Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Hier was het vandaag eendenborst met rijst, een sinaasappel-munt-tijmsaus en gemengde groenten (knoflook, ui, courgette, rode paprika, wortel en een mix van paddenstoelen).
Gisteren hertenbiefstuk met aardappelpuree (met in kleine hoeveelheden ui, wortel en oesterzwam), een jus met oesterzwammen, spruitjes en cranberrycompote. En een voorgerecht met avocado, Hongaarse salami, munt en port.
Eergisteren wijnsoep, gevolgd door gepaneerde zeeduivel met aardappelsalade en zeekraal.
Ik heb nog een halve fles whisky staan, moet ook wel een soepje van gebrouwen kunnen worden.
Alleen, met koken haal je wel veel kracht van het oer-product weg.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Nu een tweede poging voor een vers afgebakken broodje met ham, kaas, tomaat en sla als lunch... nu maar op een kaiserbroodje want de tweede mini-ciabatta uit het kerstpakket ging letterlijk in rook op Iets te snel in de oven gelegd en op de voorverwarmstand gaat het niet goed.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
De briljante geest van de Backwerk die besloot om broodjes te gaan verkopen met tomatenhummus, avocado, paprika, courgette en aubergine wordt bedankt, ik heb zojuist mijn tweede exemplaar dit jaar op.
In ieder geval even geen kruidenpreparaten van Giel Beelen:
Het kruidenpreparaat Shambala, dat vorig jaar het nieuws haalde omdat radio-dj Giel Beelen er reclame voor maakte, bevat volgens de NVWA ingrediënten die een risico voor de gezondheid kunnen zijn. Gebruikers kunnen last krijgen van onder meer hallucinaties en verlamming, zo meldt de autoriteit na onderzoek.
Een couscous verspakket (https://www.ah.nl/producten/product/wi2 ... verspakket). Vind ik altijd erg lekker, maar elke keer denk ik ook weer: ik koop het eigenlijk alleen voor de kruidenmix, volgens mij is het verder voordeliger om alles los te kopen (dan niet in gepaste hoeveelheden, maar als je het vaker eet maakt dat toch niet uit). Maar ik heb geen idee waar ik zo'n kruidenmix vandaan haal, heeft iemand hier misschien tips?
Rob357 schreef:Een couscous verspakket (https://www.ah.nl/producten/product/wi2 ... verspakket). Vind ik altijd erg lekker, maar elke keer denk ik ook weer: ik koop het eigenlijk alleen voor de kruidenmix, volgens mij is het verder voordeliger om alles los te kopen (dan niet in gepaste hoeveelheden, maar als je het vaker eet maakt dat toch niet uit). Maar ik heb geen idee waar ik zo'n kruidenmix vandaan haal, heeft iemand hier misschien tips?
De wat grotere Ap’s hebben tegenwoordig ook het merk Nadia en Merijn’s Souq in het assortiment, dat is een optie.
Zelf wat proberen met een pot Ras el Hanout is ook een optie. Islamitische slagers hebben vaak ook een assortiment aan kruiden in de winkel.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.