Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door AppleMoose »

Tom024 schreef: di 30 nov 2021, 09:12 Worden jullie ook zo lekker passief-agressief van de sinterklaasmuzak die je nu hoort in elke supermarkt en winkelstraat?

:x
Draaiorgel doet het ook altijd goed in deze tijd *O* Momenteel word ik vooral agressief van de sinterklaasreclames op tv, vooral die van de Lidl... En na 5 december luister ik geen radio meer totdat de Top2000 begint, want aan kerstliedjes heb ik helemaal een schijthekel gekregen :evil: :evil:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door ArrivaBas »

Sommige reclames zie je zo vaak zodat ze ver voordat ze echt relevant worden allang uitgemolken zijn. :X
Verder heb ik ook bijna geen kerstmuziek meer opstaan. Meestal heb ik een piek in kerstmuziek ergens tussen half oktober en half november, waarna ik tot medio januari uiteindelijk toch weer teruggrijp op mijn gevestigde orde en leuke nummers uit de Top 2000 die ik nog niet kende.
Maar om on-topic te blijven: Zaterdag spotte ik nog van die verrijdbare kartonnen schappen met uitdeelsnoep gericht op Sint-Maarten. :')
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ik heb de kerstreclame van de blauwe grootgrutter alweer gezien. Er zit een hamster genaamd Harry in :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door AppleMoose »

Die gaat in de gourmetpan, hoop ik?

De Aldi-kerstreclame gaat ook helemaal nergens over... Reclamebureau heeft gemerkt dat 'trouwe dieren' het goed doen in deze tijd, dus dachten ze vast dat dat met een winkelwagentje ook wel gaat lukken :') :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door en-es »

Wat een afknapper de Albert Heijn in Baarn. Kassastoring bij zowel zelfscan en gewone kassa. Kon ik zonder boodschappen weer weg. :N
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Chrysa »

Pizza en een ijsthee gehaald bij de Jumbo foodmarkt. Had €8.49 moeten zijn, maar ik heb €5.14 betaald. Ik heb daar nog nooit het juiste bedrag betaalt voor mijn eten volgens mij. :')
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door diederickx »

Het is te zien aan je spelling.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Meltrain »

en-es schreef: di 14 dec 2021, 11:58 Wat een afknapper de Albert Heijn in Baarn. Kassastoring bij zowel zelfscan en gewone kassa. Kon ik zonder boodschappen weer weg. :N
Je mocht de boodschappen dus niet gratis meenemen? :o
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
DDietzen
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 12:58

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door DDietzen »

diederickx schreef: di 14 dec 2021, 14:11 Het is te zien aan je spelling.
Allé, ga ergens anders mieren neuken gij! :p
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door en-es »

Meltrain schreef: di 14 dec 2021, 14:32
en-es schreef: di 14 dec 2021, 11:58 Wat een afknapper de Albert Heijn in Baarn. Kassastoring bij zowel zelfscan en gewone kassa. Kon ik zonder boodschappen weer weg. :N
Je mocht de boodschappen dus niet gratis meenemen? :o
Nee, heb het wel gevraagd. Ik mocht ze wel op de band laten liggen en weg gaan.
PHS

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door PHS »

Maar bij de Jumbo/Lidl/Aldi doen de kassa's het wel, meneer.

En weer verlaat een tevreden klant het pand! :mrgreen:
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

Het merendeel van de boodschappen zijn weer in huis, volgende week enkel nog wat versproducten halen en verder geen last van de kerstdrukte in de supermarkt. *O* *hennyhuisman*
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

Sinds enkele weken in Zeist aangekomen in de wereld van Flitsbezorging, nu Flink ook hier bezorgt. Dat is eigenlijk vrij soepel van start gegaan, ineens reden er fietsen met roze tassen op het fietspad. Maar de bezorgtijd van '10 minuten', die geadverteerd wordt, lijkt na een paar weken al moeilijk haalbaar: ik zat vanwege een discussie thuis net in die App te kijken, en de aangegeven wachttijd tot bezorging bedraagt momenteel 45 minuten. Daar gaat het idee van 'sneller dan zelf boodschappen doen'. :X
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door waldo79 »

Als ik nu naar de supermarkt zou gaan ben ik met 25 minuten terug met de boodschappen die ik nodig heb. Het enige voordeel wat ik me kan bedenken is dat je niet de deur uit hoeft, maar alles vanuit je luie zetel kunt regelen.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

Die luie zetel zou hooguit de bureaustoel zijn geweest, dat alles dicht betekent niet dat iedereen vrij heeft. -0-
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door waldo79 »

Lees het alsjeblieft niet te letterlijk :roll:
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door VIRM »

Plus en Coop mogen van de ACM fuseren als zij twaalf supermarkten verkopen.

