Buurtsupergeneuzel en dergelijke
-
- Donateur
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
In de stationshal van Maastricht is een prachtige Starbucks geopend, naast het geldwisselkantoor.

-
Starbucks en prachtig?
-
- Donateur
De ruimte is prachtig. Toen Cubico nog een zaakje had waar nu de kluisjes staan, hebben we gepiekt wat betreft cappuccino. En ze hadden daar ook heerlijke verse Luikse wafels. Ik was daar vaste klant op maandagochtend, zodat ze standaard begonnen de cappuccino te maken als ze me zagen.
Starbucks heeft dan toch de populariteit van een grote keten. Helaas is alles Amerikaans zoet, de koffie slap en de prijs nog hoger. Maar er zaten best wel wat mensen.
Bij de zaak tegenover het station krijg je waarschijnlijk betere koffie. Dat was lang een Douwe Egberts, maar heet nu “Charlie’s Coffee”. Geen idee of dat nu een hippe zaak is met zure koffie, maar de reviews op Google zijn goed.

Starbucks heeft dan toch de populariteit van een grote keten. Helaas is alles Amerikaans zoet, de koffie slap en de prijs nog hoger. Maar er zaten best wel wat mensen.
Bij de zaak tegenover het station krijg je waarschijnlijk betere koffie. Dat was lang een Douwe Egberts, maar heet nu “Charlie’s Coffee”. Geen idee of dat nu een hippe zaak is met zure koffie, maar de reviews op Google zijn goed.
-
- Donateur
-
- Donateur
Tijd voor een stationshorecadraadje? Be my guest.
-
Maar goed, is Starbucks tegenwoordig een buurtsuper? Nou ja, net als de buurtsuper verkopen ze ook koffie.
-
Het valt onder de "en dergelijke" 

-
- Donateur
Aha. Ik dacht altijd dat dat op het geneuzel sloeg.
-
Daar wordt aan gewerkt, hoorde ik vandaag. De nieuwe CEO van Starbucks vindt dat veel dingen anders moeten.
https://www.deaandeelhouder.nl/nieuws/2 ... utlook-in/
- Suus
- Contacteer:
De beste stationskoffie van de Benelux vind je in Leuven, bij Madmum in het stationsgebouw.umbusko schreef:Tijd voor een stationshorecadraadje? Be my guest.
De beste stationsbroodjes van de Benelux vind je in Luxemburg, bij Le Quai Steffen Take-Away in de stationshal.
Het beste stationsijs van de Benelux vind je bij IJcuypje op Amsterdam Centraal en Rotterdam Centraal.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Op stations koop ik alleen frietjes oorlog bij de Smullers als ik op het punt sta om bezopen een trein in te stappen. Verder is het allemaal veel te duur.
Zag wel dat de Julia's in Breda eind deze maand permanent gaat sluiten, en ook de Broodzaak is al lang niet meer open geweest.
Zag wel dat de Julia's in Breda eind deze maand permanent gaat sluiten, en ook de Broodzaak is al lang niet meer open geweest.
-
- OVNL-beheerder
- Contacteer:
Hm, Julia's vind ik meestal nog wel te vreten als je niet naar de prijs kijkt. Voor de rest van "eten op een station" vind ik het vaak magere kwaliteit voor een veel te hoge prijs...
Smullers doe ik al helemaal nooit meer; ik loop voor die prijs dan liever ergens naar een snackbar met voorkeur voor verse friet...
Smullers doe ik al helemaal nooit meer; ik loop voor die prijs dan liever ergens naar een snackbar met voorkeur voor verse friet...
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
25-05-2025 NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam!
14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
25-05-2025 NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam!
14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
-
Voor de kwaliteitsfriet neem ik zelf graag de trein naar België. 

-
Het is weer komkommers-in-plastic-tijd bij de plaatselijke pluscoop.
-
- OVNL-beheerder
Wat zijn de zelfscankassa's van Ikea traag zeg. Heel veel pop-ups ook. Viel me op dat ze in Duiven (volgens mij) helemaal geen normale kassa's meer hebben zelfs?
Tevens: in twintig minuten weer buiten met wat ik nodig had.
Tevens: in twintig minuten weer buiten met wat ik nodig had.

- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Zo traag vond ik 'm niet de laatste keer dat ik de zelfscan bij IKEA gebruikte. Althans, met het scannen zelf dan... dat ik de hele kassa vast deed lopen met het scannen van m'n Family kaart kostte wel wat tijd omdat er een medewerker bij moest komen 

Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
Volgens mij zijn in Utrecht ook geen reguliere kassa's meer. Wel veel medewerkers die helpen, tussen de betaalzuilen.
- AppleMoose
Die kassa's zijn inderdaad traag in Duiven. Het helpt ook niet dat ze maar een beperkt aantal kassa's open hebben, waardoor je alsnog in een lange rij moet wachten.
En blandning av sött och salt.
- Suus
- Contacteer:
Kom je in Stroe na 24 kilometer lopen, wordt de Spar volledig verbouwd. Geen warm saucijzenbroodje dus 

Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Hainje
En dan nemen ze niet even de moeite om alsnog een worstenbroodje in de oven te doen voor jou? 
(Heuj, 4444e reactie in dit topic
)

(Heuj, 4444e reactie in dit topic

♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
- Suus
- Contacteer:
Worstenbroodje? Ja nee zeg, ik ben boven de grote rivieren…
- Hainje
Hallo boven de grote rivieren, ik ben Hainje. Aangenaam kennis te maken. 

♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
-
-
- Contacteer:
Bij de Ikea in Breda heb je 3 soorten kassa's: reguliere kassa's, zelfscankassa's en kassa's voor als je je artikelen met de Ikea app hebt gescand. (deze kassa's zijn ook daadwerkelijk alleen toegankelijk voor mensen die de Ikea app hebben gebruikt aangezien er ook een poortje voor staat die te openen is door de code te scannen nadat je in de app op betalen hebt gedrukt)
-
Ik word niet zo vrolijk van mijn lokale Plus de laatste tijd en dan met name hoe ze de vracht aangeleverd krijgt. Kleine opsomming van de laatste 2 maanden hier in de buurt:
* 2 autos beschadigd
* Meermaals tegen een boom gereden omdat ze de verplichte rijrichting niet volgen
* Verkeersbord uit de grond gereden
* Metalen hekwerk van de gemeente (3 meter van mijn slaapkamer) binnen een week na plaatsing 's nachts uit de grond gereden, hele buurt wakker
* Bakstenen muur omver gereden (eergisteren)
* Weer eens in de nacht niet de bocht gedraaid krijgen, met de nodige geluidsoverlast vandien (gisteren)
Betreft trouwens niet de Plus in mijn oude dorp Steyl.
* 2 autos beschadigd
* Meermaals tegen een boom gereden omdat ze de verplichte rijrichting niet volgen
* Verkeersbord uit de grond gereden
* Metalen hekwerk van de gemeente (3 meter van mijn slaapkamer) binnen een week na plaatsing 's nachts uit de grond gereden, hele buurt wakker
* Bakstenen muur omver gereden (eergisteren)
* Weer eens in de nacht niet de bocht gedraaid krijgen, met de nodige geluidsoverlast vandien (gisteren)
Betreft trouwens niet de Plus in mijn oude dorp Steyl.
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.