Weerberichtengekwek
-
Re: Weerberichtengekwek
Zelfs hier weer
- trolly
Ook daar weer, ja?
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
Heen en weer ja.
- trolly
Heb jij weer.
Non oltrepassare la linea gialla
-
Ik zie (nog) geen aanwijzingen dat er straks een overvloed van onweer en regen komt. Het is droog en zonnig buiten.
-
- Contacteer:
Nou zeg, het regent echt pijpenstelen hierzo! Ook windstoten trouwens.
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ
Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
-
- OVNL-beheerder
- Contacteer:
Het regent wel vaker in de herfst. Ook in andere seizoenen trouwens...
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
25-05-2025 NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam!
14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
25-05-2025 NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam!
14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
-
- Donateur
- Contacteer:
In Gouda onweert het nu, maar dat trekt snel weer weg.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
- ODRAIL
Hier in Gouda Goverwelle was het rond 19:30 een inktzwarte lucht met zwaar gerommel. Maar gelukkig was het wel droog gebleven.
-
Flink veel regen op Schiphol.
- ODRAIL
Het was vandaag in Gouda, Capelle aan den IJssel en Rotterdam slalommen tussen veel regen en weinig regen.
-
- Donateur
Kweenie wat er met buienradar aan de hand is, maar na een urenlange storing gisteren waarbij de verwachtingen helemaal niet getoond werden, heeft men het nu... nou ja, soortvan 'hersteld'

Het lijkt allemaal sowieso steeds minder te worden: ooit een snel werkende, mooie website/app waarop je instant kon zien waar de druppels vielen en wanneer, lijkt er steeds meer troep aan boord te zijn getrokken waardoor de site steeds trager en instabieler is geworden. Om nog maar te zwijgen over de heel verneukeratieve popup die recent soms verschijnt om je te verleiden te gaan betalen voor een reclamevrije ervaring
Goede alternatieven, buiten het vertrouwde KNMI om?

Het lijkt allemaal sowieso steeds minder te worden: ooit een snel werkende, mooie website/app waarop je instant kon zien waar de druppels vielen en wanneer, lijkt er steeds meer troep aan boord te zijn getrokken waardoor de site steeds trager en instabieler is geworden. Om nog maar te zwijgen over de heel verneukeratieve popup die recent soms verschijnt om je te verleiden te gaan betalen voor een reclamevrije ervaring

-
Ik gebruik Weerplaza.nl.
- Z2N
- Donateur
Gewoon de website van het KNMI gebruiken, de gegevens komen daar toch vandaan en de website is reclamevrij.
-
Weerplaza heeft een heel eigen weerkamer. Data komen mede van het KNMI. Knmi.nl spitst zich meer toe op dataverzameling over klimaat, weerberichten zijn maar bijzaak.
-
Weerplaza is zover ik weet ook de partij die voor ProRail de adviezen omtrent de weercodes geeft (bij bijvoorbeeld hitte of verwachte sneeuwval etc).
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Contacteer:
Ik gebruik vaak weeronline.nl voor het weerbericht en ik lees regelmatig weerblogs op weerverteller.nl. Buienradar gebruik ik eigenlijk weinig tot niet meer. Alleen als ik even de maximumtemperatuur van die dag wil bekijken of de maximale neerslag of wind bijvoorbeeld.TffpaA schreef: ↑wo 16 okt 2024, 08:51 Kweenie wat er met buienradar aan de hand is, maar na een urenlange storing gisteren waarbij de verwachtingen helemaal niet getoond werden, heeft men het nu... nou ja, soortvan 'hersteld'![]()
Het lijkt allemaal sowieso steeds minder te worden: ooit een snel werkende, mooie website/app waarop je instant kon zien waar de druppels vielen en wanneer, lijkt er steeds meer troep aan boord te zijn getrokken waardoor de site steeds trager en instabieler is geworden. Om nog maar te zwijgen over de heel verneukeratieve popup die recent soms verschijnt om je te verleiden te gaan betalen voor een reclamevrije ervaring![]()
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ
- ODRAIL
Weeronline is hetzelfde bedrijf als Weerplaza. Alleen de vormgeving op de websites verschilt.
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Als 'buienradar' gebruik ik de app 'buienalarm'. Voor het weerbericht een combinatie van de NOS app (ik vind het fijn om een verhaaltje te lezen), buienradar en accuweather. Mijn roei maatjes vertrouwen altijd op mijn voorspelling van het weer 

-
- Contacteer:
Na wekenlange droogte met eigenlijk alleen maar soms een beetje motregen, viel er vandaag eindelijk regen van betekenis. Zo'n half uurtje geleden regende het hier zelfs pijpenstelen! De herfst is weer terug.
- Z2N
- Donateur
Ik dacht vanmiddag even droog over te gaan richting Appie, maar op de terugweg was de bui zodanig dat er naast de hagel zoveel regen viel dat ik mijn broek maar gewisseld heb bij thuiskomst: die was volledig doorweekt. 

- ICE11
Het sneeuwt. En zondag weer 16 graden voorspeld....
- ODRAIL
Hier in Gouda Goverwelle valt er momenteel een mix van regen en natte sneeuw.
- Suus
- Contacteer:
Vandaag heerlijk onder een prachtige blauwe lucht met lichte bewolking gewandeld en zelfs meerdere periodes in de zon in het uiterste westen van de provincie Luik en het uiterste oosten van de provincie Waals-Brabant
Het was wel redelijk frips, met slechts 4 graden en een behoorlijke wind.

Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- ArrivaBas
- Contacteer:
Ik moest vanochtend de ruiten krabben voor ik met mijn auto naar kantoor kon rijden (en later op de ochtend nog een keer bij de dienstauto van mijn werkgever). Bij Leerdam reed ik een flinke sneeuwbui in en Zaltbommel was daadwerkelijk een beetje wit door de sneeuwval.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022