Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Suus
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

De koe in de koffiemachine is net leeg op zondagochtend. De printer heeft last van peperjam in zijn spijsverteringskanaal als je een belangrijke brief moet versturen. De rookmelder wil graag de laatste druppeltjes sap uit zijn batterijpakje als je slapen gaat.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Pfoe, waarom maken krukken zo ontzettend veel kabaal als ze vallen :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Hoe is het nu met je, Suus?
Gediplomeerd ongeluksmagneet
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Suus schreef: do 26 dec 2024, 15:25 Pfoe, waarom maken krukken zo ontzettend veel kabaal als ze vallen :shock:
Gewoon gelijk neerleggen ;)
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Kon slechter, ik heb niet zo heel erg veel pijn maar vooral een letterlijk blok aan mijn been dankzij de ambachtelijke gipslaars die de Belgen hebben aangebracht. Het evenwicht is behoorlijk lastig waardoor ik loop te stuntelen bij logische dingen zoals het bed uitkomen of tanden poetsen. En deze krukken (gegarandeerde Franse kwaliteit aldus het label) hebben op veel plekken behalve hoekjes erg de neiging om toch weer naar beneden te donderen :(
ArrivaBas
Contacteer:

Bericht door ArrivaBas »

trolly schreef: do 26 dec 2024, 13:02 Dit in tegenstelling tot willekeurig welk ander apparaat, dat pas de geest geeft als je er nèt klaar mee bent.

:s

Oh, wacht...
Als we alle apparaten opnoemen die zo incompetent kunnen doen op de momenten dat je ze het hardst nodig hebt, ben ik tot Sint-Juttemis bezig met een lijstje maken.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Ivan

Bericht door Ivan »

Laten we maar snel beginnen dan *O*
trolly

Bericht door trolly »

trolly waardeert dit bericht
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Durashift

Bericht door Durashift »

Suus schreef: do 26 dec 2024, 15:25 Pfoe, waarom maken krukken zo ontzettend veel kabaal als ze vallen :shock:
Misschien buisisolatie om de stangen schuiven?

Afbeelding

https://www.karwei.nl/assortiment/buisi ... /p/B535883
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Suus schreef: do 26 dec 2024, 16:43 Kon slechter, ik heb niet zo heel erg veel pijn maar vooral een letterlijk blok aan mijn been dankzij de ambachtelijke gipslaars die de Belgen hebben aangebracht. Het evenwicht is behoorlijk lastig waardoor ik loop te stuntelen bij logische dingen zoals het bed uitkomen of tanden poetsen. En deze krukken (gegarandeerde Franse kwaliteit aldus het label) hebben op veel plekken behalve hoekjes erg de neiging om toch weer naar beneden te donderen :(
Bij het tanden poetsen kun je op een stoel of krukje gaan zitten :idea: :pos: .
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik vond slapen met een gipsbeen ook echt voelen alsof je met schoenen aan in bed ligt.
VIRM

Bericht door VIRM »

ArrivaBas schreef: do 26 dec 2024, 12:54 Brandmelders en printers gaan vaak stuk op momenten dat het precies niet uitkomt.
Bij printers zijn de cartridges ook vaak op een onhandig moment (bijna) leeg.
Beul van de blindegeleidelijn
Bemined

Bericht door Bemined »

Of anders zijn ze wel uitgedroogd.
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

Een week of twee terug stuurde ik post voor een voormalig bewoner van mijn adres retour afzender. Die heb ik inmiddels al twee keer opnieuw in de PostNL app gekregen als post onderweg naar mij (met Retour Afzender op de envelop, adres doorgestreept en de codes van de sorteermachine doorgestreept, de foto in de app is wel nieuw).

