Mag ik even kwijt
- Suus
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt
De koe in de koffiemachine is net leeg op zondagochtend. De printer heeft last van peperjam in zijn spijsverteringskanaal als je een belangrijke brief moet versturen. De rookmelder wil graag de laatste druppeltjes sap uit zijn batterijpakje als je slapen gaat.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Suus
- Contacteer:
Pfoe, waarom maken krukken zo ontzettend veel kabaal als ze vallen 

Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
- Suus
- Contacteer:
Kon slechter, ik heb niet zo heel erg veel pijn maar vooral een letterlijk blok aan mijn been dankzij de ambachtelijke gipslaars die de Belgen hebben aangebracht. Het evenwicht is behoorlijk lastig waardoor ik loop te stuntelen bij logische dingen zoals het bed uitkomen of tanden poetsen. En deze krukken (gegarandeerde Franse kwaliteit aldus het label) hebben op veel plekken behalve hoekjes erg de neiging om toch weer naar beneden te donderen 

- ArrivaBas
- Contacteer:
Als we alle apparaten opnoemen die zo incompetent kunnen doen op de momenten dat je ze het hardst nodig hebt, ben ik tot Sint-Juttemis bezig met een lijstje maken.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
- Ivan
Laten we maar snel beginnen dan 

- trolly
trolly waardeert dit bericht
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
Misschien buisisolatie om de stangen schuiven?
https://www.karwei.nl/assortiment/buisi ... /p/B535883
- ODRAIL
Bij het tanden poetsen kun je op een stoel of krukje gaan zittenSuus schreef: ↑do 26 dec 2024, 16:43 Kon slechter, ik heb niet zo heel erg veel pijn maar vooral een letterlijk blok aan mijn been dankzij de ambachtelijke gipslaars die de Belgen hebben aangebracht. Het evenwicht is behoorlijk lastig waardoor ik loop te stuntelen bij logische dingen zoals het bed uitkomen of tanden poetsen. En deze krukken (gegarandeerde Franse kwaliteit aldus het label) hebben op veel plekken behalve hoekjes erg de neiging om toch weer naar beneden te donderen![]()

- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Ik vond slapen met een gipsbeen ook echt voelen alsof je met schoenen aan in bed ligt.
-
Bij printers zijn de cartridges ook vaak op een onhandig moment (bijna) leeg.
Beul van de blindegeleidelijn
-
Of anders zijn ze wel uitgedroogd.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Een week of twee terug stuurde ik post voor een voormalig bewoner van mijn adres retour afzender. Die heb ik inmiddels al twee keer opnieuw in de PostNL app gekregen als post onderweg naar mij (met Retour Afzender op de envelop, adres doorgestreept en de codes van de sorteermachine doorgestreept, de foto in de app is wel nieuw).
Zou die ooit nog bij de afzender belanden? Op zich al knap dat ze die nog opnieuw richting mij gesorteerd hebben gekregen.
Zou die ooit nog bij de afzender belanden? Op zich al knap dat ze die nog opnieuw richting mij gesorteerd hebben gekregen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
Het is oudejaarsdag, maar ook GFE-ophaaldag. Driekwart van de straat lijkt vergeten te zijn de container buiten te zetten en de vuilniswagen is vroeger dan normaal dus een hoop mensen gaan het nieuwe jaar in met een stinkende GFE-container.
-
Ik ben nu een tijdje al bezig om oude tramlijnen in Nederland in MyMaps in te tekenen, aan de hand van oude plattegronden in Topotijdreis. Best ingewikkeld soms, maar ook zeer opvallend dat er veel straatpatronen amper veranderd zijn in al die jaren. Gisteren de tramlijn Arnhem Schipbrug - Lent ingetekend, op een paar kleine stukjes na gewoon volledig te volgen nog, na meer dan 100 jaar dat die tram niet meer rijdt.
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
-
- Donateur
31 december is traditioneel natuurlijk ook de dag waarop de Darwin Awards worden uitgereikt. De eerste gaat naar een 13-jarige Zeeuw:
https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/171 ... en-cobra-6
Mooi man, tradities.
Mooi man, tradities.
- Suus
- Contacteer:
Stedelijke straatpatronen veranderen niet zo snel, maar veel landelijke gebieden in Nederland zijn door de ruilverkavelingen wel behoorlijk omgeploegd. Ik denk dat de omgeving rond Winterswijk de grootste uitzondering is, daar heb je dan ook nog in het heel licht glooiende terrein een mooi coulissenlandschap.TomSteyl schreef:Ik ben nu een tijdje al bezig om oude tramlijnen in Nederland in MyMaps in te tekenen, aan de hand van oude plattegronden in Topotijdreis. Best ingewikkeld soms, maar ook zeer opvallend dat er veel straatpatronen amper veranderd zijn in al die jaren. Gisteren de tramlijn Arnhem Schipbrug - Lent ingetekend, op een paar kleine stukjes na gewoon volledig te volgen nog, na meer dan 100 jaar dat die tram niet meer rijdt.
- Meltrain
- Donateur
Leuke hobby. Kun je t.z.t. een link delen?

Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
Dat de mcn van dienst er vandaag prima zin in had, getuige de lijnfilm.

-
Tja, die jongen kan 'm met zijn andere hand nog in ontvangst nemen.TffpaA schreef: ↑di 31 dec 2024, 16:36 31 december is traditioneel natuurlijk ook de dag waarop de Darwin Awards worden uitgereikt. De eerste gaat naar een 13-jarige Zeeuw:
Mooi man, tradities.
Een jaar ouder soortgenoot niet meer in R'dam.

https://nos.nl/artikel/2550240-jongen-1 ... -rotterdam
-
In beide gevallen zal een vuurwerkverbod niet helpen, lang leve illegaal vuurwerk
. Ik ben wel voorstander van legaal vuurwerk btw 

-
- Donateur
Dat wordt inderdaad een postume uitreiking.Durashift schreef: ↑di 31 dec 2024, 22:29Een jaar ouder soortgenoot niet meer in R'dam.![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/2550240-jongen-1 ... -rotterdam
- Hainje
Nou Avond van Boudewijn de Groot hebben we ook weer gehad. Wat een ongelooflijk zeiknummer is dat toch...
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
- Hainje
Desalniettemin wil ik in dit eerste bericht op het forum geplaatst in het tweede kwartaal van de 21e eeuw iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen met veel ov plezier!!
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