Voor een paar dagen? Alleen krukken dan ofzo?
Mag ik even kwijt
- Z2N
- Donateur
- Berichten: 13789
- Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
- Locatie: Zeist
Re: Mag ik even kwijt
- isadora
- Berichten: 6002
- Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14
Re: Mag ik even kwijt
Sterkte Suus met de aanstaande operatie en het herstel. 

I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
-
- Berichten: 8292
- Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02
Re: Mag ik even kwijt
Sterkte Suus! Gelukkig kun je nu wel met krukken en al de ICNG binnen wandelen. 

Beul van de blindegeleidelijn
-
- Berichten: 8292
- Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02
Re: Mag ik even kwijt
Vandaag een e-mail gekregen of ik deel wilde nemen aan het NS Panel. Ik ben daar expres uitgestapt omdat negen van de tien vragenlijsten over eventuele aankopen in de stationswinkels gingen....
Beul van de blindegeleidelijn
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 40633
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt
Ik kreeg 'm ook, terwijl ik al jaren lid ben...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 673
- Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 14:33
Re: Mag ik even kwijt
Als NS nu eens wat deed met die feedback... Helpt toch allemaal geen snars.
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
-
- Berichten: 8292
- Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02
Re: Mag ik even kwijt
Maar het speelt niet alleen bij NS. Panels en vragenlijsten zijn leuk, maar vaak wordt er niks gedaan met constructief commentaar.
Beul van de blindegeleidelijn
-
- Berichten: 8292
- Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02
Re: Mag ik even kwijt
De NS Wintercity gaat later deze week weer van start.
Beul van de blindegeleidelijn
-
- Berichten: 5397
- Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11
Re: Mag ik even kwijt
Die schijnt nogal omstreden te zijn. Ook veel klachten over de voorgaande keren.
- ODRAIL
- Berichten: 16020
- Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06
Re: Mag ik even kwijt
Hoe bedoel je dit (dat het omstreden is)?
-
- Berichten: 5397
- Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11
Re: Mag ik even kwijt
Veel klachten op het NS Forum.
-
- Berichten: 1514
- Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 12:58
Re: Mag ik even kwijt

- trolly
- Berichten: 11426
- Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43
- Locatie: Golf van Mexico
Re: Mag ik even kwijt
Zal vast niet aan NS liggen dan 

Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
- Berichten: 5397
- Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11
Re: Mag ik even kwijt
Meedoen op eigen risico 

-
- Berichten: 1861
- Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21
Re: Mag ik even kwijt
Donderdag moet ik naar Driebergen (vanuit Wierden) voor cursus... als ik dit zo lees hier op forum en elders hoe vandaag de treinen reden vraag ik me af of het verstandig is
. Misschien toch maar gewoon de auto weer pakken...

- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 6600
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt
Auto was gisteren ook geen pretje op Rotterdam - Bilthoven vv.
- Meltrain
- Donateur
- Berichten: 22807
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
- Locatie: Delft
Re: Mag ik even kwijt
En, hoe ging de reis?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
- Berichten: 4157
- Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
- Locatie: DTC
Re: Mag ik even kwijt
Ik ben weer eens met het Euregioticket op pad geweest, maar wat is de Maaslijn toch een verschrikkijk gedrocht: oncomfortabele treinen, continu vertragingen en de aansluitingen in Roermond op de 2900 gaan telkens weer de mist in. Het is vanuit de Achterhoek ook veel makkelijker en sneller om bijvoorbeeld naar Noord-Nederland of zelfs de Kop van Noord-Holland te reizen dan naar Zuid-Limburg. Alleen naar Zeeland duurt de reis significant langer.
Blijkbaar rijdt er trouwens tussen Liège en Aachen één omloop met Klassiekertjes, één omloop met Breaks (treindienst wel ingekort tot Welkenraedt) en één omloop met I10/I11-rijtuigen. De IC Oostende-Eupen rijdt nog steeds met een mix van M7/I10/I11.
En de informatievoorziening van de Arriva-trein Liège-Maastrcht-Aachen mag echt beter. Ik zag dat veel reizigers die naar Aachen moeten vanuit Liège deze trein nemen, in plaats van de NMBS-trein en omgekeerd hetzelfde. Geeft in Liège en Aachen aan dat de trein tot Maastricht rijdt en de informatievoorziening is dan al een stuk beter.
Blijkbaar rijdt er trouwens tussen Liège en Aachen één omloop met Klassiekertjes, één omloop met Breaks (treindienst wel ingekort tot Welkenraedt) en één omloop met I10/I11-rijtuigen. De IC Oostende-Eupen rijdt nog steeds met een mix van M7/I10/I11.
En de informatievoorziening van de Arriva-trein Liège-Maastrcht-Aachen mag echt beter. Ik zag dat veel reizigers die naar Aachen moeten vanuit Liège deze trein nemen, in plaats van de NMBS-trein en omgekeerd hetzelfde. Geeft in Liège en Aachen aan dat de trein tot Maastricht rijdt en de informatievoorziening is dan al een stuk beter.
-
-
- Berichten: 7255
- Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Re: Mag ik even kwijt
De situatie in Roermond was vandaag wel afwijkend van normaaldoor werkzaamheden tussen Roermond en Weert. Hierdoor moest de 702900 eerder uit Roermond vertrekken en was die aansluiting (ook volgens de reisplanner) niet haalbaar.
Andersom waren sommige aansluitingen vanuit Masstricht 4 in plaats van 3 minuten en in Nijmegen ook enkele aansluitingen op de 3600 4 in plaats van 3 minuten.
Andersom waren sommige aansluitingen vanuit Masstricht 4 in plaats van 3 minuten en in Nijmegen ook enkele aansluitingen op de 3600 4 in plaats van 3 minuten.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
- Suus
- Berichten: 52109
- Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
- Locatie: Delfshaven
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt
De IC Oostende - Eupen gaat met ingang van de nieuwe dienstregeling volledig over op M7. De geruchten zijn ook dat er na 15 december nog steeds klassiekjes in Luik op reserve blijven staan zodat er bij materieeltekort naar Aachen gereden kan blijven worden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- Berichten: 7255
- Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Re: Mag ik even kwijt
Geruchten gaan verdwr ook dat de planmatige inzet van klassieke motorstellen wel echt voorbij is.
Dat de trein Eupen Oostende volledig op M7 omgaat is niet gek... Men heeft nogal wat i11 rijtuigen nodig om de Eurocity en OuiGou Classique te kunnen rijden, die moeten natuurlijk ergens vandaan komen. Onder andere dus vanuit de trein Eupen-Oostende, maar mogelijk ook uit de 400 Serie, treinen van/naar Luxemburg waar meer M6 inzet zou gaan komen (ook voor het vrijspelen van i11) en enkele P treinen die nu nog i11 hebben maar straks niet meer.
Dat de trein Eupen Oostende volledig op M7 omgaat is niet gek... Men heeft nogal wat i11 rijtuigen nodig om de Eurocity en OuiGou Classique te kunnen rijden, die moeten natuurlijk ergens vandaan komen. Onder andere dus vanuit de trein Eupen-Oostende, maar mogelijk ook uit de 400 Serie, treinen van/naar Luxemburg waar meer M6 inzet zou gaan komen (ook voor het vrijspelen van i11) en enkele P treinen die nu nog i11 hebben maar straks niet meer.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
- Meltrain
- Donateur
- Berichten: 22807
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
- Locatie: Delft
Re: Mag ik even kwijt
Inclusief motorwagen of met HLE 18?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- Suus
- Berichten: 52109
- Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
- Locatie: Delfshaven
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt
Nee, met HLE18 voor én achter. Er worden geen M7 stuurstandrijtuigen en motorrijtuigen ingezet op Oostende - Eupen, om de eenvoudige reden dat die niet opgeduwd kunnen worden op de helling van Ans. De treinen rijden nu overigens ook al met HLE18 voor én achter, maar dan met een ratjetoe aan M7, I11 en soms ook nog I10.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 3836
- Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37
Re: Mag ik even kwijt
Op Oostende-Eupen zijn twee locs waarschijnlijk ook wel wenselijk om zo'n lange sleep rijtuigen een beetje vlot van zijn plek te kunnen krijgen.
-
- Berichten: 446
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 00:00
Re: Mag ik even kwijt
1 loc met 12 rijtuigen heeft altijd prima gefunctioneerd. Inmiddels zijn ze 10 rijtuigen waarvan 6 M7. Met alles M7 gaan ze misschien terug naar 9 rijtuigen en 1 loc is dan ook voldoende. De extra loc is volgens mij hoofdzakelijk om niet te hoeven omlopen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 gasten