Bron en meer: NU.nl
Beul van de blindegeleidelijn
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

Volgens mij heeft Wekerom maar één supermarkt en dat is de COOP.
Waarom die dan verkocht moet worden? Ombouw naar een Plus sorteert, min of meer, hetzelfde effect, toch?
PatrickM
Berichten: 1977
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door PatrickM »

Alles in de omgeving is ook Coop/Plus/Spar (dichtstbijzijnde van een andere keten is in Ede, Lunteren of Barneveld) dus ik denk dat dat de reden is dat die in Wekerom verkocht moet worden.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Tom024 schreef: vr 05 nov 2021, 12:49 De Coop in Ravenstein gaat kennelijk dit weekeinde verhuizen naar een nieuwe winkel op de plek waar voorheen de lokale brandweerkazerne heeft gestaan, vlakbij het spoor. De winkel was vanochtend al bijna helemaal leeg, er waren zelfs al meerdere kassa's foetsie.
Deze winkel was tot 2018 een Emte, is toen op de huidige locatie verbouwd tot een (krappe) Coop, gaat nu dus als Coop verhuizen naar een nieuwe stek waar het dan weer binnen afzienbare tijd een Plus zal worden. Lijkt me een duur geintje allemaal?
Deze winkel moet dus verplicht verkocht worden vanwege de Plus in Herpen. De bouwbedrijven verdienen dus nog het meeste aan de enige supermarkt in Ravenstein _O-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

PatrickM schreef: do 23 dec 2021, 21:26 Alles in de omgeving is ook Coop/Plus/Spar (dichtstbijzijnde van een andere keten is in Ede, Lunteren of Barneveld) dus ik denk dat dat de reden is dat die in Wekerom verkocht moet worden.
Nou zijn dat ook wel de enige plaatsen van enige omvang in de omgeving daar. Overigens zit daar momenteel een Coop in Barneveld, Lunteren, Kootwijkerbroek en Wekerom, dus erg veel minder wordt de concentratie nog nieteens.

Stolwijk is nog wel de meest logische om te verkopen: daar zitten de Plus en de Coop zowat tegenover elkaar en Terborg wellicht de minst voor de hand liggende gezien daar al een enorme concentratie Coop's zit momenteel. (En de enige Plus in de omgeving in Doetinchem zover ik zie).

Maar blijf wel benieuwd wat ze met de Coop Compact in de Amersfoortse binnenstad gaan doen, want die zit op korte loopafstand van een grote Plus.
Daar gaat wel iets soortgelijks op als in Ravenstein: tot 2017 zat hier een kleine rommelig Albert Heijn die het voor gezien hield en toen een Coop werd en nu dus mogelijk een Plus. Maar voor Plus geldt hier eigenlijk hetzelfde als wat voor AH de reden was de stekker uit die winkel te trekken: een ander veel groter filiaal op korte afstand ervan.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

PatrickM schreef: do 23 dec 2021, 21:26 Alles in de omgeving is ook Coop/Plus/Spar (dichtstbijzijnde van een andere keten is in Ede, Lunteren of Barneveld) dus ik denk dat dat de reden is dat die in Wekerom verkocht moet worden.
Dat zou kunnen wellicht.

Maar ja... het zijn wel afzonderlijke dorpen..

Als ik dan denk aan de lijn Huissen - Angeren - Doorneburg.. dan heb je een Coop Compact in Huissen (okay, in Huissen zitten wel meerdere supermarkten). Maar goed, vanaf die COOP compact is het bijna een rechte lijn naar Angeren, waar een (kleine) COOP zit.
Vervolgens rijd/fiets men naar Doornenburg alwaar de Spar is gevestigd.
Wat er in Gendt aan supermarktmerken zit, weet ik zo uit het hoofd niet.

Wel benieuwd hoe men de thuisbezorging gaat invullen. Zoals ik het lees heeft COOP wel wat geïnvesteerd in Telesuper.
https://www.telesuper.nl/werkwijze/same ... r-en-coop/
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

In Gendt heb je ook een Coop en een Albert Heijn.

Benieuwd welke partij er interesse heeft in die locatie in Ravenstein. Jumbo of AH verwacht ik niet, daarvoor wonen er te weinig mensen. Jan Linders wellicht?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ik ken kleine plaatsen die toch een Albert Heijn hebben, dus ik zou het niet uitsluiten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bemined
Berichten: 5864
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Bemined »

Hier in de supermarkt was het weer (foute) kersttruiendag onder het personeel.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten