Een tas vol politiek!

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15597
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Aking »

U heeft ze wel eens geproefd? *O*

En welk volk is wel lekker trouwens? Dan weet ik dat voor als de ekte pleuris uitbreekt en zelfs de Appie dicht gaat. ;) :pos:
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10668
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door trolly »

"Eigen volk eerst", heb ik wel eens horen zeggen. Kan je daar wat mee? Ik heb overigens geen recepten, en het lijkt me sowieso meer iets voor het kooktopic.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
umbusko
Donateur
Berichten: 5420
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door umbusko »

Hamburgers en Frankfurters schijnen wel oké te zijn. Ook Maltesers vind ik erg lekker, al zijn er taalpuristen die beweren dat het Maltezen moeten zijn. :roll:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51027
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Een avondje Chinezen is ook altijd lekker ;-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15597
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Aking »

trolly schreef: zo 22 nov 2020, 17:58 "Eigen volk eerst", heb ik wel eens horen zeggen. Kan je daar wat mee? Ik heb overigens geen recepten, en het lijkt me sowieso meer iets voor het kooktopic.
Ik heb ze toch liever van iets verder weg, maar iedereen z'n eige dinges natuurlijk...

En die polletiekers brengen me toch regelmatig rond het kookpunt, dus ik zie een prima fusionblend of hoe heet zoiets tegenwoordig hiero?
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13560
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Wubbo »

Aking schreef: zo 22 nov 2020, 17:46En welk volk is wel lekker trouwens? Dan weet ik dat voor als de ekte pleuris uitbreekt en zelfs de Appie dicht gaat. ;) :pos:
Arnhemse meisjes zijn best lekker. Ik weet niet dat lekker is met boerenjongens.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51027
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Donderdag maakt Henk Krol zijn verkiezingsprogramma bekend. En het hoofdbestuur van zijn partij. En de voorzitter van zijn wetenschappelijk instituut en zijn vrouwenafdeling (?). Hij belooft een partij met een politieke richting die nog nauwelijks bestaat. Ik zou denken dat het Henkisme ondertussen een vaste plek in de Nederlandse politiek lijkt te hebben :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
PHS

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
PHS

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13265
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Z2N »

Vanwaar de *O* ?

Het gedachtegoed zit ogenschijnlijk in de partij, en een vertrekkende lijsttrekker zal dat niet zomaar veranderen. Ook betekent een vertrek van Baudet bij FVD niet het einde van zijn politieke carrière.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51027
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

We trappen er allemaal in. Hij wil lijstduwer worden. Uiteraard gaat het partijbestuur dat nu praktisch alleen uit Freek Janssen bestaat dat mogelijk maken. Willen de leden dat voorkomen dan moeten ze met tienduizenden een motie indienen. Baudet keert dan gewoon weer terug na de verkiezingen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13560
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Wubbo »

Suus schreef: zo 22 nov 2020, 21:30 Donderdag maakt Henk Krol zijn verkiezingsprogramma bekend. En het hoofdbestuur van zijn partij. En de voorzitter van zijn wetenschappelijk instituut en zijn vrouwenafdeling (?).
Thierry Baudet?
PHS

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51027
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Iemand die al heeft gehoord wat er met Freek Jansen gaat gebeuren? Dat was toch het grootste probleem?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3524
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Tom024 »

PHS schreef: ma 23 nov 2020, 18:53
De *O* omdat ik Baudet niet mag - het is een gladde, gewetenloze engerd waar geen plaats voor is in de Nederlandse politiek. En zijn rol binnen FvD lijkt mij wel uitgespeeld hoor, al denkt Suus daar anders over.
Het zou me oprecht verbazen mocht Thierry Bidet op deze manier via een zijdeur afgaan. Voor een gesjeesde wetenschapper zoals hij is het makkelijk geld verdienen in de politiek. En hij heeft de aandacht nodig voor zijn ijdelheid.

Ik hoop dat ik te cynisch ben, maar vrees ervoor.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10668
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door trolly »

Dat lijkt me geen cynisme, maar realisme. Ben erg benieuwd naar het vervolg.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13265
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Z2N »

Ik denk eigenlijk hetzelfde. Er is een bepaalde persoonlijkheidscult rond Thierry Baudet, en zolang Baudet actief blijft in de politiek zal die cult ook wel blijven bestaan. Dus denk ik dat Baudet ook wel voorlopig politiek actief wil blijven, indien niet bij FvD kan hij een Krol'letje doen en elders opnieuw beginnen.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
PHS

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10668
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door trolly »

Mijn hypothese is, dat er nu een volksopstand binnen FvD moet gaan plaatsvinden, waarna Baudet weer op het schild (waar hij uit eigen beweging afgestapt is) gehesen wordt. Bij voorkeur inclusief bijltjesdag voor de minder fanatieke partijgenoten, en een mooie functie voor Freak Freek.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
VIRM
Berichten: 7718
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door VIRM »

Baudet blijft toch gewoon partijleider? Dan lijkt mij dat zijn rol nog niet is uitgespeeld.
Beul van de blindegeleidelijn
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13560
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Wubbo »

Hij blijft alles behalve lijsttrekker (hij wordt lijstduwer). Het enige wat er verandert is dus wie het lijsttrekkersdebat doet. Maar misschien ben ik nu ook te cynisch.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10668
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door trolly »

En Freek Jansen blijft ook. Doorlopen mensen, er is niks te zien hier.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3524
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Tom024 »

Wie zorgt er nu eigenlijk voor de uil van Minerva? Ze laten dat dier toch niet verhongeren?
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10668
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door trolly »

Och, daar kan Minerva best zelf op passen — ze schijnt nogal een snuggere tante te zijn.

Het is wel aardig dat je dat beest nog even uit de mottenballen haalt, want de huidige gebeurtenissen lenen zich uitstekend voor het door Thierry misbruikte citaat:
Georg Friedrich Hegel schreef:Wenn die Philosophie ihr Grau in Grau malt, dann ist eine Gestalt des Lebens alt geworden, und mit Grau in Grau lässt sie sich nicht verjüngen, sondern nur erkennen; die Eule der Minerva beginnt erst mit der einbrechenden Dämmerung ihren Flug.
Oftewel: inzicht ontstaat pas als de gebeurtenis ten einde loopt...
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51027
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een tas vol politiek!

Bericht door Suus »

Aldus andere engerd Lennart van der Linden is Freek Jansen nu weg, maar zeker weet eigenlijk niemand het.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 105 gasten