Dan is het tijd voor het ochtendbier

Bier.
Uhh, okTffpaA schreef: ↑za 31 aug 2024, 09:09 Altijd al eens blote konten in de krant willen zien? Lees dan nu het AD![]()
https://www.ad.nl/buitenland/frans-muse ... ~a857587d/
Ik dacht dat de Maestropassen gingen verdwijnen, maar toen ik een paar weken geleden mijn nieuwe pas van de ING thuisgestuurd kreeg was dat toch echt weer een Maestro.iamthedutchdude schreef: ↑wo 07 aug 2024, 10:36 Voor iedereen hier geldt dat op het moment dat je een nieuwe bankpas krijgt, deze ook voor dergelijke aankopen gebruikt kan worden. Voordeel van het feit dat zowel VPay (van Visa) als Maestro (van Mastercard) van de Nederlandse markt gaan verdwijnen en worden vervangen voor de reguliere passen van Visa Debit respectievelijk Debit Mastercard.
Bron: MaxVandaag
Kijken of mijn telefoontje het kan ladenMilco schreef: ↑vr 06 sep 2024, 18:46 Zojuist zijn mijn vader en ik gearriveerd op camping Val Malene in Noord-Italië na voor ons de zesde Rammelbakken Reis! De Citroën Visa 11RE uit 1985 heeft ook deze editie uitgereden zonder al te veel sleutelwerk onderweg!![]()
Ik zal een dezer dagen een verslagje typen!![]()
Mja, maar die zijn dus ook alleen overdag open. DHL heeft hier wel een automaat om de hoek in de Basic Fit met heel ruime openingstijden, maar als die vol blijkt is het een verrassing waar je pakket beland (dus ook een keer bij dat punt wat maar 3 uur open was). Al kan je bij DHL wel gratis naar de avond wijzigen dus dat heeft wel de voorkeur.
Het was mij ook al opgevallen dat je dus niet bij alle webshops automatisch een ophaalpunt kunt kiezen. Vrij hindelrijk.
Ik bedoelde dus dat je wel een ophaalpunt kunt kiezen, maar dan niet uit alle ophaalpunten kunt kiezen. Soms een kwestie van met postcodes in de buurt spelen tot hij wel verschijnt en heb ook weleens op huisadres besteld en dan in de PostNL app naar het gewenste pakketpunt gewijzigd.
Ja.Dionysusnu schreef: ↑zo 08 sep 2024, 14:31 Is het tijd voor een "pakketdienstgeneuzel en dergelijke" topic?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 67 gasten