Suus schreef: ↑do 24 apr 2025, 20:46
Het is wel grote opruiming onder de sterren de laatste weken, of ligt dat aan mij?
Ik ben het ook al een tijdje aan het zeggen, dat het dit jaar erg rap gaat en echt ook veel namen uit mijn jeugd (nu was de acteur die Kabouter Lui speelde bij mij meer bekend door zijn rol in Langs de Kade).
Maar even een opsomming: Willem van Kooten (de eerste echte Nederlandse DJ), Manuela Kemp, Brian Murphy (van George&Mildred), Ferd Hugas, Sigrid Koetse, Ron Brandsteder, Vincent van Engelen, Frits Bolkestein, Hans van den Broek (bekend oud-minister), Roberta Flack (Killing me softly), Gene Hackman, Dieuwertje Blok (OntbijtTV), Wim van den Heuvel, Bruni Heinke (Helen Helmink), Jan Versteegt (bekende weerman van de radio), Rob de Nijs, Loretta Schrijver, Val Kilmer, Harmen Siezen, Keith Bakker, Leo Beenhakker, Danny Verbiest, de paus en Jonnie Boer.
Daar zitten echt opvallend veel namen tussen die bekend waren in de jaren 80 en 90.
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.