Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Zo, de onafhankelijkheid van Groningen wordt weer wat groter, nu in de wijk fase 1 deel 2 stap 1 van het project om alle gasaansluitingen te verwijderen in gaat. In heel fase 1 gaan 2.300 gasaansluitingen uit de grond.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Geen idee waar ik het anders kwijt zou moeten, maar ik ontdek zojuist dat als je op de website van Connexxion (of dochters) een dienstregeling opzoekt dat je dan per halte een PDF-bestand kunt downloaden met de vertrektijden, gelijk aan die ook op de haltes zelf hangen.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 25-05-2025NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam! 14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Milco schreef: ↑za 19 feb 2022, 19:55
Geen idee waar ik het anders kwijt zou moeten, maar ik ontdek zojuist dat als je op de website van Connexxion (of dochters) een dienstregeling opzoekt dat je dan per halte een PDF-bestand kunt downloaden met de vertrektijden, gelijk aan die ook op de haltes zelf hangen.
Bij Connexxion kende ik deze optie ook nog niet, maar bij de MIVB wel. Die gebruik ik regelmatig bij de jaarlijkse controle van de Wiki-pagina's.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
De datum van vandaag is naast een palindroom ook een ambigram; van links naar rechts en van rechts naar links hetzelfde, maar ook nog eens op de manier zoals wij het bekijken én op zijn kop hetzelfde. Voel je uniek dat je deze dag mag meemaken
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
Vast, maar ik had dat unieke gevoel veel meer bij 11-11-11 11:11:11. Van links naar rechts, van rechts naar links, op zijn kop en in spiegelbeeld allemaal hetzelfde, en zuiver uit enen bestaand. Al duurde het maar een seconde: het was een seconde die ik nooit meer vergeten zal (namelijk: 11-11-11 11:11:11).
Slechts enkelen van ons hier zullen dat opnieuw meemaken.