Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5826
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Bijvoorbeeld, dat je het hele systeem (besturingssysteem en applicaties en drivers) in één slag kunt updaten.
Dat er geen of nauwelijks malware of virussen zijn, dus geen gedoe met anti-dit en anti-dat om je systeem en data een beetje betrouwbaar te houden.
Ik gebruik alleen maar Linux op al mijn PC's, al sinds een jaar of 15 en heb nog nooit een virus gehad.
En ik kan nog een hele trits andere zaken opnoemen.
Lees de links maar eens, die ik hierboven heb aangegeven.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door tsov »

Suus schreef:De ING-app heeft nu besneeuwde dennenbomen en sneeuwvlokjes op het inlogscherm :')
In het Fijne-feestdagenbericht in de app staat zelfs een kerstboom in ASCII-art! *O*
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Hendrik
Berichten: 2554
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hendrik »

isadora schreef:Bijvoorbeeld, dat je het hele systeem (besturingssysteem en applicaties en drivers) in één slag kunt updaten.
Dat er geen of nauwelijks malware of virussen zijn, dus geen gedoe met anti-dit en anti-dat om je systeem en data een beetje betrouwbaar te houden.
Ik gebruik alleen maar Linux op al mijn PC's, al sinds een jaar of 15 en heb nog nooit een virus gehad.
En ik kan nog een hele trits andere zaken opnoemen.
Lees de links maar eens, die ik hierboven heb aangegeven.
Nu lijkt het net alsof updaten bij Windows enorm veel moeite kost en dat je Windows-systeem dagelijks geïnfecteerd wordt met virussen. Zó erg is het natuurlijk ook weer niet. Zeker niet bij de recente versies. Ik gebruik (om een voorbeeld te noemen) al een jaar of 20 alleen maar Windows op mijn PC's en heb nog nooit een virus gehad...
Maar goed, dit is natuurlijk niet het grote computertopic! :wink:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13560
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

22 december, 3 dagen voor kerst, en wat heeft Wubbo in zijn hoofd tijdens het boodschappen doen? Sinterklaasmuziek... -o-
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12913
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

🍉
Mdk
Berichten: 1255
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mdk »

Bij twijfel altijd klagen
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6063
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Wubbo schreef:22 december, 3 dagen voor kerst, en wat heeft Wubbo in zijn hoofd tijdens het boodschappen doen? Sinterklaasmuziek... -o-
Sinterklaasliedjes met Kerst, kerstliedjes in de zomer, de seizoenen lopen sowieso een beetje doorelkaar bij jou geloof ik (A)
Goh.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13560
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

Dank voor de suggesties! Ik neem ze mee en ben benieuwd wat ik op eerste kerstdag in mijn hoofd heb. Zal dan wel iets zomers worden ofzo ;-)
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6063
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Je werkt op kantoor zeker, met je 'ik neem het mee' :P
Goh.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13560
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

Dank voor de suggesties! Ik doe er niks mee en ben benieuwd wat ik op eerste kerstdag in mijn hoofd heb. Zal dan wel iets zomers worden ofzo ;-)


Zo beter? :P
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15414
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

De zin "ik neem het mee" of "We nemen het mee" is de meest gebruikte kantooruitspraak van 2017 :pos: :wink: .
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39321
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Hoefde ik vanmiddag een keer niet op de heftrucks te letten terwijl ik door het magazijn heen naar de kerstborrel op 't werk liep, kruist er opeens een bezorgbusje van de Plus m'n weg. Die had ik even niet binnen in het pand verwacht op dat moment :P
Nooit geweten dat de Plus ook buffetten levert, maar blijkbaar in Ede wel. En lekker ook :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15414
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Je moet wel blijven opletten hoor :wink: .
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6063
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Wubbo, dat komt dichter bij de realiteit :pos: :mrgreen:
Goh.
MdJ
Berichten: 4540
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door MdJ »

KM46 schreef:De zin "ik neem het mee" of "We nemen het mee" is de meest gebruikte kantooruitspraak van 2017 :pos: :wink: .
Ik hoor wat je zegt.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51024
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Gaan we zo beginnen?

Het is goed dat Wubbo de taak weer dedicated gaat doen. Ondertussen willen allerlei forumgebruikers iets tegen hem aanhouden of zelfs een bila'tje in de vorm van een stand up houden. Daarom moest Wubbo deze week eerder gas geven, en dat ging via een andere aanvliegroute, waarbij iets naar wat personen toe gecommuniceerd moest worden.

*O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15414
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

@Suus: Ben inmiddels wel benieuwd wat er in die kerstdoos van afgelopen dinsdag zat :wink: ?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51024
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Een serveerplank, twee serveerschaaltjes, een cervelaatworst, ham, pasta, pastasaus, soepstengels, olijven, pesto, chips, appelsap en een brief van de directie. Dat was het wel zo’n beetje.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15414
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Een gemiddeld pakket dus :pos: :wink: .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51024
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Weinig spullen die ik nooit zou eten, dus een geslaagd pakket.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21512
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Vanmiddag vond in Den Haag de opening plaats van Donuts and Co. De opening werd verricht door Ben Ungermann, verliezend finalist van Masterchef Australia 2017.
Als grote fan van dat programma, moést ik daar wel bij zijn, en dat was reden genoeg om mijn oorspronkelijk geplande reis naar Almere en Zwolle maar even uit te stellen. :P
De eerste 100 klanten, waartoe ik behoorde, kregen een gratis donut met door Ben gemaakt gerookt vanilleijs en uiteraard kon iedereen ook met hem op de foto :D :
Afbeelding
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5826
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Gerookt vanille-ijs?
Klinkt gaaf, maar smaakte het ook zo?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5826
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Ik zag vanmiddag al een melding staan over een aanrijding met een persoon tussen Breda en Tilburg.
De verwachting is, dat alles weer normaal is vanaf half twaalf aanstaande.
Duurt toch meestal nooit zo lang?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6063
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Meestal zo'n anderhalf tot drie uur. Het ligt er ook aan of meteen duidelijk is of het om een zelfdoding gaat of niet. Bij een ongeluk of misdrijf duurt het logischerwijs langer omdat er eerst een uitgebreid onderzoek moet plaatsvinden. En verder kan er natuurlijk schade aan de trein en/of infrastructuur ontstaan waardoor het langer duurt dan gemiddeld.
Goh.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21512
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

isadora schreef:Gerookt vanille-ijs?
Klinkt gaaf, maar smaakte het ook zo?
Ja, het smaakte naar vanille, maar je proefde ook de rooksmaak. Het was erg lekker. :D
Helaas kun je vanaf nu bij die winkel alleen nog maar donuts eten; voor het ijs moet je naar Australië gaan. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 109 gasten