Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1964
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Anne »

Tom024 schreef: ma 21 nov 2022, 11:38 Heb ik iets fout gedaan?
Bij het googelen kwam ik wel tegen dat door het bevriezen barsten in de eierschaal kunnen komen. Daardoor het barsten bij het koken.
AppleMoose schreef: di 22 nov 2022, 19:12 Beetje zout in het water doen helpt ook prima tegen het barsten.
Dat zout zorgt er ook voor dat als het ei barst er niet te veel eiwit uit komt.
Ik prik er altijd een gaatje in en leg ze direct in de pan koud water voor ik die ga verwarmen.
PHS

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door PHS »

Vandaag bij de Lidl plakte de caissière stickers met 'BETAALD' op de pakjes vlees die ik kocht. Dat was nieuw voor mij, heb dat ook niet elders gezien of gehoord.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Chrysa »

Die stickers zie ik eigenlijk alleen met eten dat ik het restaurant van een Jumbo Foodmarkt in neem... Bierkratjes lijken er wel altijd vol mee te zitten.
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

PHS schreef: za 26 nov 2022, 17:37 Vandaag bij de Lidl plakte de caissière stickers met 'BETAALD' op de pakjes vlees die ik kocht. Dat was nieuw voor mij, heb dat ook niet elders gezien of gehoord.
Zal dan wel een filiaal regel zijn, bij ons wordt het alleen kratten bier en op sixpacks drinken met gele code geplakt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Waarom in vredesnaam wordt op zondagavond 21:20 “De zak van Sinterklaas” gedraaid in de Albert Heijn?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

Omdat dat gewoon op het bandje staat.
🍉
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ardan »

Kan Sinterklaasmuziek niet gewoon lekker integraal afgeschaft worden?
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door ODRAIL »

Suus schreef: zo 27 nov 2022, 21:36 Waarom in vredesnaam wordt op zondagavond 21:20 “De zak van Sinterklaas” gedraaid in de Albert Heijn?
Dat is beter dan de kerstmuziek die nu al op een aantal radiostations gedraaid wordt :s .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Kerstmuziek is geweldig. En meestal niet gezongen door Kinderkoor het Huppeltje.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door ODRAIL »

Daar ben ik het wel met je eens, maar als drie van de tien nummers op de radio kerstmuziek is gaat het op den duur wel je strot uit komen.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door AppleMoose »

Kerstmuziek is voor mij de reden om de radio in december nauwelijks aan te doen. Luister dan alleen naar de Top 2000.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door en-es »

Een hele vooruitgang dat in Baarn de beide supermarkten van Coop vervangen zijn door Plus Vandaag. Vooral een wereld van verschil qua inrichting.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

Ardan schreef: ma 28 nov 2022, 11:20 Kan Sinterklaasmuziek niet gewoon lekker integraal afgeschaft worden?
Eens.
🍉
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door AppleMoose »

en-es schreef: ma 28 nov 2022, 14:09 Een hele vooruitgang dat in Baarn de beide supermarkten van Coop vervangen zijn door Plus Vandaag. Vooral een wereld van verschil qua inrichting.
Inrichting van de Coop in mijn woonplaats was prima, was ook recentelijk verbouwd en uitgebreid. De overgang naar de Plus vind ik niet zo positief. Stuk duurder geworden en de Plus heeft vooral heel veel niet wat de Coop wel had; zeker als het gaat om kleinverpakkingen voor eenpersoonshuishoudens.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

Dat kan ook best aan de ondernemer liggen. De Plus hier had al behoorlijk wat kleinverpakkingen en recent is dat nog veel verder uitgebreid.
Feedback via het klantenpanel helpt daarin, maar je kunt ook rechtstreeks de winkel mailen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door ArrivaBas »

Tja. In de tijd van alle feestdagen loopt het een en ander flink door elkaar qua thema's in de supermarkt. Bij de PLUS komen er ook Sinterklaasliedjes tussen de gebruikelijke feel-goodmuziek door. Al heb ik daar met mijn functie nauwelijks last van. Als bezorger zet ik lekker Qmusic aan in de bus.
Maar vandaag was de overlap tussen alle feestdagen maximaal te merken in mijn dienst. Naast eerdergenoemde Sinterklaasliedjes moest ik vandaag na mijn dienst mijn bezorgbus, een Opel Vivaro van 5,3 meter lang, tot de nok toe volstouwen met dozen kerstversiering. :p
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door ICE11 »

Kwam net tijdens het opruimen een oude kassabon van C1000 tegen.... Zo te zeggen voor vele jaren de Nederlandse supermarkt voor mij, want dat was door mijn hele kinderjaren heen de enige in de buurt van onze vakantieverblijf (behalve de "Zomer Markt" op het park). Man, man, man is dat weer wat geleden...... :cry:
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door VIRM »

Wat voor supermarkt is dat uiteindelijk geworden?
Hainje schreef: zo 27 nov 2022, 22:07 Omdat dat gewoon op het bandje staat.
In mijn AH ging het afgelopen donderdagavond zonder pardon ineens over van het kindersinterklaaskoor naar Justin Timberlake...
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Meltrain »

C1000 is overgenomen door Jumbo, maar een aantal winkels moest van de NMa doorverkocht worden aan andere partijen.
Suus schreef: zo 27 nov 2022, 21:36 Waarom in vredesnaam wordt op zondagavond 21:20 “De zak van Sinterklaas” gedraaid in de Albert Heijn?
Waarom niet? :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door AppleMoose »

Omdat kinderen die nog in sinterklaas geloven, doorgaans rond die tijd al in bed liggen in plaats van boodschappen doen? En verreweg de meeste volwassenen toch een ietwat andere muzieksmaak hebben dan hun koters? (A)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

VIRM schreef: ma 28 nov 2022, 21:14 Wat voor supermarkt is dat uiteindelijk geworden?
Hainje schreef: zo 27 nov 2022, 22:07 Omdat dat gewoon op het bandje staat.
In mijn AH ging het afgelopen donderdagavond zonder pardon ineens over van het kindersinterklaaskoor naar Justin Timberlake...
Ja het is gemengd, gelukkig.
🍉
umbusko
Donateur
Berichten: 5284
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door umbusko »

Ik weet dat bakkers ochtendmensen zijn, maar om me nu om tien voor twee al een fijne avond te wensen... _O-
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Michael »

Ach dat gebeurd mij ook wel eens als ik na een reeks late diensten weer een vroege dienst heb.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Wubbo »

Of ik, in mijn eerste nachtdienst, tegen de eerste klant: Goedemorgen!
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

^^ na 0:00 uur kan dat prima, toch? Nieuwe dag begonnen, dus een morgen. Goeienacht dan?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten