Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6055
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door AppleMoose »

ArrivaBas schreef: zo 06 dec 2020, 21:00 De (ex-)8329 heeft zo te zien de meest prominente rol. Ik vind het wel weer een reclame die mooi in elkaar zit. :pos:
Mooie reclame? Ik ga zowat over mijn nek... Maar de PLUS is niet de enige, die van de AH en de Lidle zijn ook om van te kotsen... Merci-reclames in het kwadraat... :X :X :X :X
Goh.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12905
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

Wel mooi om te zien hoe zo'n reclame hier helemaal ontleed wordt. :D
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51006
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

De reclame is twee keer leuk om te zien, daarna kan je je er nog bijna drie weken aan doodergeren.

En nu ik toch in het supermarkttopic ben wil ik het graag met jullie hebben over het product "Stokbrood met Varkensvlees, Rundvlees, Jalapeño en Cheddar" dat Jumbo in het kerstassortiment heeft. Hoeveel procent van dit product is brood?

Het antwoord staat in de spoiler.
Spoiler: show
0%. En het varkensvlees en de Jalapeño heb ik ook niet kunnen ontdekken
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10653
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door trolly »

Maar je hebt kennelijk wel een rotsvast vertrouwen in de Cheddar (A)
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3514
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

Zo te zien is het een soort gehaktbrood? Waarom noenen ze het dan niet zo?

Ziet er best smerig uit. -0-
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

Waar zo'n pandemie wel niet goed voor is: mijn lokale Jumbo gaat voortaan op zondagen twee uur eerder open, om de drukte beter te spreiden. *O*

Nou was dat ook wel echt nodig, de openingstijd van 12:00 zorgde ervoor dat direct na opening de winkel vol stond voor typische zondagse brunch-boodschappen (stokbrood, croissants, sapjes), met als gevolg dat de winkel om 12:10 eigenlijk standaard onveilig druk werd. Ik ben er wel direct fan van, voortaan kan ik gewoon met een vers stokbroodje op mijn dooie gemakje naar Buitenhof kijken. :)

En nog meer goed nieuws van de Hallo-supermarkt: de kassabon zit eindelijk in de Jumbo Extra's app.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12905
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

Om 12u open gaan op zondag is ook wel heel ouderwets laat.
🍉
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39292
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

Ik vond het pré-Corona al best prettig dat mijn supermarkt zondagochtend al om 8 uur open is. Weldadige rust op straat dan nog hier en ook op je dooie gemak boodschappen kunnen doen met alles volop aangevuld.
Later op de ochtend wordt het wel drukker aangezien het de enige supermarkt in Amersfoort is die al vroeg open is op zondag.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51006
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Mijn Jumbo gaat ook op zondag om 7:00 open, maar het ouderenuurtje is tot 9:00, dus feitelijk heb ik er nu niets aan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

In Utrecht zijn er eigenlijk geen supermarkten open op zondagen voor tien uur, de winkels in Zeist bewegen nu ook die kant op (de Hoogvliet en AH gingen dit Jumbo-filiaal al voor). Overigens wordt de ouderenuur-openingstijd van 07:00 doordeweeks nu ook definitief, dus nu alleen nog iets doen aan de doordeweekse sluitingstijd (21:00) en Zeist kan weer meedoen. *O*
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13066
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ardan »

Zijn er serieus mensen die op zondag vóór 9 uur naar de supermarkt willen? :shock:
Ik kan me eigenlijk niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst op zondag zo vroeg überhaupt wakker was..
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

Als ik het zou kunnen zou ik het doen, maar ja: ik ben vaak op zondag al mee met de eerste bus. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51006
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ik ben meestal op zondag eerder wakker dan zaterdag. Vooral omdat zondagochtend een heerlijk moment is om buiten te zijn. Nu door corona het uitgaanspubliek is verdwenen deel je de straten alleen nog met de ratten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
en-es
Berichten: 4570
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door en-es »

In Baarn gaat de AH zondag al om 7.00 open terwijl de Jumbo vanaf 8.00 open is elke zondag.
jelmerrr
Berichten: 1813
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

In Wierden gaan de winkels vanaf 12u open op zondag, als ze al open gaan...
Als er 3 kassas van de 7 open gaan is het bij ons voor de zondag al druk :mrgreen:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39292
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

