lijkt dat evident, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Bij de Stationshuiskamer in Baarn kreeg je gisteren met de koffie ook een kaartje, dat je kan gebruiken om aan iemand te geven zodat die uitgenodigd kon worden voor de komende periode. Ik hoop dat niemand (hier) zo'n kaartje nodig heeft, maar gun vooral elke ontvanger van soortgelijke kaartjes een vreudige eindejaarsperiode toe.

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Z2N
- Donateur
-
Dat jochie linksonder met het rode hartje in zijn hand?
- isadora
Lees nou even dat bericht van PHS opnieuw en rustig, dan begrijp je het vast. 

I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
-
Mijn punt is dat ik er niet echt een hitlergroet in zie. Maar dat wel aan mij liggen vast. 

- isadora
Je moet "door de kaart" heen kijken, zo ongeveer ter hoogte van de adresregels.
Of anders morgen nog eens proberen, als je nog geen borrel hebt gehad.
Of anders morgen nog eens proberen, als je nog geen borrel hebt gehad.

I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- ODRAIL
Iedereen fijne feestdagen gewenst
.

-
- Contacteer:
Dank je!
Ook namens mij idereen fijne feestdagen!

Ook namens mij idereen fijne feestdagen!

Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ
Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hainje
Of we zien het nu omdat jij er mee aan kwam zetten. 

♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