Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
baladid schreef:Het bestuur moet natuurlijk wel de maatschappij weerspiegelen.
Is er al een allochtoon in het team? Anders soliciteer ik wel, om het allochtonenaandeel te versterken. ;)
De neger omdat het moet?
Er stond niets voor niets een smiley achter (En nee, ik ben niet zwart. Al is mijn vader wel op Curaçao geboren...)
Die joode ahle Zick, die maache mer jrad mit, denn die joode ahle Zick vun Morje, die es hück.
De goede oude tijd, die beleven we net, want de goede oude tijd van morgen is vandaag.
Alweer heel wat jaren geleden (toen er nog twee nullen in de jaartallen zaten) heb ik ooit een forum gemodereerd. Het bleek een slangenkuil en gaf allerlei ellende, dat ik besloten heb mij daar voortaan ver buiten te houden. Ik zie ook niet in hoe ik het beheren van een forum goed kan combineren met een echt leven. Ik blijf dus lekker in het blauw berichtjes plaatsen en in de wiki fröbelen.
Kortom, ik wens de nieuwe forumbeheerder(s) alvast veel succes, en that's it.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Eigenlijk is Mikos wel sluw bezig door een paar leden voor te dragen die redelijk bizar zouden zijn als beheerder zodat men uiteindelijk in hem de ideale kandidaat gaat zien:
JWM > Kan zichzelf niet eens in het gareel houden.
Pedaalemmerzak > Maakt ondanks nickname overal een bende van.
KM46 > Doet geen vrijwilligerswerk zonder soep tussen de middag.
Chrysa > Moet eerst zichzelf nog ontdekken.
Aking > Behoeft geen verdere toelichting.
Ik ben beheerder op een ander forum, maar het er is voldoende zelfreinigend vermogen aanwezig zodat ik niet elke dag drie keer aan de knoppen hoef te zitten. Als dat niet zo was, was ik er ook al lang mee genokt...
Maar voor zover ik dat hier kan zien valt het me nog mee hoor. En dan blijft er nog steeds genoeg werk over ;)
Kijk, iemand die mijn beste kant weet te benoemen!
Ikzelf heb ooit al beheerderservaring opgedaan op een verder niet nader te noemen forum, waar het er uiteindelijk op neerkwam dat ik de hele website begonnen ben voort te stuwen bij gebrek aan inzet van de rest van het beheer. Door het aanwezige (meer afwezig dan aanwezig) 'management' werd dat niet bepaald gewaardeerd en binnen de kortste keren stond ik buiten het forum, ik geloof dat ik er zelfs een permaban heb gekregen.
Ik was daardoor overigens wel twaalf maanden op rij Beheerder van de Maand. (A)
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
Twaalf maal beheerder van de maand... Dat roept vragen op. Ben je dan niet gewoon beheerder van het jaar? Of ben je twee keer beheerder van het halve jaar geworden, of één keer van het academisch jaar? En moeten we hier niet een beheerder van de maand kiezen? Ik nomineer Wubbo en Daniël en Chrysa en JWM voorlopig even.
Mwah, aangezien ik de Beheerder van de Maand had ingevoerd en de rest het niet erkende, stond de BvdM eigenlijk vooraf al vast. Aan het invoeren van Beheerder van het Jaar ben ik nooit toegekomen...
Jezelf constant op de borst kloppen en vervolgens verbaasd zijn dat ze je er uit schoppen? Hoe is het met dat niet nader te noemen forum eigenlijk vergaan na je vertrek, dat bruist zeker weer als nooit te voren?
Ik heb geen idee, ik ben er in de prullenbak gegooid en er nooit terug geweest. In de wandelgangen hoor ik dat het allemaal nooit meer zo is geworden als in die gouden tijden. Dat zat hem niet alleen in mijn vertrek, maar ook in het vertrek van andere beheerders, die al dan niet weg werden gestuurd. Misschien moet je er eens kijken? Of heb jij toevallig interessante weetjes?
ArrivaBas schreef:Je vergeet Hainje en Ardan nu af te kraken of te nomineren :Y .
Hoho, dat zijn geen nominates van Mikos. De bescheiden Hainje denkt zelf dat het beheer hem als meest ideale kandiaat ziet en door eerst afwijzend te reageren gaat hij er vanuit dat het beheer binnenkort alsnog smekend op de stoep staat. Over Ardan durf ik niks te zeggen.
Blijven opletten, JWM. Het zijn allemaal kleine zetten in Mikos' ragfijne spel.
JWM schreef:Eigenlijk is Mikos wel sluw
Iemand die in z'n eentje een dubbeldekker kan controleren, ontloop je niet zo snel. Veiligheidshalve nomineer ik Mikos dus ook maar, want de maand is nog lang...
Dat staaft dan in ieder geval de verhalen die ik er over hoor. Dat spreekt wel in mijn voordeel; als ik ergens vertrek, dondert de hele boel in elkaar als een kaartenhuis.
Mikos schreef:Dat staaft dan in ieder geval de verhalen die ik er over hoor. Dat spreekt wel in mijn voordeel; als ik ergens vertrek, dondert de hele boel in elkaar als een kaartenhuis.
OHIH is inderdaad zo goed als dood. Volgens mij is de webmaster een huisjesverhuurbedrijf in Polen begonnen ofzo.
Wel treurig dat een enkeling het nog stug blijft volhouden in het raadplaatjestopic.
Alargule schreef:Volgens mij is de webmaster een huisjesverhuurbedrijf in PolenTsjechië begonnen ofzo.
Treurig, ja. En dan moet je je voorstellen dat al die verhalen in dat ene subforum allemaal daar terecht zijn gekomen omdat er een beheerder was die daar een opzetje voor maakte. Je kunt ongeveer precies zien wanneer ik van dat forum verbannen ben; sindsdien zijn er nauwelijks meer verhalen geplaatst.
Dit alles zonder mijzelf op de borst te kloppen en te laten zien hoe goed dat forum het had toen ik er nog kwam. (A)