Ardan schreef: wo 09 dec 2020, 18:26 Zijn er serieus mensen die op zondag vóór 9 uur naar de supermarkt willen? :shock:
Ik kan me eigenlijk niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst op zondag zo vroeg überhaupt wakker was..
Ik ook niet de laatste tijd, maar dan vooral omdat ik na een drukke werkweek nogal eens behoorlijk gaar was in het weekend. Maar tijden gedaan hoor, de boodschappen op zondag iets over achten. Mede om dezelfde reden als Suus al noemt: zeker hier vlak onder het centrum van Amersfoort waar zondagochtend vroeg eigenlijk het enige moment is dat het echt stil is op straat.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8929
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door ArrivaBas »

Diverse supermarktketens zijn getroffen door boerenprotesten bij hun distributiecentra. Alle filialen van Jumbo hebben vandaag bijvoorbeeld geen diepvriesproducten ontvangen, door acties bij het distributiecentrum in Raalte.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13066
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ardan »

Oh ja, die zijn ook weer aan de gang. Ik hoorde gisteravond iets na middernacht ineens een hoop getoeter op de weg bij mij langs het huis. Ik schrik en ren naar het raam; er is een enorm ongeluk gebeurd of zo! Nee hoor, gewoon voorbijrijdende boeren die het nodig vonden om midden in de nacht herrie te gaan schoppen in een woonwijk :|
Ik doe ook maar wat
cassie127
Berichten: 6627
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

ArrivaBas schreef: za 12 dec 2020, 21:40 Diverse supermarktketens zijn getroffen door boerenprotesten bij hun distributiecentra. Alle filialen van Jumbo hebben vandaag bijvoorbeeld geen diepvriesproducten ontvangen, door acties bij het distributiecentrum in Raalte.
Ook alle filialen in het noorden en oosten van het land hebben geen pick up bestellingen gehad. Dat DC zit ook in Raalte, maar waren de boeren in eerste instantie vergeten. Maar hebben ze uiteindelijk ook geblokkeerd (ik heb het zien gebeuren) :lol:

@Ardan was vannacht ook niet blij toen er om 04:20 uur een boer met toeters en bellen langs mijn wijk kwam rijden (weg naar de Jumbo toe). Dus zal bij jou wel rond 5 uur geweest zijn?
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13066
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ardan »

Nee,
Ardan schreef: za 12 dec 2020, 21:47 iets na middernacht
Ik doe ook maar wat
jelmerrr
Berichten: 1813
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

ArrivaBas schreef: za 12 dec 2020, 21:40 Diverse supermarktketens zijn getroffen door boerenprotesten bij hun distributiecentra. Alle filialen van Jumbo hebben vandaag bijvoorbeeld geen diepvriesproducten ontvangen, door acties bij het distributiecentrum in Raalte.
Gelukkig bij Lidl geen last van, onze vracht kwam gewoon.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13066
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ardan »

Ik denk dat het eerder door de boerenprotesten kwam dan door het hamsteren, maar ik schrok net wel even bij de Ap. Bijna geen zuivel, bijna geen vis, vlees, fruit en groente. Er was wel iemand een stapel kratjes met broccoli aan het bijvullen, dus u mag raden wat er op tafel staat vanavond want andere groente was er haast niet meer :')
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8929
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door ArrivaBas »

Ik verwacht morgen als ik dienst heb ook een bak ellende. Vannacht was het distributiecentrum van Jumbo in Breda, waar het filiaal waar ik werk van afhankelijk is, aan de beurt voor boerenacties. Een deel van de vracht van vanavond komt morgenochtend pas.
Daarnaast heeft de topman van Jumbo tien boeren 'op bezoek gehad voor een babbeltje'. :N
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

Bij de eerste golf heb ik het moeten missen (tijdens de echte hamsterfase was ik al ziek), maar net vond ik in de Jumbo een volledig uitverkocht toiletpapierschap aan. De vulploegmedewerker die de boel aan het bijvullen was werd als ware het prooi door een paar havikken bekeken vanaf het gangpad, al had men speciaal een bordje opgehangen met "max 2 pakken per klant". Ik vond het wel geinig. :lol:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10653
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door trolly »

De mensheid is in existentiële crisis over de meest basale levensbehoeften, en meneer vindt dat wel geinig...?


:N
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten