Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

In Amersfoort gold eveneens een vuurwerkverbod, maar daar was in m'n uitzicht over de stad vrij weinig van te merken. Hoewel het in de wijk zelf dan wel weer opvallend rustig was met vuurwerk afsteken, daar waren er maar een paar bezig die echter wel geïnvesteerd hadden in mooi siervuurwerk.

Er werd op een zeker moment wel melding gemaakt van een plofkraak in de buurt, maar dat bleek loos alarm door afgestoken vuurwerk nabij een geldautomaat.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Suus schreef: wo 01 jan 2025, 12:13 Ik doe nog even een paar dagen alsof het 2024 is, als jullie het goed vinden. Het jaar was toch al langer dan gebruikelijk (A). Vrijdag heb ik een operatie aan de gebroken enkel. De chirurg gaf tijdens het voorgesprek aan dat ik waarschijnlijk vrij snel daarna mag beginnen met gaan belasten en fysiotherapie, dus hopelijk kan ik vanaf dan het jaar 2025 gaan opbouwen.
Dat klinkt hoopvol, sterkte met de operatie alvast!
Nitein-Repart

Bericht door Nitein-Repart »

Meltrain schreef: wo 01 jan 2025, 11:16 Gelukkig Nieuwjaar. Moge 2025 een heel mooi jaar worden.
Nitein-Repart schreef: wo 01 jan 2025, 09:06 Had Arriva nou geen andere dag kunnen pakken voor het onderhoud dan 31 december?
Wat was dan een betere dag geweest volgens jou? Het is immers niet zo dat op 31 december nou veel mensen aan reisproducten van Arriva denken.
Overigens ben ik het wel met je eens dat een aankondiging vooraf wel netjes was geweest.
Sommige mensen willen vlak voor het nieuwe jaar nog wat zaken regelen, in die zin is 31 december een onhandige datum voor onderhoud van de webshop. Dan zijn 25 en 26 december, 1 januari of een willekeurige zondag betere keuzes geweest om onderhoud te plegen aan de webshop.
-
Meltrain
Donateur

Bericht door Meltrain »

Wat zouden mensen dan per se op 31 december moeten regelen?
Natuurlijk zullen er wel een aantal mensen zijn wiens abonnement op 1 januari verloopt, maar dat zullen er niet veel meer zijn dan op een gemiddelde dag.
Op 25 en 26 december en 1 januari hebben de IT'ers een vrije dag, dus dat was geen optie geweest. ;)
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

Hooguit een abonnement tegen het oude tarief, maar dat hoef je natuurlijk ook niet speciaal op de 31e te regelen. Op de 31e onderhoud plegen is natuurlijk wel logisch als dat onderhoud het vernieuwen van het productaanbod en prijzen voor het nieuwe jaar betrof.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
VIRM

Bericht door VIRM »

Heeft iemand nog iets gewonnen bij Wintercity?

Ik zat zelf voor het meedoen op 31 december de voorwaarden te lezen van de winactie voor de treinkaartjes naar Parijs. Gewoon tweede klas, en zonder overnachting...
Beul van de blindegeleidelijn
isadora

Bericht door isadora »

Vorig jaar een speculaastrein, maar dit jaar niks. -0-
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

De vorige jaren niets.

En dit jaar niet mee gedaan.
TomSteyl

Bericht door TomSteyl »

VIRM schreef: do 02 jan 2025, 10:54 Heeft iemand nog iets gewonnen bij Wintercity?

Ik zat zelf voor het meedoen op 31 december de voorwaarden te lezen van de winactie voor de treinkaartjes naar Parijs. Gewoon tweede klas, en zonder overnachting...
Dan had je eens de voorwaarden van de extra winactie voor Altijd Vrij moeten lezen :mrgreen: Zeg je het abonnement niet op na dat jaar, dan zit je er weer aan vast haha.

Denk dat veel mensen iedere dag trouw gekeken hebben en elke dag opnieuw een teleurstelling hadden. Veel is natuurlijk een sigaar uit eigen doos.
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Ik had toch wel graag de kersttrui gewonnen, de rest was bijzaak. Veel van de kortingscodes weggegeven aangezien ik al sinds 21 december niet meer in treinen heb gezeten (miss you, geel-blauwe rupsen <3).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Meltrain
Donateur

Bericht door Meltrain »

Ik heb ook niks gewonnen.
Mogelijk ga ik nog wat kortingcodes (laten) gebruiken, maar dat zie ik t.z.t. wel.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik kreeg oudjaarsdag een mail dat ik een abonnement op wielertijdschrift Ride heb gewonnen met het insturen van een puzzel in het blad in april :lol:
TomSteyl

Bericht door TomSteyl »

Beter laat dan nooit hé :mrgreen:
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
Etienne
Donateur
Contacteer:

Bericht door Etienne »

...dat bij de Jamin in Spijkenisse de paaseieren al weer liggen. 8-) :')
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Bemined

Bericht door Bemined »

De Hema verkoopt deze nu volgens mij gewoon het hele jaar, ze hebben gewoon het woord 'Pasen' weggelaten.
Ivan

Bericht door Ivan »

Ja, dat zijn van die eitjes met vage vullingen erin.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Hallo en de beste wensen iedereen :)

Allemaal heel aardige mensen in het ziekenhuis de afgelopen 24 uur, maar het ergste is achter de rug en later vandaag mag ik naar huis *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
trolly

Bericht door trolly »

*O*

Goed om te horen. Ik wens je een voorspoedig herstel.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
waldo79

Bericht door waldo79 »

_O_ Mooi om te horen.
MaartenD

Bericht door MaartenD »

Beterschap Suus, maar ik zou zeggen niet te snel belasten en advies van een goede fysiotherapeut zoeken.
Niet dat je over 100 km weer door je enkel gaat.
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Sluit ik me bij aan. Gun jezelf de tijd voor je herstel! Fijn dat dit in ieder geval achter de rug is! :Y
Gediplomeerd ongeluksmagneet
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Ik ben sowieso de komende vier weken nog lid van het krukkengilde, wel een goede manier om mijn armspieren te oefenen.
Ivan

Bericht door Ivan »

Dat zeker!

In ieder geval fijn dat het goed is gegaan *O*
Nog een voorspoedig herstel gewenst!
isadora

Bericht door isadora »

Je slaat je er kranig doorheen, heel veel sterkte Suus. :pos:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Suus schreef: za 04 jan 2025, 08:45 Hallo en de beste wensen iedereen :)

Allemaal heel aardige mensen in het ziekenhuis de afgelopen 24 uur, maar het ergste is achter de rug en later vandaag mag ik naar huis *O*
Thuis is altijd het beste en vanaf nu kan het alleen maar weer beter worden. Goed herstel!
Plaats reactie