Een tas vol politiek!
-
Re: Een tas vol politiek!
Grenscontroles zijn vooral nodig omdat de diensten aan beide kanten van de grens minder goed samenwerken dan op binnenlands niveau waardoor mensen wat makkelijker onder de radar kunnen blijven
Grenscontroles zijn dus vooral symptoombestrijding.

-
Het klopt ook niet dat vliegtuigpassagiers wél gecontroleerd worden; op vluchten tussen Schengenlanden hoef je je paspoort ook niet te laten zien.
- dylanwild94
- Donateur
Bij luchtvaart wordt je wel als reiziger geregistreerd. Daarmee kunnen de overheidsdiensten je mee traceren.
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
- Mikos
- Contacteer:
Dat is niet volledig waar; de meeste luchtvaartmaatschappijen (zo niet, alle) zullen je ook op vluchten binnen het Schengen-gebied vragen naar je identiteitsbewijs ter controle van je naam bij het instappen van het vliegtuig.Reiziger Delft schreef:Het klopt ook niet dat vliegtuigpassagiers wél gecontroleerd worden; op vluchten tussen Schengenlanden hoef je je paspoort ook niet te laten zien.
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
- Suus
- Contacteer:
Heb meerdere keren met SAS tussen Schiphol en Scandinavië gevlogen. Hebben eigenlijk nooit naar een paspoort gevraagd.
Bij het inchecken van bagage moest ik een barcode van mijn telefoon scannen, bij het instappen in het vliegtuig was de barcode van de telefoon alweer voldoende.
Bij het inchecken van bagage moest ik een barcode van mijn telefoon scannen, bij het instappen in het vliegtuig was de barcode van de telefoon alweer voldoende.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Vinny
Tussen Zweden en Denemarken bestond 100% grenscontrole waardoor de internationale treinen tussen beide landen structureel vertraging opliep. De vervoerders zijn of waren aansprakelijk als het misging. Ik weet eigenlijk niet hoe het nu geregeld is, was toen een noodmaatregel vanwege de sterke asielinstroom en de terreurdreiging.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
-
- Oud-beheerder OVNL
Ik heb de Speld stemwijzer ingevuld en ik ben de dupe! *O*
Gefeliciteerd, u bent de dupe! De komende vier jaar zit u in de slachtofferrol.
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Ah, ik kwam bij 95-plus uit 

Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Ik kwam op links, 'niet rechts'. Klopt ook nog 

Gediplomeerd ongeluksmagneet
- trolly
Ik had 'm niet serieus ingevuld, en moest opnieuw beginnen. Klopt ook :Y
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
- ODRAIL
Hier kwam ik ook op uit. En bij mij klopt het ookArdan schreef:Ik kwam op links, 'niet rechts'. Klopt ook nog
- Suus
- Contacteer:
Ik had Verenigd Rusland. :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- AppleMoose
Ik heb gister het Kieskompas ingevuld. 50PLUS en Partij voor de Dieren stonden op een gedeelde 1e plaats, SP op nummer twee.
Ik heb zelf lang getwijfeld tussen SP en Groenlinks, maar na de programma's doorgenomen te hebben en de afgelopen twee debatten te hebben gezien, ga ik nu toch voor de SP :Y
Ik heb zelf lang getwijfeld tussen SP en Groenlinks, maar na de programma's doorgenomen te hebben en de afgelopen twee debatten te hebben gezien, ga ik nu toch voor de SP :Y
En blandning av sött och salt.
-
Niet voor 50Plus? -o-
Overigens heb ik mijn stembrief nog steeds niet binnen
Ik weet dus niet of ik deze keer kan helpen om het land nog verder naar de tyfus te helpen 
Overigens heb ik mijn stembrief nog steeds niet binnen

- Hainje
Waar zou je op gestemd hebben dan?
-
PVV, gewoon omdat het kan, en Geert wel een mooie schreeuwlelijk is :Y
- Hainje
Dan stem maar niet gr gr xoxoxo
-
Mjah ik ben vooral tegen de zittende ellende, en dingetjes als de LP, Geenpeil en dat soort dingen zijn schattig, maar die halen dan 1-2 zetels als ze geluk hebben waarmee glas plas was...
Dan maar GhertWieldehrs dus :')
Dan maar GhertWieldehrs dus :')
- AppleMoose
Je weet dat Geert Wilders een van de langstzittende Kamerleden is en uit de VVD komt?
Leuk, dat schoppen tegen de zogenaamde elite, maar meneer maakte er zelf deel van uit en hoort zo onderhand bij het meubilair van de Kamer.
Leuk, dat schoppen tegen de zogenaamde elite, maar meneer maakte er zelf deel van uit en hoort zo onderhand bij het meubilair van de Kamer.
En blandning av sött och salt.
-
Kamerlid ja, geen regering
En voor zover mijn politieke kennis rijkt zijn die laatsten verantwoordelijk voor wat er gebeurd, en zou dat, in theorie althans, gecontroleerd moeten worden door de kamer. :')
En je hebt mij nergens horen zeggen dat Geertje de perfecte optie is, die is er namelijk niet. Maar nogmaals, in mijn optiek is dit de beste. Waarmee ik niet stel dat hij koning en premier moet worden, en het dan allemaal goed komt. Maar laat de boel maar even flink overhoop gegooid worden :Y
En voor zover mijn politieke kennis rijkt zijn die laatsten verantwoordelijk voor wat er gebeurd, en zou dat, in theorie althans, gecontroleerd moeten worden door de kamer. :')
En je hebt mij nergens horen zeggen dat Geertje de perfecte optie is, die is er namelijk niet. Maar nogmaals, in mijn optiek is dit de beste. Waarmee ik niet stel dat hij koning en premier moet worden, en het dan allemaal goed komt. Maar laat de boel maar even flink overhoop gegooid worden :Y
- Suus
- Contacteer:
Wilders neemt geen verantwoordelijkheid, anders hadden we in 2012 niet hoeven stemmen voor een Tweede Kamer.
-
En de rest doet dat wel? :')
- isadora
Het zijn allemaal "puppets on a string".
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- isadora
Misschien is het veel boeiender om eens te kijken, wie er zoal aan die "strings" trekken:
http://www.zerohedge.com/news/2017-03-0 ... am-eastern
Daarover horen we op onze staatsomroep natuurlijk niks, want het volk moet dom blijven.
http://www.zerohedge.com/news/2017-03-0 ... am-eastern
Daarover horen we op onze staatsomroep natuurlijk niks, want het volk moet dom blijven.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )