Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
GroeneRuiter
Berichten: 82
Lid geworden op: do 01 jun 2017, 16:46

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door GroeneRuiter »

Interessant, maarreh mij niet gezien. :6
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Ik gebruik nooit boter of margarine. Brood eet ik bijna niet meer, en sowieso smeerde ik daar al nooit een van de twee op.
En voor bakken heb ik zo'n mooi kankerlaagje in mijn koekenpan, dus ook daar heb ik het niet voor nodig. *O*

Ik heb nog een fles olijfolie in m'n kast staan, maar die is voor het laatst gebruikt door toen nog mijn meisje, dus dat is ook alweer even geleden.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3469
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

Inmiddels is ze een hij geworden?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Nee, inmiddels is ze het meisje van iemand anders :)
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3469
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

:cry:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Ach, zo is natoer...

Zij is kindernamen aan het bespreken, en ik heb weer twee nieuwe nationaliteiten aan m'n lijstje toegevoegd. Iedereen heppiej *O*
GroeneRuiter
Berichten: 82
Lid geworden op: do 01 jun 2017, 16:46

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door GroeneRuiter »

Het zat vandaag lekker mee met de boodschapjes. Bij Aldi hadden ze nog grootverpakkingen hamburgers (acht stuks) over van vorige week, dus hebben ze de kassaprijs naar drie euro verlaagd én gaven ze over die drie euro nog 30% korting. Dus ik nam mooi voor 2,10 euro 900 gram best wel flinke hamburgers mee naar huis. *O* En nee, ik heb ze niet gebakken in de Blue Band. (A)
Tevens heb ik nog 50 cent 'verdiend' doordat iemand ergens midden op een parkeervak een karretje achter had gelaten. De plek om de karretjes neer te zetten was overigens maar tien meter lopen, dus dat was snel verdiend. :Y
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12827
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

Aking schreef:Nee, inmiddels is ze het meisje van iemand anders :)
Die uit Serbistan? :o
🍉
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Die uit het land van Univerexport en Maxi ja, om maar even ontopik te blijven *O*
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3469
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

Ik was vanmiddag even bij de Plus (want vega-dingen in de aanbieding, jee!) en zag dat de schappen met peulvruchten toch aardig leeg waren.

Hamsteren is real!
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13191
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

Zolang we nog niet gaan vechten om rollen pleepapier is de wereld nog niet verloren hier. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39189
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

Mwoh, toen ik gisteren boodschappen deed was het vak me wc papier en keukenpapier toch leger dan normaal.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
GroeneRuiter
Berichten: 82
Lid geworden op: do 01 jun 2017, 16:46

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door GroeneRuiter »

Over wc-papier gesproken. Er is deze week bij Lidl weer een aanbieding. Heb het vandaag zelf ook gehaald, maar de man achter me nam maar meteen 100 rollen mee (m.a.w. vijf pakken). Dat soort dingen zag ik vorige keren dat die aanbieding er was ook, maar dat zal nu wel wat heviger zijn. *O*
Overal is nu overigens vegetarisch 'vlees' in de aanbieding i.v.m. de nationale week zonder vlees. Nadeel voor mij is daardoor wel dat er vrij weinig (echt) vlees in de aanbieding is. :(
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door AppleMoose »

Discriminatie! Wij Eischen Goedkoop Vleesch! :twisted:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

GroeneRuiter schreef:Nadeel voor mij is daardoor wel dat er vrij weinig (echt) vlees in de aanbieding is. :(
Want goedkoop vlees is een mensenrecht?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Post
Berichten: 814
Lid geworden op: do 28 mei 2015, 20:33
Locatie: Uden

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Post »

Want alleen als mensenrechten geschonden worden mogen we dat hier nog benoemen als nadeel?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Voor dat goedkope pakje vlees zijn wel levende wezens doelmatig gedood, dat lijkt hier even vergeten te worden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Lidl heeft vegetarisch vlees niet in de aanbieding hoor. Wel opnieuw ingedeeld vorige week, vorige week was een instroommoment van nieuwe producten.
PHS

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door AppleMoose »

Suus schreef:Voor dat goedkope pakje vlees zijn wel levende wezens doelmatig gedood, dat lijkt hier even vergeten te worden.
Ik vind dit een beetje hypocriet. Je eet zelf ook vlees als ik mij niet vergis. Biologisch misschien, maar ook voor biologisch vlees worden levende wezens doelmatig gedood. Dus op dat punt maakt het geen moer uit. En ze worden niet alleen gedood, ook gefokt, puur en alleen voor consumptie. Die paar dagen dat ze langer mogen leven / buiten mogen zijn dan dieren die niet 'biologisch' worden gehouden, doen daar niets aan af.

Edit: PHS was me net voor.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ferdinand »

Hmm, dat is raar.

Ik heb dus vanmiddag een Jumbo Extra account aangemaakt om die gratis chocola op te halen.

Ik heb €1 besteed en die chocoladereep gekocht en bij het scannen ging het gewoon goed en ging de reep naar €0.

Nu lees ik op de site dat je minimaal €10 moet besteden. Is dat nou echt net ingevoerd, of herkennen de kassa's het gewoon niet?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Vraag het de Jumbo?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ronaldussen schreef:
Suus schreef:Voor dat goedkope pakje vlees zijn wel levende wezens doelmatig gedood, dat lijkt hier even vergeten te worden.
Ik vind dit een beetje hypocriet. Je eet zelf ook vlees als ik mij niet vergis. Biologisch misschien, maar ook voor biologisch vlees worden levende wezens doelmatig gedood. Dus op dat punt maakt het geen moer uit. En ze worden niet alleen gedood, ook gefokt, puur en alleen voor consumptie. Die paar dagen dat ze langer mogen leven / buiten mogen zijn dan dieren die niet 'biologisch' worden gehouden, doen daar niets aan af.

Edit: PHS was me net voor.
Ik ben niet tegen vlees eten, ik ben tegen de negatieve spiraal die is gecreëerd in de vleesindustrie en die wordt aangesterkt door te stunten met de prijs van vlees.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
PHS

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Dus aan jou als consument de schone taak om mee te helpen strijden tegen deze toestanden en minder vlees (en vooral minder actievlees) te kopen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten