Coronavirus
-
Re: Coronavirus
Over pleasen gesproken, waren er geen verkiezingen binnenkort? 

- ArrivaBas
- Contacteer:
Dat percentage positief is behoorlijk omlaag geschoten in een week tijd. 

"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Exact, en dan wel sarcastisch aangezien ik nu om half zeven 's ochtends al fors meer autoverkeer zie dan tijdens de eerste lockdown een uur later.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
marvinkok schreef: ↑di 09 mar 2021, 13:44Bij NS en andere vervoerders misschien, Keolis rijdt juist sinds vorige week weer (zover het materieel het toelaat) op volle sterkte...
Ik zit op dit moment midden in de spits in een volle flirt3. Maarja bij NS met SNG3 niet anders in de ochtendspits, hele stuk vamaf Rijssen tot Apeldoorn vol.
- Suus
- Contacteer:
Met dat AstraZeneca gaat het nog steeds niet lekker.
In principe worden in de eerste ronde van Zuid-Nederland naar Noord-Nederland de 64 en 63-jarigen en de geselecteerde risicogroepen zoals mensen met longklachten en zwaar overgewicht geprikt. Zeeland, Noord-Brabant en Limburg zijn nu bijna met de eerste ronde klaar. Als je van zuid naar noord gaat, verwacht je dat daarna Zuid-Holland snel aan de beurt komt. Maar nee, ze gaan nu Gelderland, Utrecht en Flevoland in deze volgorde prikken. Wanneer Zuid-Holland aan de beurt is, is nog niet besloten
In principe worden in de eerste ronde van Zuid-Nederland naar Noord-Nederland de 64 en 63-jarigen en de geselecteerde risicogroepen zoals mensen met longklachten en zwaar overgewicht geprikt. Zeeland, Noord-Brabant en Limburg zijn nu bijna met de eerste ronde klaar. Als je van zuid naar noord gaat, verwacht je dat daarna Zuid-Holland snel aan de beurt komt. Maar nee, ze gaan nu Gelderland, Utrecht en Flevoland in deze volgorde prikken. Wanneer Zuid-Holland aan de beurt is, is nog niet besloten

Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
De risicogroepen kwamen toch achter de 60-65 jarigen aan? Of is de planning alweer gewijzigd.
Dat Zuid-Holland later komt zal in de beschikbaarheid zitten: in Zuid-Holland wonen nou eenmaal een stuk meer mensen dan in die andere drie provincies, dat zal voor het aandeel genoemde groepen ook wel gelden.
Dat Zuid-Holland later komt zal in de beschikbaarheid zitten: in Zuid-Holland wonen nou eenmaal een stuk meer mensen dan in die andere drie provincies, dat zal voor het aandeel genoemde groepen ook wel gelden.
Schapekop in de Keistad
-
De groep met BMI>40 gaat gelijk met de 63- en 64-jarigen. Andere risicogroepen inderdaad later.
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Waar heb je gehoord dat longpatiënten dan ook al aan de beurt zijn?Suus schreef: ↑di 09 mar 2021, 17:35 Met dat AstraZeneca gaat het nog steeds niet lekker.
In principe worden in de eerste ronde van Zuid-Nederland naar Noord-Nederland de 64 en 63-jarigen en de geselecteerde risicogroepen zoals mensen met longklachten en zwaar overgewicht geprikt. Zeeland, Noord-Brabant en Limburg zijn nu bijna met de eerste ronde klaar. Als je van zuid naar noord gaat, verwacht je dat daarna Zuid-Holland snel aan de beurt komt. Maar nee, ze gaan nu Gelderland, Utrecht en Flevoland in deze volgorde prikken. Wanneer Zuid-Holland aan de beurt is, is nog niet besloten![]()
- Suus
- Contacteer:
De mensen bij ademhalingsproblemen horen bij groep 5 van deze lijst en het was de bedoeling die bij de eerste vaccinatieronde met AstraZeneca door de huisarts mee te nemen: https://www.rivm.nl/covid-19-vaccinatie ... icogroepen
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Ademhalingsproblemen door neurologische aandoening is wel iets anders dan astma/copd.
-
Is al het buitenland dan hoogrisicogebied? Wordt bijzonder lastig controleren anders, en zelfs dan zijn de grenzen nog zo lek als een mandje.Suus schreef: ↑di 09 mar 2021, 12:22 Vanaf vandaag tot vrijdag ligt een wetsvoorstel ter inzage waarmee de overheid mensen die ons land vanuit hoogrisicogebieden binnenreizen ongeacht vervoersmiddel verplicht 10 dagen thuisquarantaine kan opleggen, in plaats van de vrijblijvendheid die nu nog van toepassing is.
https://www.internetconsultatie.nl/quarantaine
- Z2N
- Donateur
Alle gebieden die code oranje of rood zijn ja. 

-
En welke zijn dat niet? 
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Curaçao?
- Z2N
- Donateur
- Suus
- Contacteer:
Daantje heeft gelijk. Vanaf Curaçao maar ook alle andere tot het koninkrijk behorende Antillen hebben geen testverplichting en quarantaineadvies bij binnenreizen. Bij vertrek naar die eilanden vaak wel, maar ook niet voor allemaal.
- Pascal1998
- Contacteer:
Oeh, dat vinden die rappertjes en andere influencers niet zo leuk... Nu komen ze zo snel mogelijk naar Nederland toe omdat ze nog in Dubai zitten
Instagram: https://www.instagram.com/ovspotter_pascal/
- Hainje
Hahaha, gij met u derderangs rappertjes. 

♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
- Suus
- Contacteer:
Volgens mij wordt zelfs overwegen de Verenigde Arabische Emiraten op de lijst met landen met vliegverbod te zetten, omdat de Zuid-Afrikaanse variant daar nu de meest prominente variant zou zijn, maar ik heb nog niet gelezen dat het doorgaat.
- ODRAIL
Bedankt voor dit berichtSuus schreef: ↑di 09 mar 2021, 17:35 Met dat AstraZeneca gaat het nog steeds niet lekker.
In principe worden in de eerste ronde van Zuid-Nederland naar Noord-Nederland de 64 en 63-jarigen en de geselecteerde risicogroepen zoals mensen met longklachten en zwaar overgewicht geprikt. Zeeland, Noord-Brabant en Limburg zijn nu bijna met de eerste ronde klaar. Als je van zuid naar noord gaat, verwacht je dat daarna Zuid-Holland snel aan de beurt komt. Maar nee, ze gaan nu Gelderland, Utrecht en Flevoland in deze volgorde prikken. Wanneer Zuid-Holland aan de beurt is, is nog niet besloten![]()

Heb je misschien ook een bron van dit bericht?
Of een link waar ik deze informatie kan vinden?
-
Google.nl 

- Z2N
- Donateur
Sowieso zou ik het wel prettig vinden als er wat meer bronnen gebruikt en gepubliceerd zouden worden, zodat uitspraken gecontroleerd kunnen worden en je zelf door kan lezen. Op Google komt ook nepnieuws naar voren.
- ODRAIL
@Z2N: Hier sluit ik mij bij aan.
- Hainje
Facebook is anders 100% betrouwbaar. 

♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
- Pascal1998
- Contacteer:
Ik geloof niet perce wat er op Porumboek, Twitter of Instagram geschreven wordt, ga af op wat er in de Main Stream Media komt
Instagram: https://www.instagram.com/ovspotter_pascal/