Zou die ooit nog bij de afzender belanden? Op zich al knap dat ze die nog opnieuw richting mij gesorteerd hebben gekregen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Bemined

Bericht door Bemined »

Het is oudejaarsdag, maar ook GFE-ophaaldag. Driekwart van de straat lijkt vergeten te zijn de container buiten te zetten en de vuilniswagen is vroeger dan normaal dus een hoop mensen gaan het nieuwe jaar in met een stinkende GFE-container.
TomSteyl

Bericht door TomSteyl »

Ik ben nu een tijdje al bezig om oude tramlijnen in Nederland in MyMaps in te tekenen, aan de hand van oude plattegronden in Topotijdreis. Best ingewikkeld soms, maar ook zeer opvallend dat er veel straatpatronen amper veranderd zijn in al die jaren. Gisteren de tramlijn Arnhem Schipbrug - Lent ingetekend, op een paar kleine stukjes na gewoon volledig te volgen nog, na meer dan 100 jaar dat die tram niet meer rijdt.
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

31 december is traditioneel natuurlijk ook de dag waarop de Darwin Awards worden uitgereikt. De eerste gaat naar een 13-jarige Zeeuw:

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/171 ... en-cobra-6

Mooi man, tradities.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

TomSteyl schreef:Ik ben nu een tijdje al bezig om oude tramlijnen in Nederland in MyMaps in te tekenen, aan de hand van oude plattegronden in Topotijdreis. Best ingewikkeld soms, maar ook zeer opvallend dat er veel straatpatronen amper veranderd zijn in al die jaren. Gisteren de tramlijn Arnhem Schipbrug - Lent ingetekend, op een paar kleine stukjes na gewoon volledig te volgen nog, na meer dan 100 jaar dat die tram niet meer rijdt.
Stedelijke straatpatronen veranderen niet zo snel, maar veel landelijke gebieden in Nederland zijn door de ruilverkavelingen wel behoorlijk omgeploegd. Ik denk dat de omgeving rond Winterswijk de grootste uitzondering is, daar heb je dan ook nog in het heel licht glooiende terrein een mooi coulissenlandschap.
Meltrain
Donateur

Bericht door Meltrain »

TomSteyl schreef: di 31 dec 2024, 10:58 Ik ben nu een tijdje al bezig om oude tramlijnen in Nederland in MyMaps in te tekenen, aan de hand van oude plattegronden in Topotijdreis.
Leuke hobby. Kun je t.z.t. een link delen? :)
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
rikthoff

Bericht door rikthoff »

Dat de mcn van dienst er vandaag prima zin in had, getuige de lijnfilm.

Afbeelding
Durashift

Bericht door Durashift »

TffpaA schreef: di 31 dec 2024, 16:36 31 december is traditioneel natuurlijk ook de dag waarop de Darwin Awards worden uitgereikt. De eerste gaat naar een 13-jarige Zeeuw:

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/171 ... en-cobra-6

Mooi man, tradities.
Tja, die jongen kan 'm met zijn andere hand nog in ontvangst nemen.

Een jaar ouder soortgenoot niet meer in R'dam. :X :N

https://nos.nl/artikel/2550240-jongen-1 ... -rotterdam
jelmerrr

Bericht door jelmerrr »

In beide gevallen zal een vuurwerkverbod niet helpen, lang leve illegaal vuurwerk -0- . Ik ben wel voorstander van legaal vuurwerk btw *O*
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Durashift schreef: di 31 dec 2024, 22:29Een jaar ouder soortgenoot niet meer in R'dam. :X :N

https://nos.nl/artikel/2550240-jongen-1 ... -rotterdam
Dat wordt inderdaad een postume uitreiking.
Hainje

Bericht door Hainje »

Nou Avond van Boudewijn de Groot hebben we ook weer gehad. Wat een ongelooflijk zeiknummer is dat toch...
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
Hainje

Bericht door Hainje »

Desalniettemin wil ik in dit eerste bericht op het forum geplaatst in het tweede kwartaal van de 21e eeuw iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen met veel ov plezier!!
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
Plaats reactie