Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
ThatPCDude schreef: ↑vr 21 mar 2025, 15:57
De 182 naar Alphen a/d Rijn van 17:02 zometeen is de eerste bus die na bijna een jaar gebruik mag maken van het Noordeinde in Leiden
ThatPCDude schreef: ↑vr 21 mar 2025, 15:57
De 182 naar Alphen a/d Rijn van 17:02 zometeen is de eerste bus die na bijna een jaar gebruik mag maken van het Noordeinde in Leiden
dylanwild94 schreef: ↑zo 23 mar 2025, 20:17
Dankje wel nu voel ik mij oud. Ch!ps was namelijk mijn jeugdtijd.
Waarom voel je je oud door de opmerking van Waldo? Hij zegt juist dat hij ouder is dan de generatie die Ch!pz luisterde, waar ik ook toe behoor.
Ik was in oktober 2023 bij de Qmusic Foute Party en daar was Ch!pz de hoofdact.
Ik wist alleen niet dat het de 1001e post van PCDude was, dus ik had de link ook niet gelegd.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Binnen een uur twee prachtvoorbeelden gezien van mensen die alleen maar oog hebben voor hun telefoon
Tijdens de stop op Dinslaken schiet een jongen ineens van zijn stoel, rent naar de deur... te laat! Had je maar op moeten letten. Retourtje OB-Holten cadeau
Halverwege Essen en Wuppertal in de RE49 vraagt het druk videobellende meisje naast me in haar soort van beste Duits of deze trein naar Dortmund gaat. Sorry vriendin, dat wordt een ommetje via Wuppertal
Volgende week dinsdag schijnt de voormalige krant AD weer een echt journalistiek product te worden, heb ik begrepen van de burgemeester van Vlaardingen, maar hij wenste verder geen commentaar te geven over deze mededeling.
ODRAIL schreef: ↑ma 24 mar 2025, 15:26
Dit is dan wel een slechte en vroege 1 april grap .
Dat ben ik met je eens - maar om als krant dan meteen zo hoog van de toren te gaan blazen getuigt van een wel erg dunne huid. Zeker omdat je in datzelfde artikel niet even de moeite neemt te checken welke partijen het huidige kabinet vormen:
Minister Eppo Bruins (Cultuur, ChristenUnie) is eveneens niet te spreken over de ‘grap’.
Laatst gewijzigd door TffpaA op ma 24 mar 2025, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is maar goed dat burgemeester Bert van Vlaardingen ook gaat stoppen om meer tijd door te brengen met zijn vrouw Cora (de oud-minister van Infrastructuur). Zijn humor en scherpte zijn ook langs een bot mes gegaan de laatste tijd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
De grap vind ik op zich nog niet zo gek verzonnen, alleen om daar dan al 1,5 week voor 1 april mee te komen is dan wel weer behoorlijk vroeg. Dat had gerust op vrijdag 28 maart pas kunnen beginnen (waarbij de gemeente dan in het weekend niet bereikbaar is ). Dan de maandag nog even doorkomen met het klassieke overheidsargument "wij reageren niet op individuele gevallen" en je hebt 1 april gehaald.
Hoewel de VS dit jaar vaker en veel meer sneeuw heeft gehad dan West-Europa, gaan ze er wel van uit dat een waterattractie de helft van het jaar buiten dienst is door vrieskou. Uit welke ivoren toren komen die lui?
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
The educational system did them really really really dirty.
Je zou voor de gein eens op TikTok moeten zoeken naar filmpjes waar Europeanen vertellen over de vragen die ze krijgen van Amerikanen, tijdens bijvoorbeeld een uitwisselingsjaar. Dan zul je ontdekken dat deze dommigheid daar naadloos tussen past.
Al heb ik bij dit geval toch sterk de indruk dat het om een 1 april-grap gaat.