Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ik heb zo’n ding een tijd geleden gezien op RTV Rijnmond, toen de Jumbo in Krimpen er een had geïnstalleerd. Maar lokaal wordt nog vastgehouden aan distributie van de door een winkelmedewerker schoongemaakte winkelwagens met behulp van dranghekken en een beveiliger.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Mikos »

cassie127 schreef: za 28 nov 2020, 10:50 Hier in Raalte kan men bij de Albert Heijn al ik denk bijna 2 maanden de kar in zo'n ding zetten en dan laten reinigen.
De Jumbo op Noord heeft er ook al maanden een, die staat zelfs buiten, weliswaar onder de overkoepelende woningbrug.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door AppleMoose »

En werkt het een beetje vlot? Het ziet er nogal omslachtig en als iets dat relatief veel tijd kost uit.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Mikos »

Karretje erin, seconde wachten (karretje wordt besproeid) en er weer uithalen. Bij de Jumbo heb ik het een keer geprobeerd, bij de AH staat hij niet zo handig, dus loop ik er daar meestal langs. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, mijn handen wil ik graag desinfecteren, daar zie ik de meerwaarde wel van, de karretjes, tja...
umbusko
Donateur
Berichten: 5313
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door umbusko »

In Maastricht moet ik bij de AH al heel lang zelf mijn karretje schoonmaken. Vaak is er bij het terugbrengen meteen een nieuwe klant die je karretje wil hebben en lang niet iedereen gaat langs de tafel met schoonmaakspul.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Je handen vaak en goed wassen heeft ook meer nut dan de handgreep van een winkelwagentje poetsen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door ArrivaBas »

Ik zie tijdens werk in de supermarkt nog steeds klanten die plastic handschoentjes dragen. Zouden die thuis dan alsnog hun handen stuk wassen?
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ardan »

Zijn er hier mensen die hun boodschappen thuis nog wassen en afspoelen?
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ik was het meeste groente en fruit wel. Een banaan niet, maar een wortel of appel wel.

En uiteraard was ik mijn handen voordat ik voedingsmiddelen ga aanraken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Mikos »

De potjes doperwten en bakjes met kipfilet gaan hier direct bij de voordeur door een bak met desinfecterende gel voordat ze de drempel over komen. Daar ga ik geen risico mee lopen, zolang ik al die grijpgrage handjes om me heen in de supermarkt zie die van alles aanraken en liefst weer terugzetten. Allemaal van die mensen die hun handen niet desinfecteren en de karretjes ook niet. Joost mag weten wat er allemaal aan mijn gekochte producten kleeft zodra ik ze op de kassaband zet. Om maar niet over die kassaband te spreken... of de handen van de kassajuffrouw!

Nee, natuurlijk niet. Daarom ben ik voorstander van desinfecterend middel bij de voordeur en de verplichting die te gebruiken voordat je de winkel in stapt. Je moet vooral niet te lang over alles nadenken, vind ik, dan durf je op een gegeven moment niks meer.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door AppleMoose »

Je zegt nu wel dat je en grapje maakt, maar ondertussen... :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Mikos »

:mrgreen: (A)
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3463
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

Gelukkig vanmiddag Chris Rea gehoord in de Albert Heijn, de Sinterklaasliedjes kunnen weer voor een aantal maanden de kast in.

Serieus, wie wordt er blij van de hele dag Sinterklaasliedjes in zo'n supermarkt?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ardan »

Maar echt. Verschrikkelijk.
Om nog maar te zwijgen over hoe lang dat na je bezoek nog in je hoofd rondspookt. Bijvoorbeeld 'Oh kom er eens kijken' door het hele ensemble van Kabouter Plop, vaak bij de Ap te horen.
Ik doe ook maar wat
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door webguy »

Suus schreef: za 28 nov 2020, 11:13Maar lokaal wordt nog vastgehouden aan distributie van de door een winkelmedewerker schoongemaakte winkelwagens met behulp van dranghekken en een beveiliger.
Hier ook, ze zijn alleen zo fanatiek, dat de hele ingang van de AH klaarstaat met 4 rijen karretjes en je dus moet wurmen en wachten om een karretje er uit te kunnen halen...
umbusko
Donateur
Berichten: 5313
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door umbusko »

Tom024 schreef: zo 06 dec 2020, 16:56 Serieus, wie wordt er blij van de hele dag Sinterklaasliedjes in zo'n supermarkt?
FTFY (A) (Het enige goede antwoord is natuurlijk "helemaal niemand".)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

De kerstcommercial van de Plus speelt zich dit jaar grotendeels af in een bus. En hoewel de buitenkant keurig geanonimiseerd is betreft het overduidelijk een Amba van Arriva. Maar herkent iemand ook waar ze met dat ding rondrijden?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
cassie127
Berichten: 6584
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

Ik zie op de achtergrond na 4 seconden in iedergeval de lijnennetkaart van Nijmegen
Laatst gewijzigd door cassie127 op zo 06 dec 2020, 20:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

Die netkaart viel me ook al op ja, maar kon even niet thuisbrengen van welke plaats die was. Er is later ook nog een netkaart in een abri te zien, maar die lijkt weer anders te zijn.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
cassie127
Berichten: 6584
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

Inderdaad, als ik naar de vertrekstaat kijk doet mij het denken aan een halte van de RET... Dus kan maar zo zijn dat het deels in regio Nijmegen en deels in regio Rotterdam is opgenomen (zou ook de hoeveelheid industrie en water in de reclame kunnen verklaren)
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door ArrivaBas »

De (ex-)8329 heeft zo te zien de meest prominente rol. Ik vind het wel weer een reclame die mooi in elkaar zit. :pos:
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5260
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Lijn 45 »

De 8329 is in mei verkocht aan Wijdemeren Tours, samen met de 8316.

Het shot met de vuurtotren op 0:17 is bij Hellevoetsluis gemaakt.
Laatst gewijzigd door Lijn 45 op zo 06 dec 2020, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

De RET heeft echt andere vertrekstaten. Is het niet op Voorne-Putten?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5260
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Lijn 45 »

De vertrekstaten zijn van een lijn 2 en 3, die in tegenovergestelde richting rijden. Op de kaart daarnaast is onder andere Kesteren te zien.
Laatst gewijzigd door Lijn 45 op zo 06 dec 2020, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Frank93
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 16:31

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Frank93 »

De lijnennetkaart op ongeveer 12 seconden is van het gebied ten westen van Arnhem/Nijmegen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten